1988 Pajero 2.5 Td Mk1 Alınmalı Mı

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan sonicerdem Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 10
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 390

sonicerdem

Yeni Üye
Mesajlar
5
Tepkime Puanı
1
Herkese merhaba, Sayfaya yeni kayıt oldum ama uzun zamandır takipteyim. Yaklaşık 2 yıldır Pajeroyu takip ediyorum ve nihayet alacak konuma geldim. Tek korkum araçların mekanik sorunu. Güzel bir araç buldum. Sizce alınmalı mıdır? 10 15 bin km önce motor yapılmış görsellerini ve videosunu yolladı. Not: Nakit ihtiyacından dolayı ilandaki fiyattan daha da ucuza bırakıyor.
 

Etiketler







Merhaba, tahmin ederim piyasayi arastirmissinizdir. Fiyatlar konusuna pek bisey demek mumkun degil. Her saticinin gozunde kendi araci en guzelidir. Herkes baska saticilarin rakamlarina gore kendininkini belirler. Kiyaslamak sizin soracaginiz sorulara ve alacaginiz cevaplarin dogruluguna gore size kalmistir.

Normalde arac son derece saglam, arastirildiginda veya biraz beklendiginde bulunmayan mekanik parcasi yok denecek kadar az. Bazi kozmetik parcalarda temin etmekte gucluk olabilir ama bir sekilde onlar da bulunuyor. Usta veya servis konusunda biraz zorluklar olsa da yine whatsapp veya diger sosyal medya guruplari uzerinden bir kac yardim alinarak o konularda hallediliyor. Bu durum zaten modeli eskimis tum marklarin, tum modellerinde ayni sekilde sorun olmaktadir.

Eski araclara ustalar bakmak istemez. Ancak isini bu yola uygun hale getiren, ulke capinda bazi bilinen ustalar, araclarin yurumesine yardimci oluyorlar. Elbette hakkini bazen hakkiyla, bazen bulunmayani ya da olmayani oldurmaya calisarak gerektigi kadar isteyerek yapiyorlar. Bazi kullanici arkadaslar sitem ediyorlar, ancak dun sanayideki servisi olan arkadasima dukkan sahibi yuzde yuz zam yapti. Odeyemeyecem diyorsan cik daha fazlasina hemen kiraci bulurum diye de tavrini koydu. En basitinden, servise gelen araclardan alinan ucretlere servisci arkadasim zam yapmak zorunda kalacak. Kirasi 40-50 bin olan, suyu elektrigi aylik 8-10 bin gelen, calisan bulmakta zorlanan, bulunca yuksek ucretlere hakkidir diyerek odeme yapan tamirci arkadaslara da cok bisey demek dogru degil. Onemli olan yaptigi isin arkasinda durmayi bilen ustayi bulmak.

Bakmakta oldugunuz aracin motoru ayni zamanda Hyundai Starex, Hyundai Galloper ve Mitsubishi L200 cift kabin pick up lar ve birkac aracta daha kullanilmistir. Bir cok mekanik parcasi da bahsi gecen modellerle uyumludur. O yuzden motor ve mekanik, alt takim, on duzen gibi parcalarda pek sorun yasamazsiniz. Sorunlar genelde motorun elektrikli ve elektronik parca kisimlarindaki bazi kablo yipranmalari veya o elektronik parcanin yasam suresini tamamlamasindan kaynakli olmaktadir. Bir de araziye cok gidip aracina yeterli temizlik ve bakimi yapmayanlarin hararetten sikayetleri olmaktadir. Bakimini yapip, radyatorudur, jantidir temiz tutanlarin hic oyle sikayetleri olmamaktadir. Bazi far, sinyal, ayna gibi sorunlu parcalari da soylemeden gecmeyelim. Yine bir sekilde uyduruluyor ve araclar yuruyor.

Malum yakit fiyatlarinin yuksekliginden dolayi da sikayetler vardir. Bu araclarin yeni nesil dizeller gibi yuz km de 5 litreler yakmayacagini biliyorsunuzdur. Bunlar 10 litre ve civarinda tuketime sahip araclardir. Her gun is, ev arasi gidip gelirken ustelik yogun trafikte, gunde 50-60 km den fazla yol yapanlarin da yakit sikayetleri olmasi normaldir. Ayni yillara ait tum benzer markalarda da tuketimler bu seviyelerdedir. Bazi Amerikanlar ile Japonlarin buyuk motorlulari haric diyelim. Onlarda tuketim bunlardan bile daha fazladir.

