.
İlişikte
*.KML ile komprime
*.OV2 ve
*.CSV verileri yüklü bulunmakta.
Allah kabul etsin...
.
Aslında bütün bu gişe verilerinden pratikte beklenen faydanın sağlanması biraz zor.
Şöyle ki:
*Navigatör aleti varsa zaten işin büyük bir kısmını üzerine alıyor. O zaman bu noktaların ekstradan bilinmesi gereksiz sayılabilir. Ama yine de parkur kontrol edilmeli.
Harita kullanılacaksa:
*Gişelerden kaçınmak için otobandan çıkış ve girişlerin işaretlenmesi lazım.
*Tekrar girişler bazen yeteri kadar uygun olmayabiliyor. Alternatiflerinin de işaretlenmesi önemli.
Örn. İpsala’dan sonraki ilk gişeye bakın.
*Bütün bunların satın alınacak ekstra bir haritaya ya da Maps.Me apletine kayd edilmiş olması gerekiyor.
*Yolda sıkı bir harita okuyucusuna ihtiyaç var.
Unutmayalım, navigatörümüze kızarsak, cevap duymamak az lüks değil.
Her iki durumda da, seçtiğimiz yolun kendi kriterlerimize uygun olup olmadığı muhakkak kontrol edilmeli.
İtalya gemisine bir günde yetişmek isteyenler için mesela bu verilerin önemi olmamalı ?
Diğer taraftan bence vakti olanlar için bile İgomenitsa-Selanik arası diğer bölümüne göre iki defa düşünülmeli.
İzmirden gemiyle önce Pire üzerinden sonra Patras’a araçla geçecekler gişe ücretlerini de unutmamalı.
Selanik -Atina arası iki kat uzun sürebilir v.s.
.