KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Uğur abi yorumlarını için teşekkürler. Aslında direksiyon sisteminde köklü bir değişiklik yapmadık.SOA dan sonra CJ lerde sorun olan kısa rot koluna çözüm ararken daha önceden rocky road firmasından hatalı gelen rot kolu aklımıza geldi direk onu kullandık.Aslında amerikalı amcalar bu şekilde çözüme sıcak bakmıyor.Bizde üşendik düzgün birşey yapmaya elimizde hazır olunca direk taktık.Şimdilik sıkıntı yok.
Parça bu; http://www.rocky-road.com/cjzlink.html
eğer değişik açılardan çekilmiş foto isterseniz ,onları da koyabilirim.
Uğur abi yorumlarını için teşekkürler. Aslında direksiyon sisteminde köklü bir değişiklik yapmadık.SOA dan sonra CJ lerde sorun olan kısa rot koluna çözüm ararken daha önceden rocky road firmasından hatalı gelen rot kolu aklımıza geldi direk onu kullandık.Aslında amerikalı amcalar bu şekilde çözüme sıcak bakmıyor.Bizde üşendik düzgün birşey yapmaya elimizde hazır olunca direk taktık.Şimdilik sıkıntı yok.
Parça bu; http://www.rocky-road.com/cjzlink.html
eğer değişik açılardan çekilmiş foto isterseniz ,onları da koyabilirim.
Anladım aynı koldan bizde yaptık, ancak benimde içime sinmedi kasıntı var sanki kolda.Bunun amortisör bağlantısı hoşuma gitti ama büyük ihtimalle değişecem ben sistemi.Hem eğri pitman kolu hemde diferansiyele daha yüksek deve boynu yaparsam düz boruyla çözerim işi galiba.