Ikinci elden arac almak zor degil cok zordur. Eski sahibinin bile bilmedigi sirada bekleyen sorunlar olabilir. Gerekirse uc bes fazla verip mumkun olan en bakimli araci almaya calisin. Mutlaka kenara biraz yedek akce ayirin. Alir almaz beklenmedik bir sorun cikarsa, maddi imkansizliktan dolayi araciniz gunlerce yatmasin. Umarim size faydasi olan bilgilerdir kolay gelsin.
 

Merhaba, tahmin ederim piyasayi arastirmissinizdir. Fiyatlar konusuna pek bisey demek mumkun degil. Her saticinin gozunde kendi araci en guzelidir. Herkes baska saticilarin rakamlarina gore kendininkini belirler. Kiyaslamak sizin soracaginiz sorulara ve alacaginiz cevaplarin dogruluguna gore size kalmistir.

Normalde arac son derece saglam, arastirildiginda veya biraz beklendiginde bulunmayan mekanik parcasi yok denecek kadar az. Bazi kozmetik parcalarda temin etmekte gucluk olabilir ama bir sekilde onlar da bulunuyor. Usta veya servis konusunda biraz zorluklar olsa da yine whatsapp veya diger sosyal medya guruplari uzerinden bir kac yardim alinarak o konularda hallediliyor. Bu durum zaten modeli eskimis tum marklarin, tum modellerinde ayni sekilde sorun olmaktadir.

Eski araclara ustalar bakmak istemez. Ancak isini bu yola uygun hale getiren, ulke capinda bazi bilinen ustalar, araclarin yurumesine yardimci oluyorlar. Elbette hakkini bazen hakkiyla, bazen bulunmayani ya da olmayani oldurmaya calisarak gerektigi kadar isteyerek yapiyorlar. Bazi kullanici arkadaslar sitem ediyorlar, ancak dun sanayideki servisi olan arkadasima dukkan sahibi yuzde yuz zam yapti. Odeyemeyecem diyorsan cik daha fazlasina hemen kiraci bulurum diye de tavrini koydu. En basitinden, servise gelen araclardan alinan ucretlere servisci arkadasim zam yapmak zorunda kalacak. Kirasi 40-50 bin olan, suyu elektrigi aylik 8-10 bin gelen, calisan bulmakta zorlanan, bulunca yuksek ucretlere hakkidir diyerek odeme yapan tamirci arkadaslara da cok bisey demek dogru degil. Onemli olan yaptigi isin arkasinda durmayi bilen ustayi bulmak.

Bakmakta oldugunuz aracin motoru ayni zamanda Hyundai Starex, Hyundai Galloper ve Mitsubishi L200 cift kabin pick up lar ve birkac aracta daha kullanilmistir. Bir cok mekanik parcasi da bahsi gecen modellerle uyumludur. O yuzden motor ve mekanik, alt takim, on duzen gibi parcalarda pek sorun yasamazsiniz. Sorunlar genelde motorun elektrikli ve elektronik parca kisimlarindaki bazi kablo yipranmalari veya o elektronik parcanin yasam suresini tamamlamasindan kaynakli olmaktadir. Bir de araziye cok gidip aracina yeterli temizlik ve bakimi yapmayanlarin hararetten sikayetleri olmaktadir. Bakimini yapip, radyatorudur, jantidir temiz tutanlarin hic oyle sikayetleri olmamaktadir. Bazi far, sinyal, ayna gibi sorunlu parcalari da soylemeden gecmeyelim. Yine bir sekilde uyduruluyor ve araclar yuruyor.

Malum yakit fiyatlarinin yuksekliginden dolayi da sikayetler vardir. Bu araclarin yeni nesil dizeller gibi yuz km de 5 litreler yakmayacagini biliyorsunuzdur. Bunlar 10 litre ve civarinda tuketime sahip araclardir. Her gun is, ev arasi gidip gelirken ustelik yogun trafikte, gunde 50-60 km den fazla yol yapanlarin da yakit sikayetleri olmasi normaldir. Ayni yillara ait tum benzer markalarda da tuketimler bu seviyelerdedir. Bazi Amerikanlar ile Japonlarin buyuk motorlulari haric diyelim. Onlarda tuketim bunlardan bile daha fazladir.

