CJ7

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Jeepcj7 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 80
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 18,954

Etiketler
model
Ynt: CJ7

jeep' Alıntı:
o zaman ben şaft işini şimdilik idare edeyim. sen yap gelen şaft ile. senin açı benden fazla bu kesin. sonra ben sana göre hareket ederim.

orkunun açı herkesten fazla okadarki sanayide o açıyı görebileceğimiz yüksekliğe çıkaramadık tosunu huhuahhahahahahah ;D ;D

yaw dükkana girmiryo koca tosun lincoln navigatörü görmek için aşağıya baktım çok eğlenceli heheheh
 

Ynt: CJ7

o iş için benim pratik bir yolum var. maksimum kapanma için, zemine iki noktadan zincirle bağlayıp kriko ile diferansiyelden kaldırmak. ilk başta bunu yapmadım, şaft o kadar esnemişki yukarı şasiye çarparak dağıldı.
 

Ynt: CJ7

Eveeettt..Artık caddede gezmenin zamanı geldi Orkun ...Caddebostan'da buluşalım ;D
 

Ynt: CJ7

Benim yapabileceğim tek yol var bir lastikten forklifte vurmak böylece, açık olan taraftan limitörün boyunu hesaplayabilirim.
Fatihcim darısı başına..gelişmelerden haberdar et...
 




Ynt: CJ7

Jeepcj7' Alıntı:
Benim yapabileceğim tek yol var bir lastikten forklifte vurmak böylece, açık olan taraftan limitörün boyunu hesaplayabilirim.

şaft uzunluğunu ayarlarken ne yapacaksınız? tek taraflı işe yaramıyor. dik bir tırmanışta çok kapanıyor..
 






Ynt: CJ7

bence cj8 olsaydı guzel olurdu abilerim cunku amerikada hep rock crawling kaya tırmanıcısı için cj8 si genellik seciyorlar encok ozellik motor ve amtisör birde jase ve işçilik önemli ben olsaydım cj8 ön camurlukları alırdım birde ön vinç atardım yerden yukseklik 1. 70 olabilir cok seyler var ama anlatacaklarım ama bitmez ben insallah allah nasip ederse bir tane cj8 veya cj5 almayı düşünüyorum biraz dökuk olması lazım neyse herkese iyi gunler cj7 de guzel olmuş kib
 

Ynt: CJ7

cj8 türkiye şartlarında 7 kadar mantıklı değil 5 çok dar tam çamur için ama çok sıkışık. 8 çok uzun kaya için uygun fakat yurt dışında gördüğünüz 6 ve 8 lerin yüde sekseninde farklı difransiyeller kullanılıyor o difransiyellerin şaft açılarını uydura bilmek için 6 yada 8 tercih ediyorlar .

nitekim türkiye arazi şartlarını ve bizim offrpad ve kamp anlayışımızı düşününce 7 en iyi tercih
 

Ynt: CJ7

1.70
yerden şase yükseliğimi ? benim şasem 93cm'de şu anda 44inch lastik çok rahat sığacak durumda, gerekirse biraz fender trimming ve 2' bodyliftle çokçok rahar 44'ler sığar...

Kapı eşiğim 1.10'da normal veya anormal insan binemez durumda... çözüm arıyoruz

Tavan yüksekliğim (KC'lerle) 2.45 civarı....

1.70 hiçbirine uymadı

 


Ynt: CJ7


çok yüksel jeepler için ve karavanlar için tasarlanmış merdivenler var. Yaylı açıyorsun binip içerden mandallı cj el freni gibi kapatıyorsun.arazide de başını ağrıtmıyor. Resmini bulabilirsem koyarım.
 



Ynt: CJ7

valla çok iyi olur hala düşünüyoruz