1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Sentinel Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 214
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 51,161
Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

özgür naber görüşemiyoruz... yapıncaya kadar göbegim çatladı...fakat ugraştıgıma degdi...ayrıntıları net fotoları çekince paylaşacagım... çıkan anadol westinghouse nı hurdacıya verdim iş görmez diye
 

Etiketler
Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli


accuspark falan gibi markalar buldum ebay'de...
britpartı da görmüştüm

benim ateşlemede de sıkıntı yok ama sonuçları gayet iyi oluyormuş
ama söküp takmayı da öğrenmemiz lazım

arazide bozduk diyelim. platin meksefeyi geri takıvermemiz lazım
ya da kişi başı iki takım getiririz.
 

Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli


Oktay seninki land rover seri3 değil artık
Oktay Seri1 olarak adlandırabiliriz
 

Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

Sentinel' Alıntı:
Oktay seninki land rover seri3 değil artık
Oktay Seri1 olarak adlandırabiliriz
;D görünüşe bak.... içini boş ver fırat...

 




Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

defender 110 a 20 km de meksefe yakma sorunu sebebıyle vosvosta kullandığım elektronık ateslemeyı uydurmustum. Cok az bır tornacı ısıyle sorunsuz montaj oldu. Tabı bobın ve beynı dahıl. Fakat araca hıcbır sekılde avans ayarı tutmadı. Bende soktum ve meksefe yakma sorununu cozunce platınlıye donus. Vosvosa taktıgım elektronık ateslemede platınlıye gore az cok degısıklık verdı. Fakat serı lerde cok fark edecegını zannetmıyorum. Bırde arazıde elektronık her zaman sıkıntı. Sorun verırse ne yapılacak? Yanınıza alacagınız yedek bobın, platın ve meksefeyle 15 dak. ıcınde yola devam edebılırsınız. Ya elektronıkte ? Burdakı dıger noktada her bujının aracın orjınal bobınden cıkan voltaj degerıne gore uretılmesı. Elektronık ateslemede voltaj platınlıye gore yuksek olacagı ıcın bujının omrunden yıyecektır. Ne kadar yer ? Takıp gormek lazım.
 

Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

tommycan' Alıntı:
Merhaba...yazılanlara zevkle takip ediyorum......

Lastik içerden biryere sürtüyor sanırım.............
bilinçli kişilerle yazışmak keyif verici fotodan lastige birşeyin sürttügünü fark etmeniz çok güzel exzos takozu kopmuştu virajlarda exzos sürtmüş ;D
 

Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

merhaba siz hiç duydunuz mu orjinal elektronik üretilmiş bir aracın disrirübütörden arıza yaptıgını ??? dediğiniz gibi işin özü elektroniği araca takmakta değil avansı tutturmakta fabrikasyon (yansanayi değil) bobin +kablo+tabla+buji= sağlamlık ;D
 

Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

okitay' Alıntı:
;D görünüşe bak.... içini boş ver fırat...

Bu gece fotoğrafından benim de var
süper görünüyor

bu kadar yazıyoruz da bi gösterge tablasıyla stepne taşıyıcıyı halledemedikkkkk
 

Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli


Duydum ve gördüm. Her parçanın bir ömrü vardır, ve çeşitli sebeblerden parça orjinal olsun veya olmasın, elektronik olsun veya olmasın bozulabilir. Her parca bolzulabılır. Onemlı olan bu parcanın yolda kalmaya sebeb vermemesı. Arazıde bır sorun yasanırsa sehre cekılerek ındırmek mumkun olmuyabılıyor. Veya o an parca bulup degıstırmek cok daha zor. Platın meksefe ve bobın fıyatları uygun oldugu ıcın yedekte bulundurulabılır. Ve en oemlı noktada arazıde arac su aldıgında verecegı tepkı. Platınlı dıstırbutor su alsada sorun yaratmaz. Arac stop eder, wd 40 ıle yıkanır yola devam. Ya elektronık dıstrıbutor su alırsa ne olur? Eger serı 3 lerle arazıde gezılmıyecekse olabılır. Avansı tuturamamak olayına gelınce. Uydurdugum golf 1 ın elektronık ateslemesı ( once vosvosa taktıgım ), mekanık olarak montajda sorun yoktu fakat motorun atesleme zamanlarına uymadı. Verım vermedı.
 



Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

Benim bulduğum kitlerde Distribütör değiştirilmeden uygulanıyor
kit içeriğinin dayanıklılığı yine de bilinmeyen bir durum
açıkçası standart distribütör ile elektronik olanın suya dayanıklılık kabiliyetini bilmiyorum
aslında şu bulaşık eldivenlerinden yapmak lazım sanırım her durumda da.

sökme takma olayını ustamdan öğreneyim en iyisi,
volvoya biner gibi binmeyelim seri3 e ...
 



Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli


Wd 40 suda yeterı kadar ıyı koruma yapıyor.Bobın cıkıs, bujı, bujı kablosu baglantılarına, dıstrıbutor kapagı ıcıne dısına, dıstrıbutorun ıcıne sıkılırsa sudan etkılenmıyor. Motor calısırken hortumla yıkıyabılırsınız. Fakat su camurlu olmuyacak. Camurlu suda ıse yaramıyor. Dıstrıbutor kapagının dıstrıbıtore bastıgı yerın cevresıne erıyen bant denen eleltrık baglantılarını sudan yalıtmak ıcın kullanılan bantla cevrelenırse butun su sorunu cozuluyor. Wd 40 ve erıyen bant.
 




Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

Arkadaşlar Ebay (Fleabay)'den seri3 distribütörüne uyumlu, platin ve meksefenin yerine bir aparat ve ilave rotor kolu ile takılan elektronik ateşleme kiti getirteceğim, maliyet 30 pound civarı

Nasıl takıldığına ilişkin videoları izledim, distribütörü çıkarıp kapağını açınca rotor kolu söküp 2 vida ile iş halloluyor.

bakalım neler olacak...