4 WD (Dört çekiş) Sistemin Kullanılması Gereken Koşullar

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Jeep34 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 35
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 25,585
Ynt: 4 WD (Dört çekiş) Sistemin Kullanılması Gereken Koşullar

Gerçekten öyle başka araç artık beğenmez oluyorsun .
Aracım BJ60 pardon 'Hüdaverdi' ;D
Uyarılarınızı açtığım topikte okumuştum ve ardından hemen strap, mapa tedarik ettim. Vinç şu an aktif çalışıyor. Artık zamanla bu işin deneyimini kazanacağım inşallah.
Bakalım yarın gezimiz var. Buralar şu an yurdun geneli yağıişlı olduğu gibi yağmur ve çamurlu. Daha MT lastik alamadım ama en azından ekip kuvvetli ve tecrübeli. Yalnız lastik aklımda . İnşallah aksilik olmazsa yarın gezinin fotolarını yüklerim . Selamlar...
 

Etiketler
Ynt: 4 WD (Dört çekiş) Sistemin Kullanılması Gereken Koşullar

tamam..hatırladım..keyifli sürüşler olsun..kazasız belasız...kolay gelsin..
 

Ynt: 4 WD (Dört çekiş) Sistemin Kullanılması Gereken Koşullar

merhabayın arkadaşlar uğur beyin vermiş olduğu teknikler bilgiler gerçekten yarayışlı ve uygulamayla sabit bilgilr bendenizde yakında kendi projem olan bir buggy la araziye çıkacaz araç 4*4 % yüz kilit ön dift dahil motor 6 silindir perkims motor bakalım ufaktan bir test yaptık burdan araç çıkmaz dediğimiz tepeleri örümcek gibi tırmanıyor amma 4 çeker kilitli henüz tecrübemiz yok onun içindirki bu bilgiler ışığında kendimizi uygulamalı olarak geliştirecez herkeze saygılar
 

Ynt: 4 WD (Dört çekiş) Sistemin Kullanılması Gereken Koşullar

diff kilitler hakkında bilgi vermemişsiniz ama ön diff %100 kilitli ise ;dönüşleri olabildiğince geniş almalısınız,çok zorlu çıkışlarda birde üzerine dönüşleri dar alırsanız aks kafasını kırabilirsiniz..arkada %100 kilitte bu kadar problem olmaz..