L200 Magnum

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan barb_alone Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 73
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 38,774
Ynt: L200 Magnum

CİNCİN' Alıntı:
Şimdi birşey derdim ama forumda yasak :mad: 17.000 TL teklif eden kimse herkesi kendi gibi gerizekalı sanıyor herhalde. Sonra galerisinde 27.000 fiyat koyup satacak uyanık! Bence bu aracı siz satın alıyor olsanız kaça alırdınız, o değeri tarafsız gözle belirleyip satılığa çıkarın internette. Temiz durumdaki her aracın alıcısı vardır. Ben 29.000 TL'ye bir haftada satılan otomatik L200 biliyorum. Nereden mi biliyorum? ben kaçırmıştım da oradan :-\
bende 25 hadi son 23 olsun diyordum ama bugün şok oldun sanki hepsi ağız birliği etmiş gibi. Adamlara sıfır araç alacam diyorum takas fiyatları bile aynı
 

Etiketler

Ynt: L200 Magnum

Tuncay Bey o fiyatı kim verdiyse :mad: herhalde ölmüş eşek arıyor 4x2 leri bile o fiyattan neredeyse daha fazla ediyor boş verin satacaksanız bile kıymetini bilen magnuma binmeyi hak eden birine satın renk konusu zevk işi benim arabamda arkadaşımın arabasıda siyah renk bizde epey aradık o renkleri, ama tutulmayan renk diye o kadar aşağı fiyat verilmezki :( bir tanıdık 2001 model aracını verdi galeriye, galeri sanırım 23 bin liraya almış baktımki 33 bin liraya satlık etmiş bu nasıl bir iş ???
 


Ynt: L200 Magnum

iyi akşamlar arabanızı keşke daha önce görseydim tuncer bey; ağrı patnos da aile hekimi olarak görev yapıyorum ağrıya 2003 model polo tdi aracımla geldim köy yolları için uygun olmadığını (kestirmiş olsamda mecburiyetten) ilk günden ve ilk elden tecrübe ettim iki ay sonunda memleketim olan konyadan 2006 model l200 magnum 4x4 aracı aldım araç daha önce özel bi şirket için çalıştırılmıştı internet üzerinden bakmak zorunda kaldığım aracı babam aracılığıyla aldım. doğal olarak bakımlarının çoğu kaçırılmıştı arabanın görünürdeki bakımları yapılmıştı örneğin vantilatör kayışı değiştirilip triger yerinde bırakılmıştı. araç için biçilen değer 24.000tl idi pazarlık sonucu 22.500 aracı aldık aracın bakkımı 550 liraya maloldu (yetkili servis dışında) tekerlekler kabak olduğu için 1000 lira tekerler için harcadık tam işlem bitip arcı çalıştırıp yola düştük direksiyonun sola kırılmasıyla sağ akstan inanılmaz bir gürültü başladı sağ aksımızın bakımsızlıktan işlevsiz kaldığını gördük yola çıkmak zorunda olduğumuz için muslukçu kelepçeriyle aksı tutturup ertesi sabah yola çıktık. konyadan çıkıp ereğli çıkışında otoyola girdik adanaya kadar indik orada mola için durduğumuz tesiste arkadaşım aracı parkederken sola kırdı ve müthiş gürültü yeniden başladı yol boyu bizi takip etti direksiyonumuz aşırı derecede ağırlaştı yakıt tüketimi arttı bir tesiste durup yeni kelepçeler takmayı denedik orada eski araçtan kalan alışkanlıkla geriye giderken (küçük bir araç sandım kendimi koca l200ü) kriko üzerindeki bir ticariye çarptım allahtan takozlamışlar rot başının üstüne düşmedi araç. kusur bizde olduğu için masraf çıktı. öyle böyle derken diyarbakıra vardık. sabah yetkili servise gittik aks körüğümüz aralandığında manzara felaketti yağsızlıktan kurumuş bir aks başı kırılmış bir koruma ortada olmayan bilyeler sonuç olarak servisteki aks fiyatı 1400 tl oda ellerinde yok sipariş edecekler sonuç olarak diyarbakıra gitmek zorundayım tekrar. gitgel 600 km
demem o ki siz büyük ihtimalle bu araca uzun zamandır sahipsiniz tüm bakımlarını yaptırdınız ve yaptınız. yaptığım masrafları üst üste koyunca 26.000 oluyor yani bence bunun altında bir fiyata vermeyin aracınızı iyi günler
 



Ynt: L200 Magnum

Bu kasanın fiyatları aracına göre 18 bin ile 33 bin TL arası değişiyor.

