Doğrucu Davut
Zirve
<div class="bbWrapper">.<br />
<a href="https://www.gezenbilir.com/forum/index.php?uye/170529/" class="username" data-xf-init="member-tooltip" data-user-id="170529" data-username="@Cthax">@Cthax</a> , sizce bir sakıncası yoksa karavanınız için özel bir başlık açmanızın, benzeri düşüncesi olanlara faydası olurdu.<br />
Çünkü yapım bilgilerinin burada yani alakasız bir başlıkta güme gitme durumu var..<br />
<br />
<br />
<blockquote data-attributes="member: 7786" data-quote="drankara" data-source="post: 1552038"
class="bbCodeBlock bbCodeBlock--expandable bbCodeBlock--quote js-expandWatch">
<div class="bbCodeBlock-title">
<a href="/forum/index.php?goto/post&id=1552038"
class="bbCodeBlock-sourceJump"
rel="nofollow"
data-xf-click="attribution"
data-content-selector="#post-1552038">drankara' Alıntı:</a>
</div>
<div class="bbCodeBlock-content">
<div class="bbCodeBlock-expandContent js-expandContent ">
Ağırlık sorun, bunların yerleşimine göre aracın dengesinin sağlanması ayrı bir sorun..
</div>
<div class="bbCodeBlock-expandLink js-expandLink"><a role="button" tabindex="0">Genişletmek için tıkla ...</a></div>
</div>
</blockquote><br />
Ağırlığın dağılımı özellikle çekme karavanlarda, yollarda yılanvari hareket tehlikesi yüzünden, monoblok yapılı panelvandan motokaravanlara göre çok daha önemli durumda.<br />
Zaten Avrupa'da çekme karavanların bu yüzden polislerce kontrol yüzdesi daha fazla. Her tatil başında otoban park yerlerinde polislerin çekme karavanları kontrol ettiğini görürsünüz.<br />
<br />
Motokaravancılar su depolarını mümkün olduğu kadar aracın altında konumlandırdılarsa daha fazla dikkat etmelerine gerek bile kalmamakta. <b>Çoğu</b> motokaravanda böyle depolara ilaveten, mutfak ile yaşam aküsünü karşılıklı konumlandırmak bile yetebilmekte.<br />
<br />
<br />
..<br />
<i>Yarı ve tam integre motokaravan planlarken biraz daha fazla dikkat gerekiyor ama bizde bu cinsleri söz konusu değiller.</i></div>
Son düzenleme: