KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Videodaki arkadaş çamurlu yerlerde aracı çok sert kullanıyor. O şekilde çok kolay batar geri de çıkamayabilir. Biraz nazik davranmak lazım Böyle acemice kullanmaya niyeti olan varsa en azından arka tekerleklerde LSD kilit olan bir model bakmasında fayda var. 2011 terioslarda vardı, orta dif.kilidi + arkada LSD. 2008'de de olabilir.
Evet, aracı tam çekim senaryosuna uygun yerde kasten batırmayı becerebilecek kadar iyi. Hani ben rav4'ü batıramadım dediysem, parantez içinde bela aramak gibi huylarım yoktur, çamurlardan efendice geçerim, hele hele öyle patinaj çektirmek gibi adetlerim hiç yoktur diye ek not düşeyim, yanlış anlaşılmasın. Bataklığın ortasında arabayı durdurup yeniden kaldırmaya çalışmaktansa hiç durdurmamak çok daha iyidir. Adam gibi kullanıldığı zaman bu araçlar hiçbir kilide ihtiyaç duymadan vıcık vıcık çamurlu yollarda hafif yokuşlu yerlerde bile yokuş yukarı çekiyorlar. Tekerlek çamurdan iyice dolup direksiyonu kaale almamaya başlayana kadar da bu böyle devam ediyor, durduğunuz yere öyle kolay kolay saplanıp kalmıyorsunuz öyle o videodaki gibi. Tabi bu açıklamalar sizin gibi tecrübeli offroadçılara gerekli değil ama suzuki mi alsam terios mu diye soran arkadaşa bir yardımı olur umarım.
o aracı bilerek de batırmış olabilirler orda, genel olarak off roadcu değiller ama pistte ciddi iyi araba kullanan ve arabaları çok iyi bilen adamlar. birçok şeyi eğlenceli şekilde yaparlar, çok acayip bölümleri var o programın akıl karı olmayan işler yapıyorlar
o aracı bilerek de batırmış olabilirler orda, genel olarak off roadcu değiller ama pistte ciddi iyi araba kullanan ve arabaları çok iyi bilen adamlar. birçok şeyi eğlenceli şekilde yaparlar, çok acayip bölümleri var o programın akıl karı olmayan işler yapıyorlar
bir bölümü var kişi başı 1000 yada 2000 paund verdiler 3 üne, hepsi birer 4x4 araç aldı paraları yettiğince ve artan paraya modifiye yaptılar. Tam hatırlamıyorum ama birisi fj40 gibi bişey aldı sanırım, birisi defender olabilir sonra bunları yağmur ormanlarının ortasına bıraktılar , bir acil durum kutusu verdiler , ve işte şu yöne şu kadar km gidip denize ulaşıcaksınız dediler, acil durum kutusunu açtılar bir yerde içinden çıkanları yazmiyim ama öldüm gülmekten hepside işe yaradı
o aracı bilerek de batırmış olabilirler orda, genel olarak off roadcu değiller ama pistte ciddi iyi araba kullanan ve arabaları çok iyi bilen adamlar. birçok şeyi eğlenceli şekilde yaparlar, çok acayip bölümleri var o programın akıl karı olmayan işler yapıyorlar
richard hamond un 'humster' defender bowler wildcat kullandığı bölüm var.dibine kadar kullanıyo 5 litre bowler i ve nerdeyse zevkten orgazm oluyo offroadın tanrısı benim diye bağırıyo. jeremy clarksonda dehşet bi ingiliz tankından arazide dipgaz range rower sportla kaçtığı bi bölüm var.ayrıca bu adamlar RR bowler nemesisi ilk test edenler bunlar .araba dakarda yarışmadan humster kullandı.adamlar bbc nin ikonu .bunların yaptığı testi kıyımı hiç bi tv bütçe ayırıp yapamaz.hilux un ölümsüzlüğünüde bu adamlar test etti, bugatti weron uda 360 a kadar zorladılar.arkadaşlar bu adamların sürüşüne dudak kıvırmışgerçek anlamda bi aracı test eden en iyi ekip nerdeyse adamlar.bi bölümde türkiyeye giydirdiler savaş bölgesi vs. ondan herhalde bu testi beğenmeyişi gezenbilir camiasının.o teriosun 4 asfalt tekeriyle yaptıkları güzel hoş enstantaneler ama becce vitara ile 2005 te sanırım 2 sağlam teker bir patlak 1 jant üzerinde tuzlada cj lere nal toplattı.parkur böyle otoban değil aşureydi.bence kıyas kaldırmaz offroad kabiliyeti açısından.konforu tartışabiliriz.
d
tartışılan model 2001 olursa ağır devri varsa bide jeremy clarkson kullanılıyosa bence çıkar.at sahibine göre kişner.ben rav mi garajdan çıkaramadım garaj girişinin eğimi toyotamı bayılttı yazanıda okudum burda.ben mehmet beccenin sağ arka çıplak jant üzerinde sağ arka patlak çıkmak üzere tuzla otodromun orda bi yarışta dipgaz giidebildiğini kendi gözümle gördüm.kulanan da önemli bi faktör
Çıkar ama ne yaptığını bilmeyen şöför suzukiyi daha rahat batırır, çünkü sürekli 4x4 değil. Önce batıp sonra çıkmaya çalışmaktansa hiç batmamak daha iyidir mantığıyla sürekli 4x4 gayet kullanışlı. Diferansiyel kilidi olmadan bile aracı yarı yarıya hafiflemiş sayabilirsiniz sürekli 4x4 olduğu için. Tekerlek başına düşen tork yarı yarıya düşüyor. Yeni terioslarda orta dif kilidi ve arkada lsd de var. Battıktan sonra çıkabilmek için yeterince donanımlı. Rav4'lerde durum biraz karışık, ilk nesilde ortada otomatik vitesli modelde otomatik çalışan, düz vitesli olanda manual kilitlenebilen havalı kilit var, ve LSD opsiyonel. Tam donanımlı olanını bulursanız o da gayet başarılı bir araç, bulamazsanız da özellikle batacağım diye uğraşmazsanız sizi yarı yolda bırakmıyor. Sonraki nesiller biraz daha asfalt odaklı, bildiğim kadarı ile orta dif. kilidini kaldırmışlar. Bu konuyu bir bilenden onaylatamadım tabi ayrı konu, netteki bazı bilgiler bu yönde.
Sadece raw4 değil.x5 te 3cm.kar vardı yoldan karaj a girinceye kadar geberecekti.Bu iş biraz arac biraz zemin Çoğuda SUVARİSİNE bağlıdır.Ama şu videolardan sonra .bu teriosların niye tutmadı? acaba.Bir bilen açıklasa fena olmayacak.Hani arayış içinde olan ve bu arayışını suzuki ile terios arasında dolaştıran birine ,ne anlatılır. teknik olarak.
Galerideki diğer araçları görenler arkalarına bakmadan kaçmıştır Biz bir ara daihatsu bayisine uğramıştırk. Materia 2. dünya savaşında nazilerin kullandığı arabalara benziyor yakından bakınca.
Bu biraz göreceli kimi tasrımını sever kimi sevmez.Diğer özellikleri de hesaplamak gerek.Eski serisi ufaktı hacim olarak.vs.bu sebeblerden biri, eksi olarak.
Evet eski kasa terios tasarımı devrildi devrilecek gibi duruyor.
Bu arada o bahsettiğiniz X5'le 3 cm karda az kalsın yolda kalanları biliyorum ben. Adam araca o kadar para veriyor ama kış lastiği diye birşeyden haberi yok.