Arama sonuçlarınız

1. Y

Saroz'da Kamp Alanı Tavsiyesi?

Selamlar, hafta başında Saroz kampingde 3 gece konakladık, 4 kişi ile karavanımız için gece başı toplam 110 tl ödedik. kamp alanı ile ilgili resimleri Saroz Camping başlığında bulabilirsiniz.
  2. Y

Saros Camping

İlk defa Saroz'a geliyoruz, hep suyunun soğukluğu ile ilgili şeyler duyuyorduk ve açıkçası çocukların denize rahatlıkla girip giremeyeceği konusunda biraz tedirgindim. Gelip de suyun sıcaklığını görünce herhalde yanlış yere geldik diye düşündüm :) Mevsimden mi yoksa bulunduğumuz yerden mi, suyun...
  3. Y

Kamp incelemelerine devam, 3 gündür Çanakkale Saroz körfesinde bulunan Saros Camping'de konaklıyoruz. Tüm kamp alanı çimenlik ve ağaçlık, denize bile neredeyse ağaç gölgesinde giriliyor. Güneşlenmek isteyenler için hem ağaçların altında hem de kumsalda şezlonglar bulunmakta. Ortak kullanım...
  4. Y

İstanbul Ağva Green Park Campink

Teşekkür ederim. Başlangıç seviyesinde bir karavancı olarak yakın civarda düzgün kamp yerleri bulmak için daha önce giden kişilerin yorumlarını takip ederek kendimize kamp alanları ve rotalar belirliyoruz. Bu yorumlara ben de nacizane katkıda bulunmak isterim
  5. Y

Erba 3.75'im

Güle güle kullanın, çok güzel gözüküyor
  6. Y

İstanbul Şile Bella Kamp

Şile merkeze yakın olan Bella kampta 1 gece konakladık. Geniş bir alan içinde çokca ağacın bulunduğu güzel bir yer. Burada da Ağva'da olduğu gibi karavan / gece başına 100TL ödedik. Alan gayet temiz ve bakımlı, duş ve tuvaletler çok temiz. Ortak kullanım alanlar, mutfak, bulaşık yıkama vb...
  7. Y

İstanbul Ağva Green Park Campink

Geçen hafta 3 gece Ağva Green Park Campingde kaldık. Kumsala sıfır bir kamp alanı, ahşap bungalov, çadır bungalov, çadır ve karavan alanı bulunan bir kamping. Girişte karavan / gece başına 100TL ödedik. Denizi dalgslı ama güzeldi, çadır kurmak için çok fazla yer seçeneği bulunmasına karşı...
  8. Y

İstanbul'da Karavan Parkı

Her ne kadar eski bir başlık da olsa güncel bilgi vermek için yeni mesaj yazma gereği duydum. Maltepe sahildeki karavan parkı için bir süredir dondurulan abonelik işlemleri dün itibariyle açılmış, 88 karavan için abonelik yapılacağı bilgisine ulaştım. Bugün sabah giderek abonelik işlemini...
  9. Y

Kocaeli Belediyesi Ormanya Karavan Ve Çadır Kamp Alanı

Aileler için güzelden kasıt kamp girişi ve içeride ki güvenlik durumunun iyi oluşuydu. Tek başına gezenler için de uygundur :)
  10. Y

Yorum yapmadan önce ilk defa bir karavanda ve kamp alanında konaklıyoruz. 30 adet karavan kapasiteli 25 dönüm alana sahip, aynı zamanda 50 adet çadır kapasitesi olduğu bilgisi bulunmakta. 2 gündür kamp alanında 10 civarında karavan ve 15 civarında çadır ile beraber konaklıyoruz. Öncelikle...
  11. Y

Yerli Çekme Karavan Üreticilerine Eleştiriler

Karavanınız hayırlı olsun, kazasız belasız güzel günlerde kullanın.
  12. Y

Teşekkür ederim. Dün akşamüstü aldık ve 20km. ötedeki Ormanya karavan kampa çektik. İlk geceleme ve ardından şu ana kadar ki düşüncemiz de doğru karar verdiğimiz yönünde. Allah herkese gönlünce, istediğine ve bütçesine göre nasip etsin.
  13. Y

Anket/ Çekme Karavan Konaklama Önceliği ?

Konu biraz eski ama ben yeni üyeyim ne yapayım, konuları geriye doğru okuyorum. Ben de ilk etapta kampingi tercih edeceğim ama tecrübe kazandıkça ve mümkün oldukça doğada kendi başıma da kamp yapmayı da çok isterim. Bugün İstanbul Karadeniz sahil kısmındaki Şile, Ağva, Riva sahillerindeki kamp...
  14. Y

teşekkür ederim.
  15. Y

Aranıza NK karavan ritim mod.ile yeni katildim

Hayırlı olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullanın.
  16. Y

Yerli Çekme Karavan Üreticilerine Eleştiriler

Bundan böyle arkamızda evimiz içimizde heyecanımız umuyorum ki bir çok yeni yer keşfedip, bir çok yeni insan tanıyacağız. Hepinize teşekkür ediyorum.
  17. Y

Dün karavanımızın siparişini verdik, hayırlısı ile perşembe günü de teslim alacağız. Çocuklar çok heyecanlı, eşim ile bende çocuklardan aşağı kalmayız hani :smiley: Şimdiden karavan parkı araştırmaları, nasıl kalınır, ne yapılır, hanımın tabak, çanak, ıvır zıvır planları, uzatma elektrik...
  18. Y

Yerli Çekme Karavan Üreticilerine Eleştiriler

Az önce Carpento karavana da giderek yakından incelemede bulundum. 3.60'lık modeli an itibariyle 8500 Euro+kdv = 77431TL, bu fiyata tuvalet, buzdolabı, ocak, akü dahil değil. 4.10 olan bir diğer modeli de 9500 Euro +kdv = 86540TL . Bu fiyatlar ve pazarlama stratejisi ile bu firma uzun yıllardır...
  19. Y

Bizzat görmeden önce ben de Sally'ye daha yakındım ama yakından iç hacmini görüp, standart donanım, fiyat farkı vb. hesaplayınca diğeri daha ağır bastı gibi. Mesela Sally yatak olan oturma grubu genişliği 1,25, 1,89cm/107kg ebatlarında olan benim gözüme burası çok dar geldi, diğer marka da 140cm...
  20. Y

Yerli Çekme Karavan Üreticilerine Eleştiriler

merhaba, benim orada bulunduğum 1,5 saat süre zarfında 3 kişi karavanı teslim alıp çıktı, bahçedeki 5-6 tane uncle modelin üstünde daha isim ve şehir yazıyordu, teslim için hazırdı yani. Geçen hafta İstanbul Maltepe sahilinde karavan parkında da hiç görmediysem 4-5 tane aynı modelden vardı...