Ben aracımı 29 bin TL ye sattım ve aynı adamlar benim aracı almasalar daha doğrusu Cihat abi aracını satsa araca takribi 32 bin TL vererek satın alacaklardı.
 

Ynt: L200 Magnum

2005 model 99.000 km deki aracımı ki mükemmel temizlikteydi., 21.000'e verdim. İstanbul'da üstünü veren çıkmadı. :mad:
 


Ynt: L200 Magnum

bu tip araçların ikince el fiyatlarının düşük olmasının nedenleride bu tip olaylar zaten insanlar araçlarına bakım yapmıyorlar yada tamamen dağılmış durumdaki aracı makyajlayıp satıyorlar benim bu tip araç alacaklara tavsiyem denemeden almasınlar ama çok sorun kısa denemelerle ortaya çıkmuyor ama deneme yapacaklara tavsiyem iki olaya çok dikkat etsinler ilk çalıştırmada motor sesine ve uygun bir toprak alanda aracı tam kilitleyip çok yavaş yavaş hareket etsinler ve direksiyonu (normalde yapılmaması gerekir ) önce sola yarım dağire çizecek kadar sonrada sağa yarım dağire çizecek kadar dönsünler bu hareket ön difransiyel ve aks lardaki her türlü sorunun ortaya çıkmasına neden olacaktır
kendi araç tecrübelerimden edindiğim bilgilere görede bu araçların bakımları çok önemli ben l200 dört yılında 3 defa aks başı 4 defa körük değiştirmek zorunda kaldım ön difransiyal yenisiyle komple değişti ( bu benim hatamdı gerçi farları gömen sulara girip hiç yağlara baktırmadan aylarca dolaşmışım şimdi derin sudan geçmek zorunda kalırsam ertesi gün tüm yağları değiştiriyorum çunkü derin sularda keçelerden su alma ihtimali çok yüksek)
 

Ynt: L200 Magnum

drbilgin' Alıntı:
iyi akşamlar arabanızı keşke daha önce görseydim tuncer bey;
sayın doktorum bende mesleğim gereği 4x4 araç kullanıyorum tekirdağ saray ilçesinde veteriner hekimim
benim fikrim moralinizi bozmak istemiyorum ama o araçtan kurtulun derim bu anlattıkalarınız çok bakımsız ve berbat kullanılmış bir araç aldığınızı gösteriyor bu araçlarda kaporta çürümesi neredeysw hiç olmuyor zaten en önemli parçalar yürür aksam ve motor ama onunda kontrolü kullanmadan zor oluyor
bu arada benim araç askerden bir arkadaşımın dayısına gitmiş tanıdığa gitmesine hem memnun oldum hemde korktum biraz çünkü büyk bir arıza çıkarması durumunda ben kullanırkende araç tıkır tıkır giderken ertesi gün ön difransiyali elima alıverdim 2 saatte herşey olup bitiverdi
 



