Ynt: Balıkesir'den Bir CJ-5 Hikayesi..
Buna rağmen arabanın arazi performansı cidden beni etkiledi.
Bir hafta sonu oğlum ile birlikte çıktığımız kısa gezintide çok zevk almıştım.
Bu gezi arabaya binebildiğim tek haftasonu oldu.
Başladım arabası soymaya…
Yandaki yazıları söktüm.
Koltukları söktüm attım.
Orijinal ara konsol taktım.
Direksiyonu söktüm attım.
Ön tamponu söktüm. Paslanmaz tampon taktım.
Far, sinyal ve stoplara koruma teli taktım.
Arka tamponu kendim dizayn ettim ve paslanmazdan bastırdım.
Ön Grill’i paslanmaz aldım taktım.
Ön tampondaki alakasız koruma barı’ını kestim ve tampona monte ettim.
Tabana kadar soydum. Çürük sacları söktüm temizledim ve yenisini bastırdım.
Arabanın içine Roll-Bar’ı bağladım.
Elektrik tesisatını baştan sona elden geçirdim.
Kontak anahtarını orijinal yerine aldım. (çok zor oldu)
Çat-Çat kornalar ile birlikte 3 değişik korna taktım.
Siz Farlarını düzenledim. Faal hale getirdim.
İçeride göğüste aklınıza ne geliyorsa yeniledim. (göstergeler dahil)
Çok özel bir kontrol ünitesi tasarladım uyguladım. (siz faları, ilave fonksiyonların kumandası ile civalı hararet göstergesi için)
Teybi ara konsole aldım.
Telsiz getirttim.
Benzin depo çerçevesini hand-made olarak uyguladım.
En önemlisi arabayı TUV den muayeneye soktum ve başarıyla tek seferde geçirdim.
Çok uğraştım ama sonunda çeki demirini de ruhsata işlettim.
Taban döşemesi yaptırdım. Koltuklara da araba rengine uygun yeni döşeme yaptırdım.
Bir çırpıda yazdığım bu işlemler için yaklaşık 2-3 ay uğraştım. Ulus oto ve Tar oto ile arkadaş olduk
Bu işlemlerin bir çoğu kendi işyerimizde yapıldı. Şoförümüz Nadir Abi’nin hakkı, emeği ve yaratıcılığı ile harika işler yaptık.