Başlangıç;
Tüm parçaları Özoto'dan aldım (kendin'de olmayan parçaların bile hepsini bana o temin etti) bir kısmı'nı da yurt dışından getirttim. Önce nasıl bir araç yapmalıyım diye düşündüm. Dış görünüş de klasik ama çoğu mekanik aksam da yeni ve daha güvenlikçi. Kafamdan bir liste oluşturup bunu bir kağıda döktüm (tabi bu liste sonraları 6-7 arkalı önlü A4 kağıdı buldu). İşe başlarken en büyük problem bütçe idi. Bunu ayarlamanın iki yolu var. Ya 40-50 bin TL yi bir anda çıkarıp verirsiniz. Ya da benim gibi aracın yapımını yıllara yayıp bu parayı sizi zorlamayacak şekil de ödersiniz. Engin usta Series'i kendim yapmak istediğimi bildiğinden bana şanzuman hariç diğer her kısım da sadece teorik olarak yardım etti.
Ve işe başladım motor standart 2.25 benzinli, tüp hiç bir zaman kullandığım hiç bir aracımda aklımdan geçmedi.
Şanzuman:
Önce Series şanzumanı getirttik. Fakat sonra bu şanzumanlar aksi olduğundan vazgeçtim ve 5 ileri defender ana ve arazi şanzumanına yöneldim. Bunu yaparak hem iki çeker olayını bırakmak zorunda kaldım, hem de şasi'de tadilat işlerini başıma açtım. Yeni şanzuman ağır olduğundan ve kulak yerleri farklı olduğundan kesip güçlendirme ve yeni kulak lar yaptım.