yasarergun
Dünyayı değiştirebilirsin
Ynt: Hız Limitleri Resmen Yükseltildi
medeni ülkelerde sabit hız levhalarıyla limit belirlemek yerine bilgisayarlı levhalarla trafik yönetim merkezinden aynı yoldaki hız günün farklı saatlerinde trafik yoğunluğuna göre ve yolun durumuna göre ayarlanıyor. insanlar da akıcı trafikte araç kullandıklarından aşırı hız yapmıyorlar, aşırı hız yapanlar da zaten bizim bir maaşımıza denk gelen cezalar ödediklerinden ve cezalar sadece yazılmayıp takip edildiğinden ve insanlar o cezayı "seve seve" ödediklerinden etkili oluyor. gecenin üçünde ankarada istanbul yolunda ya da eskişehir yolunda hız 110 mu olmalı yoksa 50 ya da 70 mi olmalı. ama sabah trafik tıkanmış tabelada 70 yazsa ne fark eder. bu çağda sağa levha koyup ya da ostimden batıkente geçiş yolunda yokuşun altına radarı yerleştirip 56 ile ceza yazmak hangi akla hizmettir. duble yollarda hız sınırının 110 olması çok iyi oldu. hala 90 la gidiyorum ama kimse de 2 km hız sınırını geçtiniz diye ceza kesmiyor. hız sınırı ne olursa olsun daha az kıllı ve suratı insana benzeyen çoğu zaman sarhoş ya da yorgun ya da acemi ayılar tarafından kullanılan araçlar kazaya karışır bunu önlemenin yolu yok. acaba türkiyedeki sürücülerin kaç tanesi almanyada ehliyet alabilir ?
ya da kaç polisimiz almanyada ya da hollandada ya da avusturyada polislik yapabilir. eğitim vermeden yetersiz adamları ehliyet sahibi yapıp yollara salıyoruz sonra da kaza oluyor. bayramlarda yollardaki sürücülerin yarıdan fazlası sadece yılda bir ya da iki kez uzun yolda araba kullanıyor hepsi şehiriçi şoförü. karışık yazdım ama kaza oluyorsa tek suçlu bir taraf değil. hepimizde suç var. sistemde de kişilerde de kuralı uygulayanda da.
medeni ülkelerde sabit hız levhalarıyla limit belirlemek yerine bilgisayarlı levhalarla trafik yönetim merkezinden aynı yoldaki hız günün farklı saatlerinde trafik yoğunluğuna göre ve yolun durumuna göre ayarlanıyor. insanlar da akıcı trafikte araç kullandıklarından aşırı hız yapmıyorlar, aşırı hız yapanlar da zaten bizim bir maaşımıza denk gelen cezalar ödediklerinden ve cezalar sadece yazılmayıp takip edildiğinden ve insanlar o cezayı "seve seve" ödediklerinden etkili oluyor. gecenin üçünde ankarada istanbul yolunda ya da eskişehir yolunda hız 110 mu olmalı yoksa 50 ya da 70 mi olmalı. ama sabah trafik tıkanmış tabelada 70 yazsa ne fark eder. bu çağda sağa levha koyup ya da ostimden batıkente geçiş yolunda yokuşun altına radarı yerleştirip 56 ile ceza yazmak hangi akla hizmettir. duble yollarda hız sınırının 110 olması çok iyi oldu. hala 90 la gidiyorum ama kimse de 2 km hız sınırını geçtiniz diye ceza kesmiyor. hız sınırı ne olursa olsun daha az kıllı ve suratı insana benzeyen çoğu zaman sarhoş ya da yorgun ya da acemi ayılar tarafından kullanılan araçlar kazaya karışır bunu önlemenin yolu yok. acaba türkiyedeki sürücülerin kaç tanesi almanyada ehliyet alabilir ?
ya da kaç polisimiz almanyada ya da hollandada ya da avusturyada polislik yapabilir. eğitim vermeden yetersiz adamları ehliyet sahibi yapıp yollara salıyoruz sonra da kaza oluyor. bayramlarda yollardaki sürücülerin yarıdan fazlası sadece yılda bir ya da iki kez uzun yolda araba kullanıyor hepsi şehiriçi şoförü. karışık yazdım ama kaza oluyorsa tek suçlu bir taraf değil. hepimizde suç var. sistemde de kişilerde de kuralı uygulayanda da.