sizin aracdan cok çakmıyorum..
ama hararet yaptırıp piston kolu egmek diye bişi yok..
bi tek hatanız olabilir o da yeni motora yüksek devir cevirtmek den belki bin de bir ihtimal..
motorunuzu yapan işin ustası degil aynı yere tekrar gitmek de bi hata gibim gözüküyor..
komprosyon oranı 9,5 olan arac da hararetten piston kolu işi bir bilenlere danışın derim..başka araclarda bu rakam 11 üstüdür..
vortec motor cok tutulan en baba motorlardan dır
klasik eski tip bi yapısı var ohc denilen eksantirikleri blok içinde olan dizayndır
eski tip ve akıllı bi model usta istiyor..bu motor ustaları neden se hep v6 motor olunca akılları yetmiyor..?
piston siboba sente ayarı tam olmadıysa carpar.. ama biri degil hepsi sırası gelince carpar..
sibob itiçi milleri ve bir alay ıvır zıvır parcası var piyano vs de denir biri oturmadı yanlış takıldı..ve sibob ayarı hatalı yapılmış olabilir.
sizin motorda fazladan bi eksantirik mili daha var balans mili denir ..motordaki kıpraşımı azaltmaya yarar..onunda takılırken sente ayarı var o da yanlış takılmış kıpraşımı azaltıçagına beter etmiş olabilir..
ilk teslim aldıgınızda motor sessiz calışıyor ise sonradan takırdamaya başladı ise sibob itiçileri sisibob sistemi akıllı biri tarafından elden geciçek..demek .. eğilen pistonun gömlegi için motor blogu rektefiyeye gidecek.. kapakda da hasar var egilen siboblar kayıd lar degişecek kapak da egilme olabilir taşlama ister..
başka motor buldum demişsiniz şu an sizin için en hayırlısı o gözüküyor..
ama 6 bujiyi söküp komprosyonları ölçtürün ölçerken başında durup kendi gözünüzle görün de alın derim..
turşu olmuş motoru almanında anlamı yok..
ruhsata işlenilebilirliği varmı o da kaça mal oluyor araştırın derim proje cizip tüvden gemesi gerekiyor sanırım..
kolay gelsin..