Ynt: L200 Magnum

sağolun aracı sadece internet aracılığıyla görebildim zamana çok sıkışık olduğum için babam ve motorcu bir akrabamız test etti ama tabi içine girdikçe anlıyorsunuz ki bu araçlar ayrı bi dünya kısa vadede aracı değiştirmem söz konusu değil malesef garip biraz elimde bakım görsün madem aldık araç çok agresif kullanılmamış ama bakımları yeri ve zamanında yapılmamış her köşesi kontrol edildi malesef tek atlanan noktasından problem çıktı
benim aracı kullanma amacım çok agresif olmayacak ama biran önce dört çeker olmam şart sanırım. patnosta ilginçtir henüz yeri kaplayan bir kar yağışı olmadı ama heran söz konusu diğer aracımız polo mevsimlik lastikle konyada problem çıkmadı ama en küçük bir eğime maruz kalmadı açıkçası burada her yokuş iniş çıkış böyle olunca bu araç lazım bize
kullanım zeminim çoğunlukla yarı sert köy yolları mart nisan mayıs aylarında çamur problemi olacak deniyor yolda 15-20 cm derinliğindeki çukurların etrafında dolanmaktan canımız çıkıyordu zavallı poloyla zamanda kıymetli akşam birden çöküyor memlekette gündüzü verimli kullanmak için bu araç bize şart
bir sorum daha olacak aracı kullanırken dikkat etmem gereken noktalar işte günlük haftalık aylık yıllık şunlar yapılmalıdır gibi bi tavsiyeniz olabilir mi bir de bakım aralıkları kontrol ve değişim tablosu gibi bi veri olan arkadaşlar varsa paylaşabilirler mi?
meşakkatli bir yola çıktığımın farkındayım ama çok sevdim aracı asfaltta 1350 km şiir gibi aktı poloyla sırtımdan terler akarak çıktığım yerleri rölantide çıkıyor desem yeri
 

Ynt: L200 Magnum

drbilgin' Alıntı:
sağolun aracı sadece internet aracılığıyla görebildim zamana çok sıkışık olduğum için babam ve motorcu bir akrabamız test etti ama tabi içine girdikçe anlıyorsunuz ki bu araçlar ayrı bi dünya kısa vadede aracı değiştirmem söz konusu değil malesef garip biraz elimde bakım görsün madem aldık araç çok agresif kullanılmamış ama bakımları yeri ve zamanında yapılmamış her köşesi kontrol edildi malesef tek atlanan noktasından problem çıktı
benim aracı kullanma amacım çok agresif olmayacak ama biran önce dört çeker olmam şart sanırım. patnosta ilginçtir henüz yeri kaplayan bir kar yağışı olmadı ama heran söz konusu diğer aracımız polo mevsimlik lastikle konyada problem çıkmadı ama en küçük bir eğime maruz kalmadı açıkçası burada her yokuş iniş çıkış böyle olunca bu araç lazım bize
kullanım zeminim çoğunlukla yarı sert köy yolları mart nisan mayıs aylarında çamur problemi olacak deniyor yolda 15-20 cm derinliğindeki çukurların etrafında dolanmaktan canımız çıkıyordu zavallı poloyla zamanda kıymetli akşam birden çöküyor memlekette gündüzü verimli kullanmak için bu araç bize şart
bir sorum daha olacak aracı kullanırken dikkat etmem gereken noktalar işte günlük haftalık aylık yıllık şunlar yapılmalıdır gibi bi tavsiyeniz olabilir mi bir de bakım aralıkları kontrol ve değişim tablosu gibi bi veri olan arkadaşlar varsa paylaşabilirler mi?
meşakkatli bir yola çıktığımın farkındayım ama çok sevdim aracı asfaltta 1350 km şiir gibi aktı poloyla sırtımdan terler akarak çıktığım yerleri rölantide çıkıyor desem yeri
Selam
Bilgin kardeşim sanırım mobillere sorunsuz ulaşmak için tercih ettin bu aracı. Hayırlı olsun kazasız belasız kullan..
Tavsiyem BF Goodrich AT yada silverstone AT117 lastik almandır. Hem asvaltta hemde çamurda yolda bırakmaz. Kar performansını bilmiyorum ama 4 adette kış lastiği alırsan kısın asvaltta çok rahat edersin.
 

