Off Road Kullanımı için Yapılmış G

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan motogezgin Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 52
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 9,924
Ynt: Off Road Kullanımı için Yapılmış G

Sayın Berk;
karışıklık için sorry :smiley:
gün içinde ne zaman uygunsan arayabilirsin.

saygılar
utkan
 

Etiketler
Ynt: Off Road Kullanımı için Yapılmış G


Berk bey,

Asfalt çoğunluklu kullanım için dif. oranı olarak 1:4,375 veya 1:4.857 öneririm.
1:6,167 Arazide harikalar yaratır, ama uzun yolda çok ağır kalır.
Üzerinde 1:4375 olan bir kısa 463 (iki kişiyle) 100-110 km/h 2000-2200 rpm'le gider. Bu da 15/16 lt/100km tüketim demektir.
Malum arabanın boşu bile 2t !
Hollanda'da iseniz çok uzak olmayan (Stuttgart-500km kadar otoyol) ORC'ye uğramanın bir yararı olur mu bilmem.

Saygılar,

Doğan Çelen
 

Ynt: Off Road Kullanımı için Yapılmış G

doğan bey selam,
anlamadım yazdıklarınızı verdiğiniz oranların ne olduğunu açıklarmısınız.BAna vites oranları gibi geldi.bizim arabalarda 4,9 5,3 ve 6,17 var bildiğim başkada varsa ben bilmiyorum bunların hepsi 460 ve 463 kasalara uymaz kimisi birine kimisi diğerine uyar.
dif oranını yanadaki diş saysını mahrutidekine bölerseniz çıkar bazen 48/9 yazar yani 5,3 tür bu oran gibi.

transfer oranını söylüyorsanız 2.14.1 var reduksiyonu gösterir.acaba vites oranlarınımı söylüyorsunuz bana öyle geldi yoksa benmi yanlış okudum
saygılar
 

Ynt: Off Road Kullanımı için Yapılmış G

doğan bey galiba yanlış okudum öne koyduğunuz 1 vites oranı gibi geldi ilk bakışta yoksa aynı şeyleri yazdık galiba
 

Ynt: Off Road Kullanımı için Yapılmış G

Dogan Bey ve Motogezgini Bey,
ikinize de tesekkur ederim.

Daha once bahsettigim motor ve sanziman degisimini Turkiyede yaptirmayi ve boylelikle ruhsata kayit ettirmeyi planliyorum.
Motor olarak OM602A (G290TD) veya bulabilirsem OM606A (G300TD) kullanmak istiyorum. OM602 olursa sanziman olarak asagida detaylarini verdigim W4A028 kullanmak durumundayim.

Designation W4A028
Model 722.394 - 722.396
Gears Automatic-4
1st gear 3,871
2nd gear 2,247
3rd gear 1,436
4th gear 1
reverse 5,586
torque converter i=1.96

Arastirmalarima gore ve eger dogru anladiysam 1991-2001 arasi W463'lerde diff oranlari;
a) 1:4.88 (44:9)
b) 1:4.857 (34:7)
c) 1:4.357 (???)
d) 1:4.11 (37:9)
e) 1:5.28 (37:7)

Sizin dediklerinize katiliyorum 1: 4.357, 1:4.86 veya 1:4.88 tercih etmem gerekir gibi duruyor.

ORC kesinlikle dogru adres ancak projemin daha cok basindayim halen tam olarak neyi yaptirabilirim, nerede yaptirabilirim, maliyeti ne olur ogrenmeye ve karar vermeye calisiyorum. Bu arada bazen hic bu kadar ise karismasam ve guzel bir 300GD alip motor sanziman yaptirip kullansam mi dusunmuyor degilim... :smiley:

bilgiler ve yorumlariniz icin tekrar tesekkur ederim.

Berk
 



Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,507
Mesajlar
1,519,005
Kayıtlı Üye Sayımız
172,164
Kaydolan Son Üyemiz
erensipahi

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst