[TR]BOZO
Zirve
- Mesajlar
- 1,256
- Tepkime Puanı
- 42
Selamlar
L200 Magnum aracıma 16'' offset jant BF goodrich A/T değişiklği yaptım balans yapıldı rot ayarı kontrol edildi . Düşük süratte problem yok ama 80 km. ile 130 Km. arasında titreme yaptı.140 km. den sonra kesti. Jant lastik konusunda çok yardımcı olan Oltay a Telefon açtım ve lastiklere bir süre sonra tekrar balans yaparız dendi,Biliyorumki sabit balans makinasında büyük çaplı lastiklere balans tuturmak zor oluyor. eskiden benim potiac trans-am ı da sehpaya alırdık çünki lsd vardı balansı öyle yapardık hatta motoru çalıştırıp gaz basardık çünki hareketli balans makinası lastikleri çevirmekte zorlanırdı. Hemen 30 sene önceki dotum Levent abim aklıma geldi Bostancı sanayi H blokta (yanlış hatırlamıyorsam) Rot balanscı Levent derseniz gösterirler. L200 önce ön tekerler hiç sökülmeden aracın üstünde balans yapıldı zaten direksiyonu tutunca balansın gectiğini anlıyorsunuz sonra arka karpuzdan kaldırıp L200 de lsd olmadığını tespit ettikten sonra onlarında balansı yapıldı hiç bir teker sökülmedi. Balans tamam da alt konrolde sol aks körüğüne baktır kaçırıyor olabilir dedi arefe günü geçen balans titremesi yerini aks körüğü sıkıntısına bıraktı.
Not: Bilmeyenler için söylüyorum eger lastik değişikliği mesela A/T M/T değişiklği yapıyorsanız tekerlekleri sökmeden işaretleyip her tekeri söktüğünüz yere bijonların da yerini değiştirmeden takmak gerekiyormuş balansı korumak için. diereksiyon titremesinden bıkanlar için özellikle yazdım. Büyük araç yada büyük lastikli araçlarda lastikleri sökmeden yapılan balans daha güzel oluyor.
saygılar.
L200 Magnum aracıma 16'' offset jant BF goodrich A/T değişiklği yaptım balans yapıldı rot ayarı kontrol edildi . Düşük süratte problem yok ama 80 km. ile 130 Km. arasında titreme yaptı.140 km. den sonra kesti. Jant lastik konusunda çok yardımcı olan Oltay a Telefon açtım ve lastiklere bir süre sonra tekrar balans yaparız dendi,Biliyorumki sabit balans makinasında büyük çaplı lastiklere balans tuturmak zor oluyor. eskiden benim potiac trans-am ı da sehpaya alırdık çünki lsd vardı balansı öyle yapardık hatta motoru çalıştırıp gaz basardık çünki hareketli balans makinası lastikleri çevirmekte zorlanırdı. Hemen 30 sene önceki dotum Levent abim aklıma geldi Bostancı sanayi H blokta (yanlış hatırlamıyorsam) Rot balanscı Levent derseniz gösterirler. L200 önce ön tekerler hiç sökülmeden aracın üstünde balans yapıldı zaten direksiyonu tutunca balansın gectiğini anlıyorsunuz sonra arka karpuzdan kaldırıp L200 de lsd olmadığını tespit ettikten sonra onlarında balansı yapıldı hiç bir teker sökülmedi. Balans tamam da alt konrolde sol aks körüğüne baktır kaçırıyor olabilir dedi arefe günü geçen balans titremesi yerini aks körüğü sıkıntısına bıraktı.
Not: Bilmeyenler için söylüyorum eger lastik değişikliği mesela A/T M/T değişiklği yapıyorsanız tekerlekleri sökmeden işaretleyip her tekeri söktüğünüz yere bijonların da yerini değiştirmeden takmak gerekiyormuş balansı korumak için. diereksiyon titremesinden bıkanlar için özellikle yazdım. Büyük araç yada büyük lastikli araçlarda lastikleri sökmeden yapılan balans daha güzel oluyor.
saygılar.