4x2 Duster Esp-off (esp’yi Kapatmak)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mcemsah Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 29
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 45,517
ben servise gidip konu hakkında şikayetimi dile getirdim. servis birşey yapamayacağını aksi takdirde garanti dışında kalır araç dedi.
 

Etiketler


BELKİ BU VİDEO SİZİN İÇİN YETERLİ OLABİLİR ÖZELLİKLE 1DAKİKADAN SONRASI
Video: https://www.youtube.com/watch?v=FYxgEs0Cg2M
 

2018 kasalarda da 4x2 versiyonda ESP kapatma tuşu bulunmuyor.
ESP dusuk hizlarda cekis kohtrol sistemi olarak gorev yapiyor.

Kısin kis lastigi kullanirsaniz karda sorun yasamazsiniz.

Roller testlerinde ESPsiz 4x2 Duster tek tekeri rollerda bosa donerken yürumuyor.
ESPli 4x2 Duster tek tekeri rollerda boşa donerken yüruyebiliyor.
 

Merhaba, konuyu hortlatacağım ama bu sorunu çözen oldu mu acaba? anahtar ile kapatmak gerek yalnız. malum kış geliyor.
 






Arkadaşlar size yolunu söyleyeyim. Shell uygulamalarından biri ile araçın ABS beynine baglanın daha sonra ABS ESP beyni configrasyon bölümüne girin oradaki activated by diagnostic seçeneğini deactived by diagnostic yapın sonra configrasyon 2 seçeneğine geçip

ASR ESC Button Configuration seçeneğini Not present dan present a çevirin sonrasında beyne bir kablo çekip düğme ile kontrol edebilirsiniz.
 

O zaman orjinal buton yerine kablo cekilerek halledilebilir yetkili serviste.
 



Şuan için uygulanan çözüm sigortanın sökülmesi veya sigortaya anahtar takıp kabloyla içeriye uzatarak araç içinden aç-kapat yapmak.
2020 duster 4*2 eco g, sorun aynı, testlerde nasıl oluyor bilemem ama, ben arazime gitmek için aldığım dusterla gidemiyorum, aynı yere 1.2 c elysee ile gidebiliyorum. Komik. Benim yasadigim sorun şöyle, rampa dik, toprak yol, aracin patinaj yaptığını çok çabuk algiliyor ve direk gaz kesici devreye giriyor, yani gaz pedalı kaldırılmış gibi davranıyor araç, ve tabi hemen hız ve güç kaybediyor, sonra da stop ediyor. Tam gaz denedim, yarım debriyaj denedim, gittim kumho A/T lastik aldım sıfır yok olmuyor. Ama duster in yaninda o yola hiç uygun olmayan c elysee asr yi devre dışı birakan bir dugmesi olduğu için, bildiğin asfalt lastikleriyle, çok kendini de yirtmadan hafif patinaj ile çıkıveriyor, çünkü motor tork ve devir kaybetmiyor. Şimdi teknik servis diyor ki kesin garanti dışı kalır dugme takarsan. Yaptiklari sistemin hatalı olduğunu kabul edemiyorlar, yani gaz keserek ancak kaygan yolda biraz kontrol ve çekiş sağlarsınız, ama tork yoksa ki duster bunu yapıyor, rampada hiç şansınız yok. Sürücü farkı da demeyin, iki araci da kullanan bizzat benim. Yol da ayni yol aynı koşullar
 

Sigortanın yerini öğrenin, lazım olduğunda söküp yolunuza devam edin.
Hatta kesmeden biçmeden kablo çekerseniz aç kapayı rahat yaparsınız, bakıma giderken yada arıza olduğunda kabloyu söker servise öyle gidersiniz.
Uğraşmanız aldığınız keyife değecek.
 

Evet, 50 amper kırmızı sigortayı çıkardım. Araç çalıştı. ABS veya başka bir uyarı ışığı yanmadı. Veeee, patinaj baslamadan daha, milim akslar arası devir farkını hissediyor velet, yine gaz pedalını ve torku benim yerime kontrol etmeye devam etti. ABS gerçekten devre dışı kaldı mı bilemiyorum ama sanırım devre dışı kaldı. Bir sigorta daha var altında, 25 amper sarı. Şöyle bir baktım, o da ABS ile igili ama bilmeden onu sokmeye cesaret edemedim. Tabi yine çıkamadım rampayı. Acaba, lastiklerden birini hafif indirsem var lastik basınç ayarları resetlemeden denesem bu sensörleri aldatabilir miyim ? Bilen var mi ?
 

Ayrıca acaba arka lastiklerde de devir ölçümü yapiyor mu ? Yoksa patinaji sadece çeker lastiklerden mi algılıyor ?