Arkadaşlar
bugün Bahçeköy lifepark taki navara etkinliğinde otomatık vitesli aracı hazırlanan parkurda deneme fırsatım oldu
Parkur kısa olmasına rağmen aracın özelliklerini .kabiliyetini deneyecek rampa,artikulasyon çukurları gibi düzeneklerden oluşmuştu.Ben özellikle arka bağımsız süspansiyonun araca olan etkisini merak ediyordum.Ben eski navarayı denemedim,ama diğer rakibi olan kamyonetlere binmişliğim var,Kamyonetlerin klasik sorunu olan arkanın makaslı olmasından kaynaklı sertlik.bu araçta inanılmaz derecede kaybolmuş,hatta sürerken bana fazla esniyor gibi bile geldi
sonra aynı parkuru arkaya oturarak geçtiğimde .önde otururken hissettiğimden daha iyi ve rahat olduğunu anladım
motor sessizliği yeterli,2.3 lt/190 bg/450nm motoru renault geliştirmiş zaten,arka dif.de e.lsd var ,4 adet kameraylada enteresan gözlem sunuyor aracın ve tekerleklerinin arazideki pozisyonu hakkında
ben aracı çok beğendim,anlaşılan piyasaya yeni sunulan diğer marka kamyonetlerle de seçim zorlaşacak, bilgilerinize sunarım
bugün Bahçeköy lifepark taki navara etkinliğinde otomatık vitesli aracı hazırlanan parkurda deneme fırsatım oldu
Parkur kısa olmasına rağmen aracın özelliklerini .kabiliyetini deneyecek rampa,artikulasyon çukurları gibi düzeneklerden oluşmuştu.Ben özellikle arka bağımsız süspansiyonun araca olan etkisini merak ediyordum.Ben eski navarayı denemedim,ama diğer rakibi olan kamyonetlere binmişliğim var,Kamyonetlerin klasik sorunu olan arkanın makaslı olmasından kaynaklı sertlik.bu araçta inanılmaz derecede kaybolmuş,hatta sürerken bana fazla esniyor gibi bile geldi
sonra aynı parkuru arkaya oturarak geçtiğimde .önde otururken hissettiğimden daha iyi ve rahat olduğunu anladım
motor sessizliği yeterli,2.3 lt/190 bg/450nm motoru renault geliştirmiş zaten,arka dif.de e.lsd var ,4 adet kameraylada enteresan gözlem sunuyor aracın ve tekerleklerinin arazideki pozisyonu hakkında
ben aracı çok beğendim,anlaşılan piyasaya yeni sunulan diğer marka kamyonetlerle de seçim zorlaşacak, bilgilerinize sunarım