gelelim yapmak istediğimiz renge. renk siyah sedefli ateş kırmızısı olunca fiyatı ve işciliği biraz uçtu ama artık karar verdik bikere.
aracın dışında krom aksesuar kullanmıycam hatta krom jantlarıda elektro statik boyayla siyaha boyattırcam. cj 5 de gereksiz yere kromlara dünya para harcamıstım bunda uzak durmak niyetindeyim menteşe ayna vs yine statik boyayla siyaha boyancak
bu arada yeni lastiklerim ve mangels jantlarım geldi. lastikleri ilk defa kullanıcam duydugum kadarıyla güzel lastikler. jantlar mangels brezilya üretimi eski jantlarımın aynısı
ölçüler : lastik 35x11,50x15 jant : 10x15
1.boyadan sonra iyi bir izolasyon
2.elektirik tesisatı
3. rugged ridge ön arka koltuk
4. tavan sepeti
5. rubicon tanponumuz hazırlanıyo üzerine sentetik halatlı 12000 libre vinç
6. elektronik distiribörümüz var bakıma gircek sadece beğenmezsek yenisi
7.headers
8. rool cage
9.şnorkel wrangler tj için olanlardan
10. yükseltmemiz ben aracı almadan hemen önce makaslardan ve kupadan yapılmış ve iyi yapılmş sanırım yükseltme kitine ihtiyaç kalmıycak
11. fren boru ve hortumları değişcek
12. diskler balatalar yani frenle ilgili ne varsa elden geçicek
13. hidrolik direksiyon kutusu açılıp tamir takımı değişcek direksiyon çanı mildeki mafsallar vs vs değişcek
14. makas küpeleri değişcek, makas burçları polüüretan yeni takılmış
15. rotlar rotiller vs değişcek
16. baskı balata bilya değşicek
17. kalorifer bakımı yapılıp orjinal olarak kalacak
18. göstergeler yine orjinal kalıcak ama çalışmayanların çıkma orjinal temizini bulup alıcaz
20. bloss (lpg karbüratörü) takılacak ebaydan getirtebilirsem tabi
21. lpg tesisatı sıfır ama atiker. beyin 100 kw bu arabaya yetmez sanıyorum 140 kw bir beyin alıp takıcam
22. optima akü
23. warn hub takılacak
24. ufak bir hava komprösörü ve buzdolabı alınacak
25. telsiz
bu liste daha uzar gider
gelelim mekaniğe
ön arka diferansiyelleri aslında dana 44 e çevirip %100 kilit takıcaktım ama bir kaç ustanın önce bunları dene memnun kalmazsan değiştiririz acele etme demesi üzerine biraz erteledim. belki dana 44 dende farklı birşeylere geçeriz ilerde biraz araştırmam lazım bu konuyu şimdilik amc 20 zaten içi ve akslari yeni (şapkalı aks)
motoru açtığımda çok sıkıntı çıkarsa V8 e geçme ihtimalimiz yüksek.geçmesemde ilerde nasıl olsa kaşıntı tutacak yine geçicem
Aracı genel olarak orjinaline sağdık kalarak topluyorum üzerinde gereksiz parçalar olmuycak