Ön difransiyel kaynak yaptıracagım öneriler

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan levento Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 61
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 14,640
Ynt: Ön difransiyel kaynak yaptıracagım öneriler

yavuz-çelikel' Alıntı:
hubları free yaptığınızda diff dönmez. Teker avare döner sadece . İşi görür. Ama uygulamada zorluk çıkar.

sürekli hubları aç kapa zor iş.... daha doğrusu kullanışsız...
 

Etiketler

Ynt: Ön difransiyel kaynak yaptıracagım öneriler

vakit ayırıp fikirlerini belirten tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim....
 

Ynt: Ön difransiyel kaynak yaptıracagım öneriler

Rica ederim paylaşmak tanışmak güzel. Bunun için burada değilmiyiz hepimiz.
Beraber gazlamak , muhabbet etmek dileğiyle.
 

Ynt: Ön difransiyel kaynak yaptıracagım öneriler

Askerlik yapanlar bilir ,yanaşık düzen egitiminde farzedelim sola dön denildiginde sol baştaki çevresinde döner ,sondaki daha uzun adımlarla döner,difransiyelin görevide budur ,sol teker 1 tur atarsa sag teker daha fazla tur atar,kaynak olayı yapılırsa dönüşlerde araç ın tekerlerine yük biner ,nereden zayıfsa ordan kırar. havalı kilitlerde düz ve stabil gidilir sadece çamurdan çıkmak için kullanılır manevralarda kapatılır.
 



Ynt: Ön difransiyel kaynak yaptıracagım öneriler

sabit yada salıncaklı araçlarda ,İstavrozun önde olmasının sebebi aracın lastiklerinin kaster, kamber gibi açılarının ayarını yapıla bilmesi içndir ,arka akslar uzun bir demirdir istavroz yoktur ayarda yoktur bilya üzerinde döner,
kaptan10' Alıntı:
önden çekişli bir araçta akslar istavrozlu olduğuna göre vede virajlarda çok rahat gaza yüklene biliniyor ise ön defransiyeli kilitli bir araçta neden bu kadar sorun oluyor anlamadım doğrusu mantık aynı mantık
istavroz denen şey zaten açılı aktarma sağlayan organdır ön difransiyellerde de bu olduğuna göre bence olabilir yani kaynak olayı
 

Ynt: Ön difransiyel kaynak yaptıracagım öneriler

kaptan10' Alıntı:
önden çekişli bir araçta akslar istavrozlu olduğuna göre vede virajlarda çok rahat gaza yüklene biliniyor ise ön defransiyeli kilitli bir araçta neden bu kadar sorun oluyor anlamadım doğrusu mantık aynı mantık
istavroz denen şey zaten açılı aktarma sağlayan organdır ön difransiyellerde de bu olduğuna göre bence olabilir yani kaynak olayı

sorun açılı aktarma organlarında değil.araç dönüş yaparken iki farklı yarı çapta çember çizer ve lastiklerin aldığı yol miktarı farklıdır.kaynak olunca fark olmayacak ve araç dönemeyerek( lastikler açılı dursa bile) düz gidecektir.sürüklenecektir.
 

Ynt: Ön difransiyel kaynak yaptıracagım öneriler

farklı tur olayı doğru benim aklıma bu olay gelmemişti haklısınız arkadaşlar demekki kaynak olayı ile hiç boşuna uğraşmasın buradaki arkadaşlarımız
 

Ynt: Ön difransiyel kaynak yaptıracagım öneriler

kaptan10' Alıntı:
farklı tur olayı doğru benim aklıma bu olay gelmemişti haklısınız arkadaşlar demekki kaynak olayı ile hiç boşuna uğraşmasın buradaki arkadaşlarımız

anlaşıldı uğraşılmayacak.....
 




Ynt: Ön difransiyel kaynak yaptıracagım öneriler

Arkadaşlar hublardan biri kiltlense nasıl olur yani ön tekerlerden biri avare döner yani araç 4x3 olur ihtiyaç halinde hubın diğeride kilitlenir ve işi bitince geri açılabilir bu iş banada mantıklı geliyor
 

Ynt: Ön difransiyel kaynak yaptıracagım öneriler

gozukara' Alıntı:
Arkadaşlar hublardan biri kiltlense nasıl olur yani ön tekerlerden biri avare döner yani araç 4x3 olur ihtiyaç halinde hubın diğeride kilitlenir ve işi bitince geri açılabilir bu iş banada mantıklı geliyor



hab'ın birini kilitlediğinizde önden hiçbir şekilde çekiş olmaz.Diferansiyel kilidi olmaz ise güç tekerlerden hangisini kolay çevirebiliyorsa o tarafa akar, dolayısı ile kilitlenmemiş hub ne tarafsa o tarafa akacaktır güç yani hiç birşey dönmeyecektir.Ön diferansiyel için en mantıklı uygulama lsd 'dir.
 

Ynt: Ön difransiyel kaynak yaptıracagım öneriler

Buggy'lerde bile öne kaynak önermiyorlar :smiley:

Kırılan Aks mafsalları ve virajda takla atma eğilimi nedeniyle :D
 

Ynt: Ön difransiyel kaynak yaptıracagım öneriler

gozukara' Alıntı:
Arkadaşlar hublardan biri kiltlense nasıl olur yani ön tekerlerden biri avare döner yani araç 4x3 olur ihtiyaç halinde hubın diğeride kilitlenir ve işi bitince geri açılabilir bu iş banada mantıklı geliyor

Ben öyle bir şey denemedim ama, eski aracımda ön hublarımdan biri bozuldu...
Aracın iki ön tekeride dönmedi.
Yani sizin dediğiniz gibi 4x3 değil, direk 4x2'ye bağladı araç...

Sağ tekerdeki Hub'a çekiç vurarak kırdım ve araç tekrar 4x4 oldu :smiley:
Yani anlatmak istediğiniz işe yaramıyor...
 

Ynt: Ön difransiyel kaynak yaptıracagım öneriler

ict3055' Alıntı:
Ben öyle bir şey denemedim ama, eski aracımda ön hublarımdan biri bozuldu...
Aracın iki ön tekeride dönmedi.
Yani sizin dediğiniz gibi 4x3 değil, direk 4x2'ye bağladı araç...

Sağ tekerdeki Hub'a çekiç vurarak kırdım ve araç tekrar 4x4 oldu :smiley:
Yani anlatmak istediğiniz işe yaramıyor...
peki bu hubınız bozulduğunda ön istavroz dişliniz kaynaklımıydı
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,476
Mesajlar
1,518,504
Kayıtlı Üye Sayımız
172,127
Kaydolan Son Üyemiz
agalandarli

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst