Göktuğ bey benim kullandığım wv aracımı örnekleyerek sorunuzu cevaplamaya çalışayım.Araç 1,6 turbo dizel aynı aracın turbosuz olan aynı hacimde motorluları var,benim aracım sıkıştırma 23,0,1- 70 hp 138 Nm tork 2500 dd-turbosuz olanda sıkıştırma 23,0,1-50 hp 103 Nm tork 2800 dd güç parametreleri bunlar enjektörler ve pompa farklı (motor ömürleride ,yakıt tüketimide) gerikalan bütün aksam aynı, turbo havayı malesef ısıtıyor intercoller bir çözüm ( %30-35 güç saglaya biliyor)ancak benim aracımda motor arkada ve yer sıkıntısı var,bu arada turbosuz olan motor sadece sekman atarak 2,000,000 km lere ulaşabiliyorken turboluyu 400,000-500,000 lere ancak ulaşıyor bu tabiki kulanımla alakalı,ama uzun yolda hava sıcaklığı 10-15 derecede oldumu tadından yenmiyor.