Ynt: 97 Model 5.2 Sorunları
1- Hız kontrol sisteminde açma kapama komutundan sonra SET düğmesine bastığın halde sisitem devreye girmiyorsa;
- Sigorta yanmıştır >> Göğüste Sağ taraftaki sigorta panelinden kontrol et.
- Servoda yeterli Vakum yoktur >>> Sen test edemessin, Serviste test saatine bağlanıp kontrol edilir.
- Hız kontrol teli çıkmıştır >>>>Alpaslan'ın arabasındaki arıza tespiti ve çözümü
- Servo bozuktur >>> çare yok değişecek
- Vakum Rezervuarı bozuktur.>>> Akünün oturduğu tablanın altında gizli bir kutudur, bu kutuya giren kablo çıkmış olabilir.
[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4]
2- Emniyet kemeri ile ilgili yapılabilinecek pek bir şey yok >>> şemadaki gibi sargı kutusunu söküp demonte edip kontrol edebilirsin, gergi şok sistemi bozulmuştur.
[attachment=5]
3- Bagajdan gelen seslerin onlarca sebebi olabilir ( menteşe pimleri incelmiştir, palka tablası oynuyordur, bagaj kapağı tampona değiyordur, bagaj kapağı döşemesi sallanıyordur , fitiller görev yapmıyordur, LPG tüp bağlantıları ses yapıyordur, stepne bağlantısı gevşektir, arka koltuk yaslanma bağlantıları oynuyordur, arka koltuk altındaki kriko vesaire aletler sabit değildir v.s, v.s) tek çözümü bagaj kapağının komple demonte edilip tekrar toplanması)
4- Uğultu ile ilgili; Tam üstüne bastın >> dİfransiyel uğultusu >>>ayna mahruti >> aldırma hepsinde var, yazın cam aç, kışın müziğin tonunu yükselt veya MTR lastik kullan ;D ;D ;D
Değiştirmeye kalkarsan 700,- TL'den başlar sonra yine öter... ;D ;D ;D
Yinede tekerlek porya sesisle karıştırmamak lazım, 100 km süratte ikisi birbirine çok benzer. Ayırabilmenin tek yolu ön şaft sökülür, seyir halindeyken hala uğultu varsa poryadır, ses kesildiyse difransiyeldir.
- Gazdaki tekleme ; sistyem bir yerden hava alıyor olabilir, Gazcınınsistemi test etmesi lazım.