2007 L200 Magnum 4x4 Yorum

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan M.Alpdogan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 4
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 846

M.Alpdogan

Yeni Üye
Mesajlar
3
Tepkime Puanı
0
Merhaba, işime yaramayan hiç kullanmadığım bir ticari aracımla takas edecek bir L200 buldum. Ancak bazı endişelerim var 2007 model bu araç 2013-2017 yılına kadar yetkili servis bakımlı ve 288 bin km de iken bir anda 200 bin km ye düşürülmüş. 2020 yılında bir muayeneye girmemiş muhtemelen kaza yapmış. Sonuçta komple boya sağ ön direkte işlem , kaput ve sağ çamurlukta değişen - Benim için en avantajlı kısmı takas yapılması ve araç çok temiz ve yıpranmamış durması. Yükseltme kiti , Mt lastikleri dodik ve sepet i snokel i vs duruşu çok hosuma gitti .

Aşağıdaki sorularım için beni aydınlatırsanız çok sevinirim :smiley: Off road ve küçük kamp işine girmek istiyorum
  1. Araç 2007 model ruhsatında L200 Magnum 4x4 (Çift Kabinli) yazıyor. Magnum 2007-2015 arası üretilen kasa da da bir model ismi mi? Eski kasanın sasesine yeni bir kupa koymus olmasınlar :smiley: Şase nosu şu şekilde başlıyor. MMBJNKB407D------
  2. Yine Ruhsatta cinsi Kamyonet (Kapalı Kasa) yazıyor. Ancak aracın arka bagaj kısmı açık ve sadece üstünde küçük bir sepet var. Bu muayenede sorun yaratır mı ?
  3. Kapalı Kasa olması sebebiyle orjinal kasasını indirip yerine crawler tarzı askeri bir kasa imal ettirsem dısarda sürekli gözüken cam vs. olmasa karavan maksatıyla kullanma sansım olur mu ?
  4. Bu tip araçlarda boya değişen çok dikkate alınır mı ? Kaplama hoşuma gidiyor. değerine + veya - olarak bir katkısı olur mu ?
  5. Aracın ruhsatında 70kw yazıyor. 115 beygire takabul ediyor bu kasada bu noormal mi ? 2.5 di-d 136 beygir gibide gidiyor. Eğer cidden araç 115 hp ise Yazılım ile 145 beygir oldugunu okudum bu sekilde bir yazılım yaptıran oldu mu ? Tecrubesinden faydalanmak isterim . Motor no su sekilde baslıyor: 4D56UCAK----
  6. Aracın ilk tescil tarihi 2012 bu sebeple muhtemelen gümrük girişli bu sebeple modelinin ve motor gücünün sehven yanlış olabileceğini düşünüyorum. Sizce böyle birşey mümkün mü ?
Yanıtlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim
 

Merhaba, işime yaramayan hiç kullanmadığım bir ticari aracımla takas edecek bir L200 buldum. Ancak bazı endişelerim var 2007 model bu araç 2013-2017 yılına kadar yetkili servis bakımlı ve 288 bin km de iken bir anda 200 bin km ye düşürülmüş. 2020 yılında bir muayeneye girmemiş muhtemelen kaza yapmış. Sonuçta komple boya sağ ön direkte işlem , kaput ve sağ çamurlukta değişen - Benim için en avantajlı kısmı takas yapılması ve araç çok temiz ve yıpranmamış durması. Yükseltme kiti , Mt lastikleri dodik ve sepet i snokel i vs duruşu çok hosuma gitti .

Aşağıdaki sorularım için beni aydınlatırsanız çok sevinirim :smiley: Off road ve küçük kamp işine girmek istiyorum
  1. Araç 2007 model ruhsatında L200 Magnum 4x4 (Çift Kabinli) yazıyor. Magnum 2007-2015 arası üretilen kasa da da bir model ismi mi? Eski kasanın sasesine yeni bir kupa koymus olmasınlar :smiley: Şase nosu şu şekilde başlıyor. MMBJNKB407D------
  2. Yine Ruhsatta cinsi Kamyonet (Kapalı Kasa) yazıyor. Ancak aracın arka bagaj kısmı açık ve sadece üstünde küçük bir sepet var. Bu muayenede sorun yaratır mı ?
  3. Kapalı Kasa olması sebebiyle orjinal kasasını indirip yerine crawler tarzı askeri bir kasa imal ettirsem dısarda sürekli gözüken cam vs. olmasa karavan maksatıyla kullanma sansım olur mu ?
  4. Bu tip araçlarda boya değişen çok dikkate alınır mı ? Kaplama hoşuma gidiyor. değerine + veya - olarak bir katkısı olur mu ?
  5. Aracın ruhsatında 70kw yazıyor. 115 beygire takabul ediyor bu kasada bu noormal mi ? 2.5 di-d 136 beygir gibide gidiyor. Eğer cidden araç 115 hp ise Yazılım ile 145 beygir oldugunu okudum bu sekilde bir yazılım yaptıran oldu mu ? Tecrubesinden faydalanmak isterim . Motor no su sekilde baslıyor: 4D56UCAK----
  6. Aracın ilk tescil tarihi 2012 bu sebeple muhtemelen gümrük girişli bu sebeple modelinin ve motor gücünün sehven yanlış olabileceğini düşünüyorum. Sizce böyle birşey mümkün mü ?
Yanıtlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim
Cevap verecek tecrubeli kimse yokmu ?
 

Ben olsam sadece gümrük girişli ve km düşürüldüğü için dahi almam. Ne olduğu belli olmayan araçlar oluyor. Kaldı ki diğer endişeleriniz de var. Kesinlikle başka araç bakın. Hele 2.el piyasası iyice düşmüşken, başka araç bakmanız daha doğru olur.

SM-S908E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Selam...

Temizlik ve güvenilirlikle alakalı olarak bulduğunuz araç için yorum yapamam ve açıkçası yazdıklarınız da epey kafa karıştırıcı. Ben tercih etmem ama olaya eldekinin değerlendirilmesi gözüyle bakıyorsanız da bilemem. Ama 2008 Magnum'u takribi 5 yıl kadar şehir içi ve dışı kullanmış biri olarak elimden geldiğince sorularınızı cevaplayayım.

Öncelikle temiz bir Magnum candır ve kullanması çok keyiflidir. Kesinlikle tavsiye ederim. Yakıt işi tamamıyla size daha doğrusu kullanmanıza ve aksesuara bağlı. Ben süratli değil ama seri araba kullanırım. Fabrika çıkışı lastikle 100km de 9-11 lt yakarken, bunu lastik takınca 15e, sepet koyunca 17ye, şnorkelle 18-19lara çıkardım. Basarsam da 20-21 idi. Teknik olaraksa o zamanlar nedense Temsa kafasına göre araç getirdiğinden, bazılarında kilitli diff varken bazılarında ATSC mevcut ki ikisi de yağışta ve arazide acayip faydalılar.

Gelelim sorularınıza:

1) Magnum, L-200 ün bir paketinin ismi. Orjinal Magnum'u diğer paketlerden ayırmanın en kolay yolu sunroof ve deri döşemelerle, tampondaki karlık. Ayrıca orjinal Magnumlar kendilerinden Rallyart paketli.

2) Kapalı kasa yazmasına rağmen olmamasının muayenede sorun çıkarıp çıkarmadığını bilmiyorum. Benimki kapalıydı. Ama kapalı kasanın şöyle bir artısı vardı sürat sınırını otomatikman 10km civarı yukarı çekiyordu. Bu sayede o zamanlar en az 3 kere cezadan kurtulmuştum.

3) Yorum yok.

