Actyon Sports Sanzuman Sorunu Acİl Yardİm Lutfen

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Kenjiro Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 9
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 8,366

Kenjiro

Ana Kamp
Mesajlar
38
Tepkime Puanı
11
Arkadaşlar merhaba 2008 6 ileri sportsum var ve 3 ten 4 e geçerken boşa atıp ara gaz veriyormusum gibi oluyor gaza basılı tuttuğum için 2 saniyelik bir bostan sonra 4 e atıp devam ediyor diğer viteslerde bir şey yok ve sadece uzun yolda ve motor isindiginda yapıyor önceki aracımın sanziman ini yapan volkan usta kaçak olduğunu servise goturmem gerektiğini söyledi benzer sorunu olan varmı öneri ve akıl bekliyorum lütfen şimdiden teşekkürler

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Etiketler

Enver abi teşekürler yarın gidicem ustaya önce yağını değiştirip boğaz kelebeği ne ve buji kablolarına baktircam eğer yine devam ederse o zaman detaylı bilgi revize için belki servis veya ayarında bir yer olan senin onerdigin yere gidicem

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Enver abi çok olucam ama Maslak tarafında bu islemleri sorunsuz bir şekilde yaptirabilecegim bir usta falan önerin varmı rica etsem

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Ben kendim yıllardır otomotiv dış ticaret yapıyorum. Türkiye'de belli başlı büyük toptancı ve üreticilerin bir çoğunu şahsen tanırım. Kendi arabam olsa önce Stromak'ı ararım Maslak'da veya Avrupa yakasında nereye gideyim diye sorarım. Ben bu firmayı yerinde inceledim makina teçhizat alt yapısı nedir gördüm ve yaptığı işi doğru yaptığını gördüm. Kendisi araç bakmaz ama tüm Türkiye'den çeşitli sanayilerden sökülen şanzıman valf beyin veya tork konvertör buraya gelir tamir edilir.
Sadece yağ bakımı dahi özel teçhizat gerekiyor, herkes tamam yaptım diyor ama yok işin ucu öyle değil. Tapa açmak yağın sadece bir kısmını boşaltıyor. otomatik şanzımanda yağ herşey sistemin özü yağ üzerine.
Bence ara onlar şuraya git orada bakılsın diyecek. Hem gittiğin yere ben Stromak'ın tavsiyesi ile geldim demen farklı olur.

Lenovo P2a42 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 





Merhaba,

Ben de 6 ay önce 2010 actyon sports 4x4 aracımda şanzıman sorunu yaşayınca nasıl hallettiğimi anlatayım.

Önceleri araç uzun yolda, sıcak havada, arıza ışığı yakıp 4. Viteste takılı kalıyordu. Daha sonra hava sıcaklığı farketmeksizin, yola çıktıktan 15 dakika sonra basit yokuşları bile çıkamaz oldu.

2010 ve önceki modellerde kronik şanzıman sorununu okumuştum. Hatta arızadan iki yıl önce Istanbul'daki servis "şanzımanda kampanya var" demişti sorduğumda. Ülen böyle kampanya mı olur? Diye epey rahatsız etmişti.

Güneyde yaşıyorum ve Ferhiye sanayii içindeki servis neyse ki çok becerikli. Bu kadar salaş bir dükkanda hem teori hem de pratik bilgiye vakıf iyi bir usta bulacağımı tahmin etmezdim. Şanzımanı söktüler, arızalı parçayı (yağ devirdaimi ile ilgili) değiştirdiler. Orijinali avusturalya malı tasarım hatası bulunan şanimanın tasarım hatasını düzelttiler. Aşırı yağ sıcaklığı nedeniyle zarar gören solenoid valfları uyumlu daha kaliteli başka bir markayla değiştirdiler. Sistemi tekrar programladılar ve şimdi tıkır tıkır çalışıyor. Balata takımının değişmesi dahil tüm işlem 2019 Eylül itibariyle 18.000 tl gibi bir rakama çıktı.

Rakam biraz can sıkıcı ama ortada mantıklı fiyatlara başka bir araç da yok. O yüzden kullanmaya devam ediyorum. Araç 4 senedir bende ve başkaca önemli bir problem yaşamadım. Severek kullanıyorum.

Ama bir daha SsangYong alır mısın? Derseniz, hele ki sıfırının yanına yaklaşmam. Allah insana çaresi olan dertler versin yeter ki...Bu problemi hallettik ama firmanın kronik sorunlu bir parçayı ucretsiz değiştirmesi lazımdı. 2011 sonrası modellerin sorunlu olmaması, markayı piç ettikleri gerçeğini deģiştirmiyor.

Şu anda tek sorunum - bu da kronik - el freni iyi tutmuyor. 100 kere ayar yapıldı ama bir ay içinde gene aynı terane.. el freni tutmayan araç mı olur beee???

Sevgiler
 


Merhaba,

Ben de 6 ay önce 2010 actyon sports 4x4 aracımda şanzıman sorunu yaşayınca nasıl hallettiğimi anlatayım.

Önceleri araç uzun yolda, sıcak havada, arıza ışığı yakıp 4. Viteste takılı kalıyordu. Daha sonra hava sıcaklığı farketmeksizin, yola çıktıktan 15 dakika sonra basit yokuşları bile çıkamaz oldu.

2010 ve önceki modellerde kronik şanzıman sorununu okumuştum. Hatta arızadan iki yıl önce Istanbul'daki servis "şanzımanda kampanya var" demişti sorduğumda. Ülen böyle kampanya mı olur? Diye epey rahatsız etmişti.

Güneyde yaşıyorum ve Ferhiye sanayii içindeki servis neyse ki çok becerikli. Bu kadar salaş bir dükkanda hem teori hem de pratik bilgiye vakıf iyi bir usta bulacağımı tahmin etmezdim. Şanzımanı söktüler, arızalı parçayı (yağ devirdaimi ile ilgili) değiştirdiler. Orijinali avusturalya malı tasarım hatası bulunan şanimanın tasarım hatasını düzelttiler. Aşırı yağ sıcaklığı nedeniyle zarar gören solenoid valfları uyumlu daha kaliteli başka bir markayla değiştirdiler. Sistemi tekrar programladılar ve şimdi tıkır tıkır çalışıyor. Balata takımının değişmesi dahil tüm işlem 2019 Eylül itibariyle 18.000 tl gibi bir rakama çıktı.

Rakam biraz can sıkıcı ama ortada mantıklı fiyatlara başka bir araç da yok. O yüzden kullanmaya devam ediyorum. Araç 4 senedir bende ve başkaca önemli bir problem yaşamadım. Severek kullanıyorum.

Ama bir daha SsangYong alır mısın? Derseniz, hele ki sıfırının yanına yaklaşmam. Allah insana çaresi olan dertler versin yeter ki...Bu problemi hallettik ama firmanın kronik sorunlu bir parçayı ucretsiz değiştirmesi lazımdı. 2011 sonrası modellerin sorunlu olmaması, markayı piç ettikleri gerçeğini deģiştirmiyor.

Şu anda tek sorunum - bu da kronik - el freni iyi tutmuyor. 100 kere ayar yapıldı ama bir ay içinde gene aynı terane.. el freni tutmayan araç mı olur beee???

Sevgiler
Ustanın bilgilerini alma şansım var mı hocam? Aynı sorunları yaşıyorum.
 



Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,434
Mesajlar
1,517,907
Kayıtlı Üye Sayımız
172,080
Kaydolan Son Üyemiz
yusuf75

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

SON KONULAR



Geri
Üst