Herkese Merhaba,
Ben Ali Özşahin , Sitenin yeni üyesi ve yeni off road çı adayıyım , aranıza Trabzon dan katılıyorum. Off Road yeni ilgi alanım , uzun yıllardır Enduro Motosiklet ile Yurt İçi ve yurt dışı dağ bayır dolaşmış ve dolaşmaya devam eden biri olarak aranıza katıldım . Doğa sporları ve yaşadığım coğrafyaya çok aşina sayılırım , İki teker üzerinde devam ettirdiğim ,doğa ile kucaklaşma serüvenini ailenin kalabalıklaşması ile dört teker üzerinde devam ettirmeyi düşünüyorum .
Uzun araştırmalarım neticesinde 1999 Model v6 hyundai golleper ile çıraklık serüvenini başlattık hayırlısı ile , uzun süre araştırdım desem de 4 X 4 ile ilgili tecrübem araç sürmeyi öğrendiğim ve tamirinde babam ile birlikte anahtar tuttuğum 1951 model bir williys ile başlar ,dolayısı ile motor mekaniği hep ilgigimi çekmiştir.
Fakat, benim için bu yeni süreç tamami ile profesyonel bilgi ve tecrübe isteyen bir konu , o nedenledir ki site üyesi olan sizlerin benim nazarımda üstad kabül ettiğimi belirtmek isterim. Benim için öneri ve yönlendirmelerinizi çok önemli olacaktır.
Aranıza kabül eder ,tecrübelerinizi paylaşırsanızı , beni çok mutlu etmiş olursunuz.
İlk danışmak istediğim konu : Yeni aldığım araç , teknik olarak sorunsuz gözüksede ,ilk izlenimlerim şöyel oldu .
- Arac 109 bin Km de ve servis kayıtlarında triger değişimi gözükmediği için , ( Aldığım arkadaşta, kendinden önceki kişinin değiştim sözüne binaen değiştirmediğini ifade etmesi üzere ) riske etmemek için değişmeye karar verdim ve servise parça siparişi verdim.
- Rampa yukarı yaptığım sürüşler esnasında aldığım yağ kokusundan şüpelenerek motor ve aracın alt kısmını incelediğimde , Ön defransiyel keçesinin yağ kaçırdığını ve manifolta sıçratarak yağ kokusuna sebebiyet verdiğini gördüm servise keçe sipairişi verdim . umarım kronik bir rahatsızlık değildir.
- Aracın otomatik şanzıman olması hasebi ile devirsis sürüşlerde 1 . viteten 2 vitese geçişte ciddi derecede sıçrama tespit ettim . ( devirli kalkışlarda sorun yok ) dah önce sürdüğüm otomatik şanzıman araçlarda benzer bir durum ile karşılaşmadığımdan Yetkili servis ustasına danıştım, bu durumun galloper lere ve pajerolara has bir durum olduğunu her hangi bir sorun olmadığını söyledi , sizlerin görüşü nedir ?
- Normal şehirler arası kullanımlarda otomatik vites geçişleri genelde 3000 ile 4000 devir arasında oluyor , yakıt tüketimini arttırmamak için aracın vites geçişini sağlamak adına ayağımı gazdan çekerek vitesi değiştirtiyorum bu bir sorunmudur , konu ile ilgili düşünceleriniz nelerdir.
Hepiniz saygı ile selamlar , konu ile ilgili yardım ,öneri ve yorumlarınızı beklerim.
Ben Ali Özşahin , Sitenin yeni üyesi ve yeni off road çı adayıyım , aranıza Trabzon dan katılıyorum. Off Road yeni ilgi alanım , uzun yıllardır Enduro Motosiklet ile Yurt İçi ve yurt dışı dağ bayır dolaşmış ve dolaşmaya devam eden biri olarak aranıza katıldım . Doğa sporları ve yaşadığım coğrafyaya çok aşina sayılırım , İki teker üzerinde devam ettirdiğim ,doğa ile kucaklaşma serüvenini ailenin kalabalıklaşması ile dört teker üzerinde devam ettirmeyi düşünüyorum .
Uzun araştırmalarım neticesinde 1999 Model v6 hyundai golleper ile çıraklık serüvenini başlattık hayırlısı ile , uzun süre araştırdım desem de 4 X 4 ile ilgili tecrübem araç sürmeyi öğrendiğim ve tamirinde babam ile birlikte anahtar tuttuğum 1951 model bir williys ile başlar ,dolayısı ile motor mekaniği hep ilgigimi çekmiştir.
Fakat, benim için bu yeni süreç tamami ile profesyonel bilgi ve tecrübe isteyen bir konu , o nedenledir ki site üyesi olan sizlerin benim nazarımda üstad kabül ettiğimi belirtmek isterim. Benim için öneri ve yönlendirmelerinizi çok önemli olacaktır.
Aranıza kabül eder ,tecrübelerinizi paylaşırsanızı , beni çok mutlu etmiş olursunuz.
İlk danışmak istediğim konu : Yeni aldığım araç , teknik olarak sorunsuz gözüksede ,ilk izlenimlerim şöyel oldu .
- Arac 109 bin Km de ve servis kayıtlarında triger değişimi gözükmediği için , ( Aldığım arkadaşta, kendinden önceki kişinin değiştim sözüne binaen değiştirmediğini ifade etmesi üzere ) riske etmemek için değişmeye karar verdim ve servise parça siparişi verdim.
- Rampa yukarı yaptığım sürüşler esnasında aldığım yağ kokusundan şüpelenerek motor ve aracın alt kısmını incelediğimde , Ön defransiyel keçesinin yağ kaçırdığını ve manifolta sıçratarak yağ kokusuna sebebiyet verdiğini gördüm servise keçe sipairişi verdim . umarım kronik bir rahatsızlık değildir.
- Aracın otomatik şanzıman olması hasebi ile devirsis sürüşlerde 1 . viteten 2 vitese geçişte ciddi derecede sıçrama tespit ettim . ( devirli kalkışlarda sorun yok ) dah önce sürdüğüm otomatik şanzıman araçlarda benzer bir durum ile karşılaşmadığımdan Yetkili servis ustasına danıştım, bu durumun galloper lere ve pajerolara has bir durum olduğunu her hangi bir sorun olmadığını söyledi , sizlerin görüşü nedir ?
- Normal şehirler arası kullanımlarda otomatik vites geçişleri genelde 3000 ile 4000 devir arasında oluyor , yakıt tüketimini arttırmamak için aracın vites geçişini sağlamak adına ayağımı gazdan çekerek vitesi değiştirtiyorum bu bir sorunmudur , konu ile ilgili düşünceleriniz nelerdir.
Hepiniz saygı ile selamlar , konu ile ilgili yardım ,öneri ve yorumlarınızı beklerim.