1987 Land Rover Defender 110

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan hfb44 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,095
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 277,223
Ynt: 1987 Land Rover Defender 110


Benim ZJ GC' nin bagajında 80 lt. lpg deposu var. Geziye felan giderken arka koltukları yatırmak zorunda kalıyorum. Bagaj çok önemli. Hfb44 sepette yaptıracaktır kesin....
Hakkaten, Landlerdeki gibi merdiven olmayan, GC, Cherokee gibi araçların sepetlerinden stepneyi nasıl indiriyor arkadaşlar gerektiğinde. Hele bide sepet taktıracakın aracında liftte olur, büyük lastike olur, zor.
Ben sepet yapıp, yedek lastiği üstüne atacaktım, bu aklıma geldi vazgeçtim sepetten gibi.....
 

Etiketler
Ynt: 1987 Land Rover Defender 110


Babanıza Kamyon benzetmesi konusunda katılıyorum. Motor (dizel) çok ses çıkarıyor. Hız ???
Konu Defender olduğunda bu soruları pas geçelim derim.

Umut'cuğum, kamudan çıkan araçlar için lütfen öyle deme, beni üzme. Hemen hepsinin orijini bi şekilde kamu.
 

Ynt: 1987 Land Rover Defender 110


hocam bu kamyon meselesi üzerinde duralım biraz.yani çokmu konforsuz şehiriçi şehirlerarası kullanılmazmı ve şehirlerarası çıkabildiği ortalama hız nedir?
ve nissan terrano motoru takanlar duydum bunlar defender motoru gibi ses çıkarmıyormu
 

Ynt: 1987 Land Rover Defender 110


Volkan Defender bir iş makinasıdır, sessiz olsun diye üretilmemiştir, ama iyi bir yalıtımla sessizleştirilebilir.
 

Ynt: 1987 Land Rover Defender 110

Defender'ı günlük kullanan birçok kişi var. Şahsen ben Defender ile 1-2 saatlik bir yolda yoruluyorum. Hız derseniz 110-120 yapanlarını gördüm, hatta 140-160 yapanlar da var, bu motor ve şanzımanla da ilgili. Bu konuda başlıklar da var, isterseniz oraları inceleyin.

Ancak genel görüş Defender ile konfor ve hızın aynı aynı cümlede olamıyacağı yönünde sanırım. Sol kolunuz cama yapışık vaziyette araba kullanmak kamyon kullanmakdan bile farklı birşey. Gerçi buna değişik çözümler üretilmiş durumda, drieksiyon simidini küçültmek (hidrolik direksiyonunuz varsa), koltuğu ve hatta direksiyonu sağa kaydırmak gibi. Eğer boyunuz kısa değil ve Umut gibi "fit" değilseniz (benim gibi) o devasa araca bile sığmakta sıkıntı yaşamanız son derece normal, çünkü şoför koltuğunun altında akü mevcut ve koltuğu alçaltmak araçta tadilat yapılmadan mümkün olmuyor, ki bu konuda da değişik başlıklar var.

Özetle, Reha beyin tavsiye ettiği gibi; Defender'ı kullanın ve kararı kendiniz verin.
 



Ynt: 1987 Land Rover Defender 110


evet haklısınız.
çok teşekkür ederim.cevabınız çok aydınlatıcı oldu benim için
 


Ynt: 1987 Land Rover Defender 110

nitroces' Alıntı:
hfb44

aracın için ortalama bir maliyet varmı ortada?

nekadara aldın ve sonrası...

Şu anda 30 sınırındayız. 30-35 gibi bitecek görünüyor. Fakat bu araç öyle bir muamma ki üzerine bir sürü aksesuar, mekanik eklemeler yapabiliyorsun. Galiba bitiş böyle olacak ama önümüzdeki sene ne kadar daha eklenir bilmiyorum. Detaylar arttıkça fiyat artıyor. Belki diyebilirsiniz 300tdi olanı alabilirdin diye. Ama bu kadar civatasına kadar sökülüp yenilenmiş bir kasa olmayacaktı. (Excel dökümanında yazıyor şu ana kadar 180 küsür parça değişmiş)
Motoru da bu kadar sıfır yaptıktan sonra herhalde 2-3 sene kullanırım. Sonra düşünürüz 300tdi'ı...

Eski otomobilim BMW 5.28ia idi, defender 90 ile takas etmek istemiştim. takas fiyatı olarak 25 bin tl demiştim. Arkadaş da ben bir hesap edeyim öyle karar veririm demişti. Neyse hesabın sonunu bilmiyorum ama defender 90'lı arkadaş beni bir daha aramadı...
Şimdi niye aramadığını iyi anlıyorum
 

Ynt: 1987 Land Rover Defender 110

Bu şekilde yeniden yapılandırma da benim tahmin ettiğim rakamlar ı bulmuş. Cok gibi gelebilir ama yapılanlar ve uygulanan işcilikten sonra gayet normal bence.
Hastamızın iyleşme süreci gayet iyi gidiyor.takiptesiniz .Tedavinin sonucunu bekliyoruz
 

Ynt: 1987 Land Rover Defender 110

bu araba çok sağlam bir makina olacak kıskandım doğrusu.Alah nazarlardan korusun
 



Ynt: 1987 Land Rover Defender 110

Kesinlikle katılıyorum Allah nazardan saklasın.
Çok zahmetli ve bir o kadar da zevk verecek bir işe koyulmuşsun.
Benim de hayalim olan bir şeyi gerçekleştirmek üzeresin.
Eğer bir gün arabanın motorunu değiştirmeyi düşünürsen bir V8 EFİ motoru da alternatiflerin arasında değerlendirmeni tavsiye ederim.
Kolay gelsin..
 


Ynt: 1987 Land Rover Defender 110

yuxexes' Alıntı:
bu araba çok sağlam bir makina olacak kıskandım doğrusu.Alah nazarlardan korusun
dj_derinlikler' Alıntı:
emek ve para istiyen bi durum konusu

Çok teşekkürler, bugün arka koltukların mekanizmasını Barbaros bitirdi. Gürol ağbide yeni westinghouse ve merkezi 87'nin pedallarına uydurdu ve sübab ayarı yaptı. Ön koltuklar örnek olacak kadar iyi olmuştu. Defender'in oturma pozisyonunu bilenler beni anlayacaktır. Otomobil rahatlığına yakın oldu diyebilirim. Gerçi direksiyonu çok fazla sağa almadık ama (1.5 - 2cm kadar) fakat faydasını göreceğimi sanıyorum. Yeni model direksiyon çapıda 1.5 cm kadar küçük. Sol kolumla kulaç atamasamda biraz rahatlayacağı kesin. İriyarı olanlar içinse C2 koltuklarını ve aküyü iptal edecek şekilde tadilat yapmalarını öneririm.
Bütün bunların dışında enteresan bir arka koltuk grubu oldu. Altında yaklaşık 100lt'lik bir kutu imal edildi. Bagajdan ayrı olarak arka koltukların ortasındaki kolu çekerek koltukları yatırmamız mümkün olacak. Barbarosun buluşu benim çok işime yarayacak.
Kilit sistemi biraz uğraştırdı... Birkaç denemeden sonra BMW kaput kilit sisteminde karar kılındı, iyi çalışıyorlar.
birkaç günlük çalışmanın fotoğraflarını iş sırasıyla yüklüyorum...

Herkese çok selam
 

Ynt: 1987 Land Rover Defender 110

[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]









 

Ynt: 1987 Land Rover Defender 110

[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]









 



Ynt: 1987 Land Rover Defender 110

[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]