Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yeni model bazı araçlarda bahsettiğiniz problemler yaşanıyor. Bunun için farklı çözümler var. 1. universal ürünler var bunların araca bağlanıp ilave ampullerden oluşan akım farklılıkları dengeleniyor. Bazı araçlarda işe yaramıyor. 2. Led stop veya ampul kullanmak. Bazı araçlarda işe yaramıyor...
Bilindiği üzere ülkemize farklı markalarda ithal çeki demirleri gelmekte. Hangi araçtı hatırlamıyorum ama alman malı çeki demiri montaj talimatı nda aracın etiketine bakın katar ağırlığı yoksa takamazsın ız yazıyordu. Bu durum sadece Türkiye ye has bidurum değil avrupa da da böyle. Vardır...
Ruhsatınız da bu değer yazmayabilir, ancak araç üzerinde tip etiketi vardır, o etiket üzerinden yazar veya aracın uygunluk belgesi üzerinden bu değerler alınır. Uygunluk belgesini de yetkili servisten veya kayıtlı olduğunuz emniyet müdürlüğünden arşivdeki dosyasında olabilir. Marka ford olunca...
Defender lar ile ilgili fazla bilgim yok. O araç üzerinde çalıştık dediğiniz gibi onun için taşımada sıkıntı yoktu. Çünkü Şase ile bağlantılı. Taşıyıcı olarak şasi kullanılmalı. 2000 tl ye yapmıştım...
Hesap yapmak yanlıştır demek istemedim, öyle anlaşıldıysa özür dilerim... Römork vb. tecrübem olmadı. Ancak bu tip hobi ile alakalı işler de ilk adım bence önemli çok teknik bilgi bizleri beceremem korkusuna itiyor. Örnek offroad merakım var ancak geçen seneye kadar 4x4 alamadım, gecikmedeki bir...
Her araçta resimde görüldüğü gibi tip etiketleri vardır. Kaza vb. sebeple deforme olmadıysa veya düşmediyse. Burada yazan ilk değer Azami Yüklü Ağırlık yani aracın kendi ve içindeki yüküyle beraber kapasitesidir. İkinci ağırlık ise Katar ağırlığıdır. Katar Ağırlığı = Araç + römork ve içindeki...