Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Sabit aksın artiküasynu fazladır. difransiyelin yerde yüksekliği de fazladır , zor arazi koşullarında daha dayanıklı olduğunu düşünüyorum ancak konfor olarak bağımsız süspansiynun yerini tutamaz ,ayrıca bağımsız süspansiyonun ön düzenini incelerseniz sabit aksa göre çok daha karmaşıktır bu...
Ynt: Ayna Mahruti Değişmeden Kullanılabilecek En Büyük Lastik Ölçüsü Nedir?
30*9,5 üzerine çıkmayın derim , bu ebadı da mümkünse ayna mahrutı degısımı ıle destekleyın( aracın torku azalmasın ve yakıtı artmasın) , bu araçlar 1300 motor 70 bg civarı , 30 ınc ebattan buyuk ebatlar ıcın bu aracın...
Ynt: Ayna Mahruti Değişmeden Kullanılabilecek En Büyük Lastik Ölçüsü Nedir?
4" yükseltme kitiyle çamurlğa sürtmeden 30*9,5-15 takılabiliyor , ebat aracın torkunu (yokuşta kalkışını) azaltacak ve yakıtı artıracaktır , ancak takip ettiğim kadarıyla bu ebatta araç çok sıkıntı olmadan...