herkese selam aracta standart suspansıyorun sıstemı var helazon vs standart yenı alındı konforundan cok memnunum agır ofroad dusunmedıgım ıcın goruntusude benı gayet tatmın edıyor fakat dun arazıye gırdım denemek amaclı bıraz yuselmesı gerekıyor yenı susupansıyon ve helezon dusunmuyorum
fakat aracın 30 ila 40 mm yukselmesını ıstıyorum ne kullanabılırım fıyatı cok onemlı degıl fakat orjınal bır sey olması benım acımdan cok ıyı olacak get vs benzerı bırsey olabılır 30 degılde 20mm yukselsede olabılır yada metal bır aparattta olabılır ne yapabılrıım ne tavsıye edersınız tesekkurler herkese
herkese selam aracta standart suspansıyorun sıstemı var helazon vs standart yenı alındı konforundan cok memnunum agır ofroad dusunmedıgım ıcın goruntusude benı gayet tatmın edıyor fakat dun arazıye gırdım denemek amaclı bıraz yuselmesı gerekıyor yenı susupansıyon ve helezon dusunmuyorum
fakat aracın 30 ila 40 mm yukselmesını ıstıyorum ne kullanabılırım fıyatı cok onemlı degıl fakat orjınal bır sey olması benım acımdan cok ıyı olacak get vs benzerı bırsey olabılır 30 degılde 20mm yukselsede olabılır yada metal bır aparattta olabılır ne yapabılrıım ne tavsıye edersınız tesekkurler herkese
Aracınıza "get" takabilirsiniz. Yükselecektir ama bu sefer amortisor takılan get kadar açılacaktır. Normalde çalışma aralığı 20cm ise 2 cm get ile 18 cm çalışabilir. Aracınızın orjinal halini bozmayın derim ama illa ki takıcam derseniz bence de 20mm takın.
Helezonların oturduğu yer civata ile bağlanan bir yer, oranın kalınını yapın tornada, aynı yükseklikte amortisörüde bağlama yerini aynı parçanın üzerine yaptınızmı , size kalınlık kadar yükseltme olur.
lastık olculerı galıba 35x75x16 olması gerekıyor tam emın degılım,
2 cm yukseltme olabılır soyle bır parca var bu acabu bu ıs ıcınmıdır
on helezon mesafe parca setı
http://www.paddockspares.com/da6344-50mm-spring-spacer-blocks-front-pair.html
kayalarda var lınkı kopyalayamadıgım ıcın buradan bır bakabılrımısınız bu ısı gorecek bır elemanmıdır
evet parça bu. ama ben denedim 35 lastik ve iki inch amortisör helezon takımı aldım. açılı kolları almadan aracın yolda gidişi olumsuz etkileniyor. on arka açılı kolları da alın derim bu işe kalkışacaksanız ve bütçe yeterli ise.
gümrük ve kargosu ile buradaki fiyatlardan daha uyguna gelebilir. gümrük ve kargo fiyatlarını öğrenebilirmisiniz? ayrı ayrı ve farklı zamanlarda alırsanız gümrük uygulanmayabilir.
pekı bu lınktekı benım gonderdıgım getler dıyelım 50mm ben 20 mm yukseltsem yınede bu balta ve kolları alamam gerek olurmu 50 mm yukseklık aracı cırkın bır hale getırecek dıye dusnuyorum yanı benım acımdan
2 inç (50mm) yükseltme (yay ve amortisör) yeterli olacaktır.hem görüntüyü bozmaz hem iş görür. ben şu an o şekilde 32 lastikle sorunsuz kullanıyorum. hem şehir içi trafikte hem arazide. en ekonomik get sonrasında yay+amortisör. 2inç den sonra açılı kollar en sağlıklısı ama oda en maliyetli olacak kısmı.
saygılar.
Benim acizane fikrim Aracın modeli kaç bilmiyorum ama AĞIR offroad düşünmüyorsanız özellikle ön helezon yaylarını yeni sıfır yayla değiştirin ve yayların alt tablalarına 2-3 cm kestamit,poyamit takoz yaptırın tornada ama tablalardaki şekli uygulayarak ( girinti ve çıkıntı faturaları ) gayet düzgün bir iş çıkıyor ortaya ve hiçte sıkıntı çıkartmıyor ben 1988 defender e aynısını bizzat uyguladım ve çok memnundum arkalar çok yıpranmamıştı dolayısı ile elimde olmasına rağmen değiştirmedim yaptıracağınız takozları mutlaka civata ile ana tablaya sabitleyin ve yayların içinden çıkan bağlantı kelepçeleride mutlaka tekrar yerlerine takın eğer araç önden yüksek görünürse arka yaylarıda değiştirin ve gerekirse arkayada takoz ilave edin bu işlemi yaparken düz zeminde aracın paralel düzleminden yere olan yüksekliğini göz önönde bulundurarak hiç yük yokken (önde ve arkada ) yere paralel ön ve arka aynı yükseklikte olmasını sağlarsanız çok güzel bir iş çıkar hayırlı olsun diyelim saygılar
Teşekkürler takozları sabitlemeyi anladım arka takozlarda sabitleyecegim fakat yayı takoza nasıl sabitleyecegiz sadece fatura yeterli olurmu bunun hazırı varmidir birde hangi maddeden yaptırayım en iyisi hangisidir son olarakta yaylar zaten yeni fakat icinden kelepçe falan çıkmadı otoların standart yayı poşette başka birsey yoktu farklı biryerdemi bu yay teşekkürler
Yayın içerisinde kelepçe yada bağlantı aparatı çıkmaz normalde aracın üzerinde orjinalinde vardır ama bakım ve tamir esnasında bizim ustalar <fabrika fazlası çıkarmayı çok sevdiklerinden > takmamış olabilirler Ekte göndereceğim resimde 15 nolu parça ALT Tabla!Araya İstediğin ölçüde (yükselteceğin kadar / hatta biraz yüksek yaptırıp deneme yanılma ile ) istediğin ölçüye getirerek kestamit yada polyamitten tablanın üst şeklini vererek takoz yaptır ve takozun üst kısmınada aynı şekli verdir tornada (Yayın basacağıı yüzey ) bağlantı 16 nolu parçayı yayın birinci sarmalının içerisinden geçir ve bağlantının ölçüsünde yapılan takozada delik del ve bulabilirsen A 2 kalite krom çelik civata al montajla ve güle güle bin bol çamur dilerim !!!! Eğer 15 nolu parça araçta yoksa 2.5 cm eninde 6/8 mm kalınlığında lamadan yaptırabilirsin Bu arada size tavsiyem olsun Defenderin alt takımına yapacağınız her türlü işlemde kullanacağınız CİVATALARI Mutlaka A2 kalite Paslanmaz Kullanmanızı öneririm belki normal civatadan biraz pahalıdır ama!!!!!! Bu civatalarda uzama ,yalama olma ,paslanma kolay kolay olmaz ve gerektiğinde sökmek istediğinde daha kolay sökülür ve defalarca kullanılabilir Umarım Yardımcı olabilmişimdir saygılar