Motor tapasının bir tanesi örneğin şanzımanın oradadır ve görünmez size kalabilir. Yine motor ve şanzımana şöylece baktıracaksınız ama otomatik şanzıman balataları ne durumda bu ancak açınca belli olur.Kısacası araca ancak ustanız yüzeysel bakabilir o yüzden bu araçlarda usta görüşü sadece aracın temiz olup olmadığı ile alakalıdır diyebilirim.
Daha önce çokça yazdık eğer bu arabayı alırken sahibi size şu şu değişmedi dediyse birçok parçayı siz değiştireceksiniz demektir.Buna otomatik şanzıman balataları,arazi şanzımanı zinciri,devirdaim pompası,direksiyon kutusu tamiri vs vs ilk aklıma gelenler.Yoksa motorda yağ kaçağı gibi sorunlar önemli değil en ucuz halledilecek şeydir.Bu diğer marka arazi araçları içinde geçerli çünkü bu arabaların yaşları ve kmleri yüksek binek araç alsan bile bu yaş ve km de aynı sorunları yaşarsın.
Araca gelince çok bir artısı yok,standarta yakın bir araç.Hafif offroad bile yapsanız birçok masraf yapmanız lazım.Eğer bunları da ekleyecekseniz ki çok ciddi paralar tuttuğunu bilin derim.Tamamen örnek olarak atıyorum aşağıda bir yapılı bir de değişenleri yazılmış iki ilan var,bu veya buna benzer araçlara bakmanız daha mantıklı.Sizi üzmek istemem ama 20 bin TL ye bu iş olmaz, 30-35 bin TL gibi bütçelere çıkmanız lazım ki onlar da bu ara Jeepler prim yapmadığı için geçerli.Şu anda yapılı birçok araç en az 10 bin hatta daha fazla zararına satılıyor ilanlarda. Bu gün standart Suzukiye 40 bin TL istiyorlar oradan hesap edin işte Jeeplerin fiyatlarının ne kadar düşük olduğunu şu anda.İstediğiniz aracı almanız dileğiyle.
1997 Jeep Cherokee 4.0 35.250 TL Sahibinden satılık ikinci el - 262951220
1996 Jeep Cherokee 4.0 35.500 TL Sahibinden satılık ikinci el - 149585326