Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli
suyabatmaz' Alıntı:
Teşekkür ederim arkadaşlar, cümlemize.
Lastik ebadı değişeceği zaman, büyük ebatta çamurluklara sürtüyor. Kenarları almak gerek. Birde çok büyük lastik takılacak ise spacer şart oluyor.
Bu araçta hidrolik direksiyon yok, hiç gerek duymuyorum.
Ben de orjinal jant ve lastik ebadı taraftarıyım ama büyük lastikte ayrı bir güzel duruyor Series'de ;D
Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli
Benim araçta: 92 model Defender110'dan çıkma 2.5 düz dizel motor var, ruhsata işlenmiş Tarfikte bazen, bazı sürücüleri üzüyorum ( Uzun mesafede tekrar 80km/h'ye düşüyorum tabi )
Özellikle siyah jantlar Fırat. Kumho KL71 fiyatlarını araştırmanı tavsiye derim. Bence güzel ve ucuz bir lastik.
Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli
Yok yok olur mu öyle leylek bacağı falan ;D ;D ;D Orjinal ebadın yerini hiçbir ölçü tutamaz. Senin lastikler bu hali ile gayet güzel görünüyorlar. Lastik ebadı tamamen kişisel tercih.
Ben artık orjinal ebat lastiğe geçemem çünkü çamurlukları kestim ;D
Ayrıca, ince lastıklerin kardaki performansları tartışılmaz gerçekten.
Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli
benim lastikler 32'' 11,5 R15 lastikler bitsin 35'' takacagım....şuan ben bu lastiklerle elektironik ateşleme yaprıktan sonra düz yolda 140km hıza ulaşıyorum....virajlarda seri4x4 te iken binek araçlar yanıma bile yaklaşamıyor....
Büyük bobin kullanmayacaksak pek farkını görür müyüz bilemiyorum abi.. Rölantide düzgünsüzlüğü alıyor diyorlar. Elektronik ateşleme farkını yüksek devirlerde bariz belli ediyormuş, lakin bizim araçlar düşük devirli 2000 3000 arası gidiyoruz. Ben de çok araştırmıştım. Britpartın dönüşüm kiti var lucas 4d için, benim distribitörüm düzgün çalışıyor ama istersen getirebilirz dönüşüm kitini ingiltereden, hem tornacı vs tofaş distribitörü uğraşmamış oluruz