3.7 Ile Ilgili Yardım

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Sametolur Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 46
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 10,678
Estağfurullah...
Benim araç üstünde baya bir araştırma yaptık. Selenoid packte sorun olmadığını vuruntu sesinin muhtemelen arazi şanzumanındaki zincirde oluşan boşluktan olduğunu söylediler. Şuan için normal kullanıyorum...
 

Etiketler
liberty
Yaa arkadaşlar aslında başka bir konuda danışmak istiyorum size. Benim aracın petekleri dolmuş sanırım. Sıcak hava üflemiyor içeri. Peteklerin değişmesi gerekiyor dediler. Orjinal petekleri takınca içeriye güzel sıcak hava üflüyormu? 5.2 nin sıcaklığına çok alışmıştım şuara donuyorum?
 

3.7 ise motor, benim bildiğim en kolay ısınan araçtır kendileri. ateş gibi olur kabin.
 


Aynen benimki de hamam gibi oluyor


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 



petek neden dolsunki durupduruken? hava vardır içerideki petekte. 1 tane ısıtıcı petek var zaten.
 

Vallaha içeriye sıcak hava üflemiyor. Hatta rorantiye düştüğü zamanlarda baya soğuk hava üflüyor...
petekler dolmuş dediler ve bi makineye bağladılar açılsın diye... Bir süre sıcaktı birazdaha ama yine eski haline geldi. Petekler dolmuş değişecek dediler...
İyide para isteniyor. Başka bir yöntemi var ise yapılabilir aslında... Varsa bilen yönlendirebilir
 

Bu araçların sisteminde sıcak suyun dolaşımına yardım eden ikinci bir pompa var mı? Rölantide falan akışın normal debide olmasına yardımcı olan? Varsa o arızalı olabilir mi?
 

Vallaha hiç bilmiyorum. Araştırmak lazım. Ctesi günü sanayide bakıcam...
 

madem tıkanmış, basın içine kireç çözücüyü o halde. petek tıkandıysa devirdaim pompasının pervanesi de gidicidir aman dikkat. çünkü normalde kaliteli antifriz ve kireci az tercihen saf su eklanmesi gerekir. olurda önceden kaçak varsa ve kaçak tıkayıcı konduysa kesinlikle açamazsınız tıkanıklığı. bu araçlarda kalorifer hemen ısınır ve hamam gibi yapar.
 



ses veya vuruntu ??? 2 yıldır kullanıyoruz hiçbiri yok aracımda. Bakım ları önemlidir. Kronik olan usta sorunu bence. Şanzıman/diferansiyel olsun düzenli olarak yağ değişimi yapılmalı. ağır çamur çıkışı içine su karışmış mı bakılmalı.
 

Kalörüfer petekleri değişti arkadaşlar. Eskisini söktük içinde tortular taşlaşmış %70 falanı kullanılmaz halde idi. Ne kireç sökücü ne başka bişey kar etmedi... Çıkma temiz bir petek aldık taktık. Kışın eziyet çekmişiz. Öyle böyle ısınmıyor aracın içi... Rahata erdik sonunda... Hee bir şekilde radyatörde su kaçağı oluşmuş. Onuda sıfırladık Yani yine 1500 lük olduk
 


1500 lük olmak kaderimiz
geçmiş olsun


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Selamlar,
Otomopar otomotiv olarak jeep-Dodge-Chrysler-Gm-Ford ve Otomatik şanzumanlı tüm araçların amerikan dahil olmak üzere yedek parça tedariği ve satışını yapmaktayız.
İsmim: Ferdi
Amerikan araçların alt takım,kaporta,elektrik aksamları orijinal veya alternatif parçaları elimizde mevcuttur.
İzmir'de yeni şubemizi açtık, İSTANBUL MASLAK MERKEZ OLMAK ÜZERE VE ANKARA, İSTANBUL BOSTANCI VE İZMİR olmak üzere 4 noktada hizmetinizdeyiz.

Saygılarımla.
 

Aracımdaki ses ve vuruntu sorununuda çözdüm arkadaşlar. Arka salıncak burçları sıfırlanmış. Onlar değişince vuruntu olayıda bitti. Yani korktuğüm gibi şanzuman falan değilmiş.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi