Sırasıyla, en gerideki ortanca kol ağır devirdir (low drive). 3 konumu var:
1. Nötr (en geride)
2. Boşta (araç viteste gazlasanız bile santim kımıldamaz, fonksiyonunu anlayabilmiş değilim)
3. Kilitli (ileride)
Ağır devir arazide candır. Lakin kilitlemek için aracın tümüyle durması ve vitesin boşta olması gerekir.
Kısa kol (fotoğrafta pembe numaralarla işaretli) orta diferansiyel kilididir. Olayı ön ve arka şaftları birbirine bağlamak, ideal koşullarda güç dağılımını ön-arka %50'şer yapmaktır. Çamurda, tırmanışta candır, ailecek severiz. 2 konumu var.
1. Nötr.
2. Kilitli
Orta diff. kilidini devreye almak için durmak gerekmez, viteste ve hareket halindeyken de kilitlenebilir.
(Örnek olarak fotoğraftaki Niva'da normal vites boşta, ağır devir ve orta diff kilitli vaziyettedir.)