1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan jeep Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 408
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 125,390
Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

uzman41' Alıntı:
lastiklerin türkiye ye maliyeti ne kadardır. eger bilginiz varsa 32 yada 33 olanı varmıdır. hangi yolla getirtilebiliyor.

Lastikler ve jantlar uçak kargosu ile 3850 TL ye Ankaraya indi. Hangi ebat istersen var. Çap büyüdükçe fiyat artıyor. 37 si 4500 e mal olacaktı.
 

Etiketler
Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

Yeni parçaların hepsi Ankara da . Hafta sonu diferansiyeller yetişirse gidip alıp geleceğim.

Bu gün eski arka amc20 söküldü. Göğüs komple söküldü. Ayrıca ilave jant fotoğrafı





 






Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

Ön arka dana44 scout.. Jantlar TL dir sanıyorum. o kadar hesap varki toplam verdiğimi biliyorum o kadar.. onu da soracaksınız 23 bin filan malzeme tuttu. listesi ilk sayfada var..
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

göktug slm keyifli bir çalıma içindesin kolay gelsin bendede dana44 scout var ayna maruti oranın ne olacak ? merak ettim bende 41 * 11
makinenin altında çok kallavi duruyor emin ol
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

teşekkürler. 45/11 olacak. eski cj-5 imle aynı. onda da 41/10 vardı aynı oran. T19A ile mükemmel olmuştu oranlarım, 35 lastik için.
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

göktuğ abi hayırlı olsun ayrıca kolay gelsin abi.. jantlar çok hoş bence aracı kırmızıya boyat siyah jantlarla daha ihtişamlı gözükür..
 




Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

bayram hocam sana akis dayanmıyorki... )
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

hasanfb' Alıntı:
Göktuğ abi rollgace yapılıcak sanırım...Kupa bağlantılımı Şasi bağlantılımı olacak...Akslara flanş uygulanacakmı???

Hasan rollcage yapmayacağım. Ama içimde bir sıkıntı da var. Belki yapabilirim. Ramazan bitsin aracı öyle toplayacağım. Burası çok sıcak aracın yanında 1 saat durdum mu susuzluktan geberiyorum.Sac tavana destek vereyim dedim önce sonra vaz geçtim. Bilmiyorum. Aracın içini çok daraltıyor. Aracı hafif yatırırsam ya da yavaş bir takla atarsam sac tavan beni korur. Diğer taraftan yuvarlanmalı kazalarda 5-6 takla gibi. O zaman kupaya yapılan rollcage daha çok tehlike yaratabilir. Yaparsam şasiden bağlantılı olur. Onun da işi çok zor. 1" yükseltme kupa takozu olacak. Kupa şasi arası 5-6 cm açık olacak sıkıntı. Şimdilik dikkatli kullanmak gerekiyor.4 yıllık offroad hayatımda da 5-6 takla atacak şekilde riske girecek bir yerlere girmedim. Birde rollcage ile birlikte yarış koltuğu ve 5 nokta kemer gerekiyor.O da yetmez kask takmalıyız. Aracın klasmanı değişecek o zaman. Şimdilik gezi aracı yapıyorum o yüzden en son işlerden birisi gibi rollcage..
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

göktuğ bey aracınız bitmiş halini sabırsızlıkla bekliyoruz.
güzel bir iş çıkarıyorsunuz.inşallah en kısa zamanda bitirirsiniz.
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

takibe devam gözümden kaçmasın burası zevkle izliyorum )
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

İlk Ankara seferi bir kaç eksikle tamamlandı.

Gaziantepten çıkarken eski diferansiyeller ve şanzımanı attık araca..



Sonra Ankara Ahir otoya geldim. 50 günde yapılamayan işlerin yarısını 2 gün 1 gece çalışarak tamamladık.

Arka dana44 kovan kumlanmış hazırdı.



Şanzıman da aynı şekilde dışı kumlanmış ama içi düzülmemişti.





Hemen lastik janta baktım. Elledim kokladım filan





İlk izlenimlerim lastik bayağı bir ağırdı. Kauçuğun cinsi de bana çok değişik geldi.