Arıza lambası konusunda, önce hata kodlarını okumak gerek. Bunun yolu evvelce de yazıldı; el kitaplarında da var. Tekrar olacak: kontak anahtarını ardarda 3-4 defa aç-kapa yapıp (marş basmadan!) son olarak "on" konumunda bırakıyorsunuz, km sayacı kodları okuyor. ZJ için böyle, WJ değişik mi, bilmem. Silindir ateşleme hatası kodu her zaman ateşleme hatası nedeniyle olmaz, LGG enjektörlerinin teklemesinden daha çok olabiliyor. Konu başka yerlerde de tar4tışılmış olmalı, kısa bilgi olarak, 69 ZJ için, el kitabında yazanı söyleyeyim: yaklaşık 50 kontak açışı sonrasında arıza kodu genellikle söner deniyor. Bir de devamlı gittiğim usatnın sözü var; önemli olan arıza lambasının yanmasından ziyade, yanıp-sönmesi (göz kırpma) der. Bazıları arıza lambasını iptal ettirir, biz ettirmedik.
LPG'ci ustamız, LPG ayarını geçenlerde kıstı biraz, niye kıstı bilmem; fakat bugün itibarıyla, güncel fiyatlarla, 40-42 LT; 90-95 TL/250 km gibi bir yakış gördük. Şaşırdık haliyle. Çekiş de iyi, sürüş de sakin. Vikars diye bir yerli marka bizimkisi.
İyilik dileklerimle.