Merhabalar,
1988 turbo dizel 3 kapı pajeromun ön difransiyelini kaynak yaptırıp %100 kikit yapmayı düşünüyorum (Bu ay içinde)
Tek merakım hub lar free iken bir sorun yaşarmıyım vede hublar lock iken 2h konumunda sorun olur mu??
şimdiden teşekkürler (bu ay yapmayı düşünüyorum bilgi sahibi arkadaşlarımda acele ilgi bekliyorum)..
vede acele (cok bile gec kaldım) yogun camurla bulusmak istiyorum....
hub lar free iken ,sorun olmaz .fakat 2 çekerde dahi gitseniz hub lar kitli ise sorun yaşarsınız,heleki viraj alırken kesin savrulursunuz,kaynak olayını kesinlikle aklınızdan bile geçirmeyin,heleki önlere.
Merhabalar,
1988 turbo dizel 3 kapı pajeromun ön difransiyelini kaynak yaptırıp %100 kikit yapmayı düşünüyorum (Bu ay içinde)
Tek merakım hub lar free iken bir sorun yaşarmıyım vede hublar lock iken 2h konumunda sorun olur mu??
şimdiden teşekkürler (bu ay yapmayı düşünüyorum bilgi sahibi arkadaşlarımda acele ilgi bekliyorum)..
vede acele (cok bile gec kaldım) yogun camurla bulusmak istiyorum....
Yapacağın işlemden sonra aracın çamurda dahi sağa sola dön meyecek . sürüş bozukluğu oluşacak.biraz tam sağ veya tam sol da zorlayacak olursan aks lar kırılacak. .önerim olumsuz. Yapacaksan
önerim.LSD OLACAKTIR. O dahi düz cıkış ve sürüşler için.dağda ormanda sağa sola döneceğin zaman ön tekerleri istediğin yere koymanı engelleyecektir.
Merhaba,
Bu konu daha önce tartışılmıştı. Vitara için elimde fazladan ön diferansiyel olduğundan, sizin gibi kaynak yapmayı bende düşünmüştüm. Forumda işi bilenlerin tamamı karşı çıktı, ben de vazgeçtim. Selamlar.
Merhaba,
Bu konu daha önce tartışılmıştı. Vitara için elimde fazladan ön diferansiyel olduğundan, sizin gibi kaynak yapmayı bende düşünmüştüm. Forumda işi bilenlerin tamamı karşı çıktı, ben de vazgeçtim. Selamlar.
Evet tartışmaları hep takip etmeye çalışıyorum.. çok bilgim olmasada hala içimde hep bir ses dürtüyor ))
kilitler tabiki en iyi ve makul ama fiyatlar zorluyor...
vede hublar lock iken 2h de sorun olmadığından emin olabilirsem kaynatacağım galiba ....
Aynı fikirdeyim. Arka diff.'te drag için 450 bg. Aracımızda denemişliğimiz var. Kırılmıyor.Ancak önde dönüşlerde tehlikeli bir iş.Herzaman inip açmanız kapamanız sorun olur.Havalı yada elektrikli &%100 kilitlerde kullanım kolaylığından uygulama var. LSD bile tehlike olur kaygan zeminde.Hublarında fazla dayanmayacağı kesin.
Bence bu çok yanlış bir imkan zorlama yöntemi.
Mesela imkanlar bir bankaya gidip kredi çekerek te zorlanabilir, bir ara faizler baya düşüktü şimdi nasıl bilmiyorum gerçi.
ARB havalı diferansiyel kilidi fiyatı -tam bilmiyorum ama- 2000-2500 ytl civarı olması lazım.