Ikinci elden arac almak zor degil cok zordur. Eski sahibinin bile bilmedigi sirada bekleyen sorunlar olabilir. Gerekirse uc bes fazla verip mumkun olan en bakimli araci almaya calisin. Mutlaka kenara biraz yedek akce ayirin. Alir almaz beklenmedik bir sorun cikarsa, maddi imkansizliktan dolayi araciniz gunlerce yatmasin. Umarim size faydasi olan bilgilerdir kolay gelsin.
Genel bilgilendirmeler dolayı çok teşekkür ederim aracı satın aldım. Sizinde dediğiniz gibi ufak tefek acil olmasa da yapılması gereken işler var yeni bir araba almıyoruz masraflarının çıkma ihtimalini kesinlikle değerlendirmek gerekiyor sol rotta boşluk varmış mesela onu yaptırıyorum şuan radyatör su kaçırıyor çok az ama ona da baktıracağım 6 7 bin TL masrafı oluştu mesela ama bu çok normal bir gider hem yaşı yüksek hemde arazi aracı alıyoruz ona göre değerlendirmek gerekiyor kesinlikle
 

Hayirlisi olsun. Radyator en onemli konulardan birisi hele su sicak yaz gunlerinde. Sadece radyator degil, radyator kapagindan baslayarak tum sogutma sistemini elle, gozle mutlaka kontrol ettirin. Termik fanindan, devirdaiminden, radyator hortumlarina, kayislara kadar ustalar bilir bi gozden gecirsinler. Cunku hararet ile ilgili bir problem once conta, sonra motor yaptirmaya kadar giden sorunlar olusturabilir. Alt takim L200, Galloper gibi modellerle uyumlu. Hatta Sorento'dan bile uyan bazi kaucuk parcalari var bilginiz olsun. Gozunuz ibrelerde, kulaginiz sagdan soldan gelen seslerde olsun. Iyi gunlerde kullanin.
 

Hayirlisi olsun. Radyator en onemli konulardan birisi hele su sicak yaz gunlerinde. Sadece radyator degil, radyator kapagindan baslayarak tum sogutma sistemini elle, gozle mutlaka kontrol ettirin. Termik fanindan, devirdaiminden, radyator hortumlarina, kayislara kadar ustalar bilir bi gozden gecirsinler. Cunku hararet ile ilgili bir problem once conta, sonra motor yaptirmaya kadar giden sorunlar olusturabilir. Alt takim L200, Galloper gibi modellerle uyumlu. Hatta Sorento'dan bile uyan bazi kaucuk parcalari var bilginiz olsun. Gozunuz ibrelerde, kulaginiz sagdan soldan gelen seslerde olsun. Iyi gunlerde kullanin.
Allah razı olsun teşekkür ederim. Kesinlikle öyle sürekli kontrol etmek gerekli.
 



Herkese merhaba, Sayfaya yeni kayıt oldum ama uzun zamandır takipteyim. Yaklaşık 2 yıldır Pajeroyu takip ediyorum ve nihayet alacak konuma geldim. Tek korkum araçların mekanik sorunu. Güzel bir araç buldum. Sizce alınmalı mıdır? 10 15 bin km önce motor yapılmış görsellerini ve videosunu yolladı. Not: Nakit ihtiyacından dolayı ilandaki fiyattan daha da ucuza bırakıyor.
Merhaba;

Tabi alınır ancak motoru kim yaptı nasıl yaptı bilmek lazım. Herkes pajerodan anlarım diyor ama yapabileni çok yoktur. Özellikle dizel araç daha ihtimam ister. 3 sene benzinlisini kullandık, yolda kalmadık. Ancak çok eski modeldir, kahrını çekmeye hazırlıklı olmanız lazım.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,602
Mesajlar
1,520,907
Kayıtlı Üye Sayımız
172,258
Kaydolan Son Üyemiz
Hamza61

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst