Duyuruyu Kapat
TÜM FORUMU OKUNMUŞ SAYMAK İÇİN

Artık forumda okumamış olduğunuz mesajların bulunduğu bölümlerde "YENİ" ikonu belirmektedir. İkonlar yeni eklendiği için daha önce okumuş olduğunuz mesajları da okunmamış varsayabilir. Bu görüntü kirliliğini temizlemek için aşağıdaki "Tüm Forumu Okunmuş Say" bağlantısına tıklayarak sorunu çözebilirsiniz.
TÜM FORUMU OKUNMUŞ SAY

CJ 5 ile Wattabe Özel Yapay Off-road Parkuru (19 Haziran 2008)

'MARMARA' forumunda evedilaz tarafından 29 Haziran 2008 tarihinde açılan konu



Bu Sayfayı Paylaş

  1. evedilaz

    evedilaz cj hayatdır

    Mesaj:
    2.932
    Alınan Beğeni:
    0
    Şehir:
    büyükçekmece / ist
    yurtdışı seyahatim nedeni ile yayınlıyamadıgım wattabe parkurunda cj5 testi arkadaşlar inanılmaz ve görülmeye deger bir parkur
    tüm zorlu etapların yapay bir şekilde hazırlandıgı profosyenel bir parkur güvenlik önlemleri alınmış en zorlu dere parkuruna kadar detaylar düşünülmüş
    çok güzel bi deneyim yaşadım makine sorunsuz parkuru tamamladı bu parkurda 2008 land rover'ler özel hocalar tarafından müşterilere test ettiriliyo kişisel kullanıma kapalı alan .hoçalar olmadan giremedigim çok etabı var bunlar girebilinenler parkur daha temizlenmemiş hazır deyil anlıyacagınız nacizane resimler anlıycagınız ..

    parkurun girişi
    watabe003.jpg

    tiren yayı takozlarıyla kasırlanmış 50 m engebeli etap
    IMG_0418.jpg
    IMG_0420.jpg

    köprü tırmanış ve geçiş

    IMG_0410.jpg
    IMG_0413.jpg
    IMG_0412.jpg

    köprünün altından gevşek zemin hazırlanmış mıcır etabı iniş çıkış

    IMG_0424.jpg
    zirve tırmanış ve iniş etabı

    IMG_0416.jpg

    normalde su dolu olması gereken dere etabı 1 araç boyu v şeklinde

    IMG_0439.jpg
    IMG_0443.jpg
    IMG_0438.jpg
    IMG_0445.jpg
    IMG_0437.jpg
    IMG_0436.jpg

    bu arada güvenlik açısından açı gösteren aynalar detaylar çok iyi düşünülmüş
    IMG_0431.jpg
    IMG_0433.jpg
    IMG_0431-1.jpg
     


  2. phobios

    phobios Zirve

    Mesaj:
    1.653
    Alınan Beğeni:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Ben gittiğimde kendi aracımla girmeme izin vermemişlerdi. Başka araçların oralarda fıldır fıldır gezmesi Disco 3'ün havasını söndürebilir endişesi var sanırım.
     


  3. hsbasar

    hsbasar Zirve

    Mesaj:
    3.075
    Alınan Beğeni:
    0
    Şehir:
    Ankara
    Etaplar pek zorlu görünmüyor. CJ5 e çerez gibi gelmiştir.
     


  4. dronder

    dronder www.hayatdis.com

    Mesaj:
    1.935
    Alınan Beğeni:
    1
    Şehir:
    kocaeli/merkez
    güzel bir yere benziyor ama parkur baya hafife gibi..
    birde giriş ücretli mi? ve kendi aracımızla girebiliyor muyuz?
     


  5. CJ7V8

    CJ7V8 Aerodynamics are overrated.

    Mesaj:
    950
    Alınan Beğeni:
    0
    Şehir:
    Tarsus
    çok güzel ve zevkli bir parkura benziyor ,burda da olsa keşke :smiley:
     


  6. evedilaz

    evedilaz cj hayatdır

    Mesaj:
    2.932
    Alınan Beğeni:
    0
    Şehir:
    büyükçekmece / ist
    erhan haklı olabilirsin ama eteplar gerçekten çok zorlu gezdinmi bilmem disco 3 gerçekten çok rahat geziyo etaplarda ben zirve , tattıravalliye girmedim sadece hocalar eşliginde araç müşterilerine ücret karşılıgı off-road dersleri veriliyo
    özel kullanıma kapalı etap
     


  7. 4 L

    4 L Kamp III

    Mesaj:
    908
    Alınan Beğeni:
    0
    burada hem disco 3 hemde freelanderi deneme imkanım olmuştu...esasen verilen eğitim basic bölümünde genel olarak çok zorlayıcı bölümler yok. Zaten buranın hazırlanış amacı LR ler için biri dayanıklılık ispatlama yeri değil, araçlarının limitlerini uçlarda gösterebilecek çok iyi bir bir showroom olmasıdır.Basic eğitimin verildiği bu kısımda beni hayretler içinde bırakan şey 2,5 tonluk disco 3'ün tırmanma rampasında durup belki 1-2 cm belki o da yoktur geri kayarak rampadan tekrar kalkmasıydı. Zaten freelander ı da burada kullandıktan sonra arazide de gidebileceğine karar verip araziye sokmaya başladık.
     


  8. phobios

    phobios Zirve

    Mesaj:
    1.653
    Alınan Beğeni:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Evet Disco 3 ile gezdim parkuru. Ama çok zorlu değildi. Diğer araçlar da geçebilir rahatlıkla.
     


  9. evedilaz

    evedilaz cj hayatdır

    Mesaj:
    2.932
    Alınan Beğeni:
    0
    Şehir:
    büyükçekmece / ist
    benim belkide çok fazla off-road deneyimim yok sizler kadar banamı zor geldi etaplar etaplar diyorum??? .
    ben cj5 ile hiç ama hiç zorlanmadan zirve ve tattıravalli hariç geçdim tüm etapları dere su dolu deyildi ama genede eyim açısından zor bi etepdı 1 land 1 dısco orda hazır müşterileri bekliyolar . etep kullanıma açık olsa çok eylenceli bi yer inanın ...belki talep olursa özel bi organizasyon ayarlayabiliriz
     


  10. fatsalı usta fırat

    fatsalı usta fırat Yeni Üye

    Mesaj:
    14
    Alınan Beğeni:
    0
    Şehir:
    Ordu/Fatsa
    Çok zor bir etaplara benzemiyor.
     


  11. evedilaz

    evedilaz cj hayatdır

    Mesaj:
    2.932
    Alınan Beğeni:
    0
    Şehir:
    büyükçekmece / ist
    resimler az bıraz diger resimleri atarım bi ara
     


  12. phobios

    phobios Zirve

    Mesaj:
    1.653
    Alınan Beğeni:
    0
    Şehir:
    istanbul
    http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=8376.0

    Bizim ziyaret de bu başlıkta.
     


  13. evedilaz

    evedilaz cj hayatdır

    Mesaj:
    2.932
    Alınan Beğeni:
    0
    Şehir:
    büyükçekmece / ist
    erhan gerçekten güzel resimler çok eylenceli olmuştur eminim tepe nasıl ama ben deneyemedim ama deniycem mutlaka ilginç bi tattıravalli var onu denedinizmi çok güzel bi düzenek kurmuşlar helel olsun
     


  14. iceman

    iceman Kamp III

    Mesaj:
    572
    Alınan Beğeni:
    2
    Şehir:
    Tekirdağ-İstanbul
    yok biz gittiğimizde tahtıravalliden geçmedik çünkü ileri seviye ofroad'ta kullanılıyor imiş.
    Tepe'nin %35'lik bir eğimi vardı yanlış hatırlamıyorsam ve tam çıkarken gökyüzüne doğru burun kaldırmış uçakta gidiyormuşsunuz gibi hissediyorsunuz kendinizi, sonra sizi düz geçtiğiniz kanallarda araç çok güzel hoppidi hoppidi yaparak esniyor :smiley:
    sizde böbrek taşı düşürme alanına girmişsiniz, orası da hızlı gidince çok süper oluyor :D
     


  15. sonerbahadır

    sonerbahadır Yeni Üye

    Mesaj:
    10
    Alınan Beğeni:
    0
    Şehir:
    KDZ EREĞLİ
    parkur değil cj için orası otaban
     


Forumdaki Benzer Konular

Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş



Yükleniyor...