Ynt: Subaru Outback Nasıldır Ve Si Drive İle Lpg Mümkün Mü?
erceerce' Alıntı:
Arkadaşlar Outback ile ilgili yorumlarınızı biraz şaşkınlıkla okudum açıkçası. 2012 Outback diesel kullanıcısıyım ve aracımdan oldukça memnunum. Elbette burada benim kasa ve modelden bahsetmediğinizin farkındayım ancak üye olduğum diğer bir formuda 2004-2006-2009 model kullanıcılar oldukça memnun ve araçlarını inanılmaz seviyorlar. LPG uygulamalarını açıkçası dikkatle okumadım ancak bir arkadaş uygulatmayı düşünüyordu onunla temasa geçebilirsiniz. Subaruclubtr.com sitesinde. Ancak teknik bilgime dayanarak uygun olmayan araçlara , kötü bir işçilikle LPG takılırsa olanlar her araçta malum. Geçenlerde arkadaşım Vitarayı subabları eridiği için söküyordu. Subab erimesi tamamen set ayarların hatası, erken yanma nedeniyle valf kapanmadan içerde yama gerçekleşiyor ve subab açıkken dışarı çıkan ısı nedeniyle deforme oluyor. Bunun motorun aksamı ile pekte alakası yok. Kaldiki Outback Subarunun en kaliteli araçlarındandırki 150.000km deki araçların koltuklarına bakın deriler ilk günkü gibi duruyorlar. Kulaktan dolma değilde gerçekten kullanıcılara sormakta fayda var derim.
estağfirullah hocam amacımız insanları yanıltmak ya da subaruyu kötülemek değil.lpg ile ilgili olarak biri istanbul diğeri anadolu da iki subaru ustası diyeyim (herkesin tanıdığı bildiği insanlar) görüştüm.onların bana ortak söyledikleri si drive lpg kombinasyonunun sıkıntı çıkardığı yönunde idi.ikinci olarakta 2004-2008 outback deneme fırsatım oldu lpg li araçta klasik titreme vb problemler var idi.yani siz derseniz kardeşim adam istese idi bu araçları lpg li üretirdi ;evet haklısınız buna itirazım yok.ben sadece lpg uygulatmayı düşünen arkadaşlara fikir vermesi açısından bunları söylüyorum.
aslında araçtaki titreme vb sübapla ilgili problemler düz motorlu araçlarda çok da büyütülecek problemler değil ucuz maliyetli olarak kolayca hallediliyor ama boxer motor olunca doğru servise gidiyorsunuz çünkü kimse elini sürmek istemiyor(eski forester kullanıcı olarak tecrube ile sabit
yeni kasa outback hem de dizel yakıt sürüş vb eminim güzeldir.fakat ben manuel vites kullanmayı sevmiyorum özellikle de büyük şehir trafiğinde işkence.
subaru kullanıcıları da (forester) otomatik vites tercih ediyorlarmış bu arada (servis bilgisi)
dizel outback otomatik vites 131 bin tl şu anda çok pahalı alamam/almam
ayrıca 2013 forester 120 bin tl iken 2010 forester 50-55bin tl aralığında inanılmaz bir fark var şu aralar .dizel outback de öyle 2yıl içinde araç neredeyse yarı fiyatına gelmiş sebebi ne olursa olsun vergi ötv vb. bu durum beni çok rahatsız ediyor dolayısı ile ben subaru için de aslında tüm araçlar için de 0 almayı tercih etmiyorum.bu araç standart bir sıfır araç da olabilir yani fiyat ile ilgil değil bu tercihimin sebebi.çünkü araçlarda inanılmaz bir değer kaybı söz konusu
konu dağıldı erceerce hocam kusura bakma ama muhabbet olsun işte
sonuç olarak araba evet kimileri için bir yerden biryere en ucuz bir şekil de gitme kimileri için ise keyif aracı.bu keyifin de bir bedeli var ama ben bu bedeli subaru da ödemeyi düşünmüyorum şimdilik.çünkü subaru evet çok iyi araba ama türkiye de o fiyatlar verilemeyecek arabadır bence (servis,yakıt,pazarının çok dar olması vb) ama ille de subaru olacaksa da artık bi forester 2007-2008 30-35 bin tl bişeyler alıp keyfimize bakarız artık
selamlar saygılar iyi akşamlar