Ynt: L200 Magnum

teşekkür ederim efendim konyada malesef bu aracın bile varlığından haberi olmayan sanayici eşrafı var lastik konusunda burada araştırma yaptım fakat sadece pirelli scorpion str lastikleri bulabildik aldık yağışta asfaltta iyiydi kar için bi fikrim yok ama zincirde aldım ne olur ne olmaz diye keşke geniş bi zamanım olsaydı uçağım iptal edildiği için konyaya geçip ilgilenme fırsatım oldu ustalarla 2günde yapabileceğimiz maksimumunu yaptık sanırım parça bulmakta çok zorlandık hatta diskleri değiştiremedik tornada kenarındaki kabartıları düzleyip taktık orta bi performansları var disklerin orta vadede değişmesi şart servisi çok uçuk fiyatlar veriyor bakalım hayırlısı ilginize teşekkürler
 

Ynt: L200 Magnum

sayın doktorum lastik ebatı olarak 265 75 16 rahat takılıyor daha geniş çaplısı olmuyor iz olarakta kışın bayağı tırmaklı birşey kullanın derim bu araçlarda tekerlek sesi çok az geliyor içeri hiç rahatsız etmiyor yani asfalttada aynı performansı feriyor çünkü aracın mükemmele yakın bir firen mesafesi var ayrıca bu konuda biraz elinizi sıkı tutsanız iyi olur kışın iyibir lastik bulmak neredeyse imkansızlaşıyor intten bakıp sipariş verebilirsiniz ben genelde çalıştığım lastikçiye öyle yaptırıyorum onlar biraz daha iyi fiyatlara alabiliyorlar desen ve markayı ebat söylüyorum getirtiyor 1 gün sonra elimde oluyor gerçi biz ist yakınız ama sizede 1 haftayı geçeceğini sanmam
periyodik olarak fazla yazabileceğim birşey yok servisler zaten o işi yapıyorlar ama başka öneri olrak derseniz aracı soğuklarda ısınmadan çok yüksek devirlere çıkarmayın turbo sorun yaratabilir sık sık akıs körüklerini kontrol edin patlakmı diye ara sıra kanala girerek 2- 3 binde bir defa tüm gresölüklere gıres bastırın ve şaftların turlarını kontroledin ayrıca yağ kaçaklarına aks keçelerine ve hava hortumlarına bakın bu bölgelerdeki arızaların ilk işaretleri başka görülmüyor ve tamiratları çok daha ekonomik oluyor
ve bir dipnot düşmek isterim 4 çeker konusunda verebileceğiniz en doğru tercihi vermişsiniz aracın çıktığı çamurdan çoğu 4x4 traktör geçemiyor (derin lastik izleri hariç) yenileyip yine kamyonet alırsanız L 200 den şaşmayın derim ben çok araştırdım türkiyede kamyonet harici 4x4 araçlarda ya yakıt çok fazla oluyor ya araçların altı çok alçak oluyor ya fiyatlar acayip uçuk yada araçlar dökülmüş vaziyette oluyor o nedenle kamyonette karar kıldım kamyonetler içindede çekiş sistemi en mükemmel olanı diyebilirim ( çamurlu yollarda 2 defa tır çektim ben bile inanamadım)
 

Ynt: L200 Magnum

sağ ön tozluğa, arka sis farına vidalarıyla ihtiyacım var acaba yardımcı olabilecek kimse var mı??
 



Ynt: L200 Magnum

MRB ARAKDAŞLARR 2003 MODEL L200 MAGNUM 136 BG OLDUGU SÖYLENİYOR TANITIM AMAÇLI GELMİŞ KIRMIZI GÖSTERGE VE KIRMIIZ SİYAH KOLTUKLARI VARMIŞ.BU TÜR BİRARAÇ HAKKINDA BİİLİGSİ OLNA VARMI..BİRDE 2003 MODEL İLE 2006 MODEL ATRASINDA NE GİBİB FARKLILIK LAR VAR TEŞEKKÜR EDİYORUM SAYGILAR
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,489
Mesajlar
1,518,750
Kayıtlı Üye Sayımız
172,148
Kaydolan Son Üyemiz
perdeci71

SON KONULAR



Geri
Üst