87 defender 60-85 km/h arası gelen tınlama

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan EPOKA Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 2
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 1,711

EPOKA

Ana Kamp
Mesajlar
51
Tepkime Puanı
0
Yer
BALIKESİR
Herkese selamlar,forumun tamamını inceledim ancak benim arızıma benzer, bir ıslık sesi arızası olan şanzıman sorunlu bir arızaya rastladım. ancak benim gösterdiğim ustalara sorarsan arıza deransiyeldeymiş.ustalar aracı ellemeye korkuyor nasıl ustalarsa arabayı baktıracak yer bulamadık bu arada araç Edremit/Balıkesir de BİR USTA VEYA SERVİS TAVSİYESİNE ACİL İHTİYACIM VAR.Benim arıza 50-60 km sürate kadar bir şey yok ancak ondan sonra 85-90 km sürate kadar gelen bin tınlama sesi bu hızda aracı boşa attığımızda ses yok ben şanzımandan şüpheleniyorum ancak ustalar defransiyel diyor.bütün sürüş zevkimizi alıp götürüyor.Başına gelen veya bunun nedeni ne olabilir?şanzımana atf yağ koydurmuştuk yani şanzıman mı? yoks defransiyelmi işin açıkçası land bana ben ona bakar haldeyiz.arç 1987 model benzinli defender 110.yardımlarınızı bekliyorum .Saygılarımla.

 

Etiketler
Ynt: 87 defender 60-85 km/h arası gelen tınlama

dediğiniz süratte gazdan ayağınızı çektiğinizde arac viteste iken ses kesiliyorsa tekrar basınca ıslıkvari ses geliyorsa bence diferansiyel ötüyordur.
 

Ynt: 87 defender 60-85 km/h arası gelen tınlama

Ana şanzımana zaten ATF yag olması gerekli 5. vites o kutuya sonradan ilave edildigi için ana şanzımanda 5. vites için farklı bir yag haznesi ve bu haznede bir yag pompası ve yag filitresi var ıslık sesini genelde filtre tıkanıp veya yag seviyesi düşüp yagı yeteri kadar süzemediginde yag pompası yapar,
ancak aracı lifte kaldırıp çalıştıarak kontrol etmekte fayda var çünki şaft kaydırıcılardan boşluk yapmış defransiyellerden gelen ses ve lastik ugultusundan yol tecrübesinde bunları ayırmak güç olur.