4) Bence değişir. Ben tercih etmem. Benden önce arabanın başından neler geçtiğini bilmek isterim. Full kaplama olursa söktüremeyeceğim için neresinde ne olduğunu bilemem. Güven meselesi. Ama başkası sırf görüntü için alabilir.

5) Yanliş hatırlamıyorsam (emin değilim) o zamanın L-200lerinin Magnum olmayanları zaten 135 beygirdi. Rally artla bu epey bir artıyordu (150 gibi hatırlıyorum ama yine emin değilim) . Fakat ne olursa olsun yazılım veya çiple artırma yapmazsanız araç zaten keyif vermez.

6) Olabilir. Düzgün bir servise göstermenizde fayda var.

Umarım yardımcı olabildim...
 

Selam...

Temizlik ve güvenilirlikle alakalı olarak bulduğunuz araç için yorum yapamam ve açıkçası yazdıklarınız da epey kafa karıştırıcı. Ben tercih etmem ama olaya eldekinin değerlendirilmesi gözüyle bakıyorsanız da bilemem. Ama 2008 Magnum'u takribi 5 yıl kadar şehir içi ve dışı kullanmış biri olarak elimden geldiğince sorularınızı cevaplayayım.

Öncelikle temiz bir Magnum candır ve kullanması çok keyiflidir. Kesinlikle tavsiye ederim. Yakıt işi tamamıyla size daha doğrusu kullanmanıza ve aksesuara bağlı. Ben süratli değil ama seri araba kullanırım. Fabrika çıkışı lastikle 100km de 9-11 lt yakarken, bunu lastik takınca 15e, sepet koyunca 17ye, şnorkelle 18-19lara çıkardım. Basarsam da 20-21 idi. Teknik olaraksa o zamanlar nedense Temsa kafasına göre araç getirdiğinden, bazılarında kilitli diff varken bazılarında ATSC mevcut ki ikisi de yağışta ve arazide acayip faydalılar.

Gelelim sorularınıza:

1) Magnum, L-200 ün bir paketinin ismi. Orjinal Magnum'u diğer paketlerden ayırmanın en kolay yolu sunroof ve deri döşemelerle, tampondaki karlık. Ayrıca orjinal Magnumlar kendilerinden Rallyart paketli.

2) Kapalı kasa yazmasına rağmen olmamasının muayenede sorun çıkarıp çıkarmadığını bilmiyorum. Benimki kapalıydı. Ama kapalı kasanın şöyle bir artısı vardı sürat sınırını otomatikman 10km civarı yukarı çekiyordu. Bu sayede o zamanlar en az 3 kere cezadan kurtulmuştum.

3) Yorum yok.

4) Bence değişir. Ben tercih etmem. Benden önce arabanın başından neler geçtiğini bilmek isterim. Full kaplama olursa söktüremeyeceğim için neresinde ne olduğunu bilemem. Güven meselesi. Ama başkası sırf görüntü için alabilir.

5) Yanliş hatırlamıyorsam (emin değilim) o zamanın L-200lerinin Magnum olmayanları zaten 135 beygirdi. Rally artla bu epey bir artıyordu (150 gibi hatırlıyorum ama yine emin değilim) . Fakat ne olursa olsun yazılım veya çiple artırma yapmazsanız araç zaten keyif vermez.

6) Olabilir. Düzgün bir servise göstermenizde fayda var.

Umarım yardımcı olabildim...
Merhaba , cevabiniz için çok teşekkürler. Dediğim gibi elde atsan atılmaz satsan satılmaz bir aracın takası olduğundan değerlendireceğim. Zaten 2. Aracım olacağından hobi maksatlı kullanacağım. Yarın servise gösterip yürümeninde sorun yoksa almayı düşünüyorum. .
 



Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,438
Mesajlar
1,517,955
Kayıtlı Üye Sayımız
172,091
Kaydolan Son Üyemiz
Engin Koygun

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst