Taner Bey Hayırlı olsun ve aramıza hoşgeldiniz, V8 in sesi ve peformansı hiçbir motorda yok, 3.5 mi 3.9 mu motor?karbüatör aracın kalbidir ve anlayan usta bulmak gerçekten zor belkide istanbulu denemelisiniz o konuda düzgün usta önemli, sizink çift karbüratörlü sistem olması gerek rolantide sürekli gaz verme sorunu genelde ya birincil kelebeğin tam kapanmamasından yada karbüratörünüzün düzgün temizliğe ihtiyacı olduğundan olabilir, saçma belki ama iyi temizlenmiş bir karbüratör inanılmaz ark yaratıyor. Benim tavsiyem ilk aşamada herhangi bir ustaya gitmeden veya karb almadan nette satılan karbüratör temizleme spreylerinden alın ve araç çalışırken karbüratörün hava girişinden yada açabilirseniz kelebeklerin tepesinden bi güzel sıkın baya etkili oluyor, gaz teli ve takılı ise jikle bağlantı teline de wd40 geçin dışardan bu tellerdeki paslanma veya gerginlik de benzer sorunlar açabilir, son olarak rolanti ayar vidanıza bakın ve avansınızı kontrol edin, rolantide aksaklıklar çoğunlukla avans ayarınız ile ilgil olabilir, v8 lerdeki distribütör dağılımını bilmiyorum ama 2.5 ile aynı ise Avans ayarı için distibötörü bağlantı vidalarından gevşetin ve hafiçe saat yönüne çevirin, motorun devrinin düştüğünü duyacaksınız, eğer sizde ters bağlantılı ise saat yönün tersine çevirin onda deneme yanılma yapablirsiniz v8 lerden emin değilim çünkü.
Aracınız da cidden pek derli toplu duruyor, kıskandım vallahi dur bir boncuk ta biz takalım nazarımız değmesin.
Ekli dosyayı görüntüle 2698
Keyifli günlerde kullanmanızı dilerim.
Saygılar
Alkım.