KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
bugün headers ın montajı bitti...aklınızda olsun headers ile birlikte emme manifoldunu sulu tipe çevirmek gerekiyor..aksi taktirde motor sogukken stop etme veya sersem çalışma oluyor..
bugün headers ın montajı bitti...aklınızda olsun headers ile birlikte emme manifoldunu sulu tipe çevirmek gerekiyor..aksi taktirde motor sogukken stop etme veya sersem çalışma oluyor..
sagolun hakan bey..valla sesive motorun rahatlaması çok hoşuma gitii ama az önce kaputunu açtım birde ne göreyim yeni taktıgım şarz dinomosunu çeviren kayış ters dönmüş ??? sinirim bozuldu yine neyse yarın bi kurcalarım yine..
sagolun hakan bey..valla sesive motorun rahatlaması çok hoşuma gitii ama az önce kaputunu açtım birde ne göreyim yeni taktıgım şarz dinomosunu çeviren kayış ters dönmüş ??? sinirim bozuldu yine neyse yarın bi kurcalarım yine..
Nazara geldi. Nacizane tavsiyem kasnaklara bir göz atın. Birbirleriyle uyumsuz oldukları zaman ( dar kanallı- geniş kanallı ) böyle bir aksilik olabilir.
Yardımcı olabileceğim bir konu olursa yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.
...az önce bir süpriz daha oldu..elemanlardan biri altına bakıyorken görmüş beni çagırdı abi bu parçalar sürtüyor diye,baktım pitman kolu viraj demirini egelemiş..inşallah bu sorunlarıda çözüp bir başka problem yaşamam!...şimdi pitman kolu araştıriim biraz..yükseltme kitini takarken seviniyordum kurtardık diye ama esnemelerde olabiliyormuş.tecrübemiz oldu hiç degilse..kasnaklar dan yana hiç bir problemim olmamıştı nedenini bilmiyorum ama headersdan sonra bunun olması da ilginç geliyor..idiyorlardı da inanmıyordum ömür biter CJ bitmez ;D
Tuncay abi geçtiğimiz pazar aracını kullanma fırsatım oldu ses başka ama gaza bastığından itibaren benzinin her damlasını bu kadar iyi harcayan CJ bambaşka...Tork CJ de bu kadar iyi hissedilir...Allah nazardan saklasın aslında kaputu komple nazar boncuğu kaplatmak lazım..
Bu arada emme manifoldu sulu tip derken teknik detayları nelerdir abi... ???
doktor bey teşekkür ederim..
hasan sulu tip emme manifoldu hem motor soguken daha çabuk ısınmasını saglıyor..hem karbüratör sogukken headers ın vermiş oldugu rahat çalışmadan kaynaklanan nemlenmeye baglı öksürme yi ortadan kaldırıyor..bu işin pirleri illaki headers la bu manifoldu kullanmamın daha saglıklı oldugunu söylediler..bende ankara rauf ustadan kargoyla getirttim..bu manifoldun içinden motor suyu geçiyor resime dikkat edersen manifolda su baglantı hortumunu görürsün..bir tarafdan girip diger taraftan çıkıyor..
Tuncay kırmızı bitti ha.Zaten çok güzeldi.Daha nekadar güzel olabilir diye düşünüyordum.Olabiliyormuş demekki.Allah nazardan saklasın.Bir kenarına bir boncuk iliştiriver.Kırmızıya iyi bak.
yüksel abi hala bitmedi..en son kapıların içlerini daha yeni doldurdum.yaz geldigi için bestop yarım kapılarımla kullanacagım..şimdi şaftları kafaya taktım gözüme çok ince görünüyorlar...biraz böyle kullaniim sonra artık ufak ufak gene yapacak bişeyler bulurum..ama şimdilik ben bittim ;D biraz enerji toplamam lazım..merak etme abi gözüm gibi bakıyorumkırmızıya
Abi benim neden haberim olmadı yaw bu kadar gündür.. Satış ilanındaki link olmasa daha görmeyeceğim. ;D Hayırlı olsun. Canavar olmuş.. Ama boyası 2 sene önce güzeldi... Headers için emme manifoltunu sulu tipe çevirmen çok iyi olmuş aynı dert benim başımda .. Headers var ama manifolt kuru.. O Vahidin kulaklarını çekeceğim yakında az kaldı..
Sevgili Tuncay Kazasiz belasiz bin Cok guzel makina
Benim arabaya calilar agaclar carparken inan aklimdan sen geciyordun Burdan nasil gececek diye Bu kadar ugrasdan sonra o guzelim arabayi ben oralara sokamazdim