Merhabalar
Sorunu kısmen çözdük 2.8 td pajerolar aisin aw 30-40le şanzıman kullanıyor. Bu şanzıman toyota 4runner da a340 kodu ile de mevcut. Bazı eski model toyota corona cressida gibi araçlarda da çıkabiliyor. 2008 isuzu d-max lerde gövde olarak aynı şanzıman kullanılıyor , bazı cherokee lerde de aynı şanzıman var. Bu sebeple şanzıman tamir kiti bulmak nispeten kolay biz istanbul dan adana ya getirttik beyin parçaları sibopları ile beraber. Değişim 2 günde yapılabiliyor tüm balatalar pompa tork konvertörü tamiri yapıldı kolayca. Ancak şöyle bir problem var bu şanzıman ilk 3 vitesi mekanik, son vitesi elektronik olarak yönetiyor. Şanzıman çıkış hız sensörü arızalı olduğu için araç dördüncü vitese geçmiyor. Arıza kodu bu parçayı işaret ediyor. Bu parçayı bulmak ise tam bir ölüm!!! 10 gündür arıyoruz hiçbir yerde bulunamıyor. Yerinde gönderilen parçalar boyut olarak kısa kaldığı için uymuyor. Bu kadar ortak kullanımı olan bir şanzımanda yurtdışında 13-20 dolar arası olan bu basit parça nasıl koca ülkede yok anlamış değilim. Bulan varsa bana da söylesin