KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Etkinliğe ait fotoğrafları gönderiyorum. Bu arada İbrahim ve Recep beyin yanısıra bizlerle ilgilenen, bilgilendiren ve uçuşları koordine eden Egemen hocayada çok teşekkürler.
[attachment=1]
Sadece ikimiz varız
[attachment=2]
TozanBilir Ekibi ( Gezenbilir orada bulunmadığı için yeni oluşumlara yelken açtık. Sıkı durun biz geliyoruz )
(Uğur-Başak-Esram-Kaan-Atakan-Serdar Abimiz (Göbek İçeri)-Ceren)
[attachment=3]
İbrahim hoca ve Atakan Süzülürken
[attachment=4]
Süzülmeye devam
[attachment=5]
Başağın yüzündeki korkuyu iliklerimizde hissettik. Ayrıca günün en extrem uçuşu Başağınki oldu, bakışlarında haklıymış
[attachment=2]
Sabah yavaştan hazırlıklar başlamış.
[attachment=3]
Atakan hazırlanırken.
[attachment=4]
İbrahim hoca röportaj esnasında, geniş açı handycam ile uçuş esnasında yapılacak çekim öncesinde kısa bir röportaj.
En çok koptuğumuz kısım;
İ = Atakan ilk defamı uçuyorsun?
A= Evet hocam, ilk defa.
İ = Ne güzel bende.
A=
Eveeet fotoğraflar bu kadarmı ? Havanın öğlende ve öğleden sonra patlayacağını az çok tahmin ettiğim için sabah saatlerinde hafif yolcuları uçuşa aldım,iyiki de almışım Atakan dan sonra sıra Başak'a geldiğinde hava yavaş yavaş sert yüzünü göstermeye başladı.30 dk olarak planladığım uçuşları yaklaşık 1 saat ve 1,5 saat olarak tamamlamak zorunda kaldık 8).Başak la uçarken tepe önünde%45 lik bir asimetrik kapanma bizi ve tepedekileri biraz heyecanladırsa da kapanan kanada zamanında müdahale etmemle açtım.Fakat o an tepede bizi izleyen Başağın babasının yüz ifadesini görmeyi çok isterdim doğrusu ;D Başak ve Atakanla yaptığım uçuşlarda iniş alanına inmek vakit kaybı olacağından toplanding (tepe üzerine iniş) yaparak,daha doğrusu yapmaya çalışarak;böyle söylüyorum çünki toplanding yapacağız derken iniş paternine girdiğimizde 6 şar defa pas geçmek zorunda kaldık.Atakanla inişimiz rahat olsa da Başak ile yaptığımız iniş biraz extreme oldu ;D.Benden başka tandem uçan 2 pilot arkadaşım daha vardı kalanları da onlara havale ettik.Uçan arkadaşlarıma soruyorum.Şimdi ağır yolcunun sert havalarda ne demek olduğunu umarım anlamışsınızdır.Sizden sonra 110 kg lik bir yolcuyu daha uçuşa aldım inene kadar getirmediğim salavat,etmediğim dua kalmadı Acısıyla tatlısıyla bir şenliği daha geride bıraktık.Şenliğe gelip bizi onurlandırdıkları için katılan ve bizimle aynı havayı soluyan,aynı heyecanı paylaşan bütün arkadaşlara Gürsu Havacılık Kulübü ve şahsım adına teşekkür etmeyi bir borç bilirim.Seneye 6. Gürhavk şenliğinde görüşmek üzere.bu arada Atakan senin dvd kaydını hazırladım yarın fethiyeye gidiyorum akşam üzeri kargoya vereceğim.
bende gidip size bolca fotoğraf çekmek isterdim hatta bursadan pilot arkadaş kemal e sözüm vardı ama yıllık iznimin son günü olduğu için gidemedim ama fethiyeye gittim ve baya gezdim onlardan bişiler göndericem artık
Hocam salavatı sen değil ben getirecektim.Yolcuya uçuşta olası emergency durumları pek hissettirmeyiz genelde.105 kg lik cüsse sert hava için uygun bir kilo ancak pazar günki türbülanslı hava için uygun değil.
KanyaK ve Sanalpilota bu zevkli ve heyecan dolu haftasonu için çok teşekkür ederiz bir dahaki sefere uçaktan paraşütle mi atlasak diye düşünüyoruz ne dersiniz?
Sorma fahri hocam valla yaa.tepe arkasına gelip rüzgar altı kaldığımızda ileri gidiş durdu ve yavaş yavaş çökmeye başladık.ufak tefek asimetriklerle yola inmeye çalışsamda havanın sertliğinden yolu kaçırıp zyetin tarlasına inmek zorunda kaldık.