Epeydir birşey koymamışız gerçi çok fazla da ilerleme olmadı bu aralar çürük parça kontrolü yapıyoruz gördüğümüz çürük parçaları da yama yapmak yerine komple değiştiriyoruz daha önce sağ marşbiyelde çürümeler vardı direk bağlantı yerleri de yine aynı şekilde çürümeye başlamıştı komple söküldü kesildi yeni sac basılıp yerine takıldı direklerde de gerekli onarımlar yapıldı hem sağ hem sol marşbiyeller yeni yapılan basamaklar yerlerine takıldı taban sacları değiştirildi kasa içerisinde gerekli temizlik (yani nerde çürüyen var kes at ) yapıldı kasa alt bağlantı kuşakları imal edilip yerlerine monte edildi yükseklik ayarları vs başladı tavanda çürükler vardı onlar için çalışmalara başlanıldı bu haftaki planda tavandaki çürükler halledilecek muhtemelen kasa içi yan duvarlar kapatılacak yeni davlumbazlar yapılarak yerine takılacak bir kaç da resim koyayımki inandırıcı olsun
Taban sacı marşbiyeller direkteki onarım
Daha sonra kasanın içi temizlendi ilk resimde çürük taban sacının halini görebilirsiniz
Daha sonra kasatabanını bağlayacağımız bağlantı kuşaklarını hazırladık yerlerine monte ettik kot farklarını ayarladık ama ön ile arka kısıma 1 cm kadar kot farkı verdik sebebi de kasa içerisinde sağda solda münferit su birikintisi oluşmamasıydı.
Hazır temizliğe başlamışken tavandaki çürükler için de boyayı temizlemeye başladı usta
Ve son olarak Hilmi Ustanın daha önce standart olarak topladığı bir wagoneer geldi sağında solunda ezikleri düzelecekmiş şöyle bir benimkine bir ona baktım wagoneer tofaş kartalı gibi duruyordu
abicim gerçekten olay budur kendi arabanı kendi elinle yapacaksın eline koluna sağlık sağlam işçilik emeğine değecek şimdiden Allah kazasız belasız sürmeler nasip etsin... takibe devam
abicim gerçekten olay budur kendi arabanı kendi elinle yapacaksın eline koluna sağlık sağlam işçilik emeğine değecek şimdiden Allah kazasız belasız sürmeler nasip etsin... takibe devam