77 Model CJ5 için Değişmesi Gerekenler Hakkında Önerileriniz

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Rüzgar_71 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 146
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 26,569
Ynt: 77 Model CJ5 için Değişmesi Gerekenler Hakkında Önerileriniz

headmen 2 cıkışlı kullanıyorum memnunum tavsiye ederim
 

Etiketler
Ynt: 77 Model CJ5 için Değişmesi Gerekenler Hakkında Önerileriniz

Headman a karar verdim o zaman,yahu insanların doğruları ne kadar farklı çıkamadım işin içinden 4 ileri şanzumanmı yoksa 4.88 ayna mahrutimi her danıştığım işi bilen kişiler farklı şeyler söylüyor,bir arkadaş cj8 ine 41/9(4.56) oranında ayna mahruti almış araç gitmiyor diyor,kesinlikle 41/10 orjinaline dokunma t176 şanzuman ile süper olur diyor çıkamadım işin içinden...
 

Ynt: 77 Model CJ5 için Değişmesi Gerekenler Hakkında Önerileriniz

Araca Headers takıldı,siboplar sökülüp rektefiye işlemi yapıldı,performans arttı,headers sesi ayrı bir keyif,sırada T176 şanzuman var dana 200 ile beraber,önümüzdeki günlerde şanzuman değişecek ve şimdilik son çalışma bu olacak kısmetse,gelecekteki projem aracı uzatıp cj 7ye çevirmek olacak..
 

Ynt: 77 Model CJ5 için Değişmesi Gerekenler Hakkında Önerileriniz

aracın krom yan basamakları nerden aldınız acaba cok güzel durmus ayrı bi hava katmış
 

Ynt: 77 Model CJ5 için Değişmesi Gerekenler Hakkında Önerileriniz

Yan basamakları aracın eski sahibi fethi kardeşimiz yaman otodan aldı,güzel görüşleriniz için tşk ederim
 



Ynt: 77 Model CJ5 için Değişmesi Gerekenler Hakkında Önerileriniz

Arkadaşlar cj sinde 35 lastikten sonra 33 lastiğe düşürüp kullanan varmı,memnunmudur 33lerden?
 

Ynt: 77 Model CJ5 için Değişmesi Gerekenler Hakkında Önerileriniz

Ben suanda 33 bfg a/t kullanıyorum genel olarak memnunum görüntüde performansda güzel
 

Ynt: 77 Model CJ5 için Değişmesi Gerekenler Hakkında Önerileriniz

Birde nacizhane tavsiyem diff işleminden önce elektronik ateşlemeye gecip belli bir süre aracınızı kullanmanız yönünde olacak cunku headers ve elektronik ateşlemeden sonra üst devirler daha canlanacak ve aracınızın maksimum hızıda ara hızlanmalarıda farkedilir şekilde gelişecek belki bu artış size yetip şanzıman ve differansiyel gibi köklü bir değişiklik yapmanıza gerek kalmayabilir
 

Ynt: 77 Model CJ5 için Değişmesi Gerekenler Hakkında Önerileriniz

Teşekkür ediyorum bilgiler için,şanzuman değişikliği yapılıyor,bugün çıkacak kısmetse...
 

Ynt: 77 Model CJ5 için Değişmesi Gerekenler Hakkında Önerileriniz

Bu şanzuman ve ayna mahruti konuLarında, benim de kafam çok karışık.
Sonuçları ve araçtaki değişiklikleri burada yorumlarsanız sevinirim.
 



Ynt: 77 Model CJ5 için Değişmesi Gerekenler Hakkında Önerileriniz

Şanzumanda Ayna mahrutide büyük lastikler için çözüm gözüküyor,ben şanzumanı tercih ettim,ayna mahrutide güç artıyor ancak asfaltta hız düşüyor,fakat şanzumanda 1. viteste kalkış rahatlıyor son hız 3.vitesle aynı oluyor,ben ekstra olarak 35 olan lastiklerimi 33 e düşüreceğim,tecrübelerimi paylaşacağım önümüzdeki günlerde...
 

Ynt: 77 Model CJ5 için Değişmesi Gerekenler Hakkında Önerileriniz

35 LastikLerini alaBiLirim bu arada, kuLLanmayacaksan :smiley:
 

Ynt: 77 Model CJ5 için Değişmesi Gerekenler Hakkında Önerileriniz

Rüzgar_71' Alıntı:
Arkadaşlar cj sinde 35 lastikten sonra 33 lastiğe düşürüp kullanan varmı,memnunmudur 33lerden?

33 ten 35'e çıkmıştım buda bi çok sorunu beraberinde getirdi bende
sürtmeler devir çekiş vs :smiley:)
idarelik bi 31 lastik taktım bu seferde cok az geldii .. ideali 33 olacak abi :smiley:
 

Ynt: 77 Model CJ5 için Değişmesi Gerekenler Hakkında Önerileriniz

Lastikleri değiştirmeye karar vermiştim ancak 33 leri araç üzerine taktık,4 inç yükseltme kiti takılı olduğundan lastikle dodik arası çok boş kaldı,hoş olmadı o yüzden 35 leri kullanmaya devam edeceğim...
 

Ynt: 77 Model CJ5 için Değişmesi Gerekenler Hakkında Önerileriniz

Murat 33 ideal ama yükseltme kitini 4 inç. değilde 2.5 inç alsaydım 33 cuk otuturdu,altyapıyı 35 e göre yapınca güzel olmadı...
 



Ynt: 77 Model CJ5 için Değişmesi Gerekenler Hakkında Önerileriniz

T150 den T176 ya geçiş yaptım aracın kalkışı rahatladı 35lerle 1. viteste pati cekiyor düşün işte,şu an tek sorun şaft ın dikliği,şanzumanı düşüreceğiz biraz daha...eğer cj6 yada cj7 olsaydı şaft daha uzun ve açısı daha düzgün olurdu,cj5lerin kronik sorunu bu sanırım
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,645
Mesajlar
1,521,541
Kayıtlı Üye Sayımız
170,377
Kaydolan Son Üyemiz
x_ml

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst