Amerikan Versiyonu Buggy Yapımı

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan şaban.usta Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 887
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 211,453

Etiketler

Ynt: Amerikan Versiyonu Buggy Yapımı

hoşbulduk şaban ustam şimdi muayneye götürüyorum benim kocaoğlanı oradan yanıan uğrarım inşallah
 

Ynt: Amerikan Versiyonu Buggy Yapımı

süper
sağlıcakla kullanın
ustamın sunumu da süper onu da es geçemeyeceğim.
değme televizyonculara taş çıkaracak akıcılıkta konuşuyor
 

Ynt: Amerikan Versiyonu Buggy Yapımı

zapatista' Alıntı:
süper
sağlıcakla kullanın
ustamın sunumu da süper onu da es geçemeyeceğim.
değme televizyonculara taş çıkaracak akıcılıkta konuşuyor

sağolun arkadaşlar televizyoncu sunuculuk filan bizim işimiz değil yahu kendi çektiğim kamaranın karşısında bile iki cümleyü zorlanmadan kuramıyorum yani beyin gücünü bedenimizle gayet güzel oluyor amma konuşarak bir şeyler yapmak bizim işimiz değil saygılar
 




Ynt: Amerikan Versiyonu Buggy Yapımı

harika gidiyor şaban abi maşallah hız kesmeden devam
direksiyon sistemi gerçekten harika oldu ve sanıyorum ki TR de ilk defa offroad aracında kullanıldı
 

Ynt: Amerikan Versiyonu Buggy Yapımı

__ C J 7 __' Alıntı:
harika gidiyor şaban abi maşallah hız kesmeden devam
direksiyon sistemi gerçekten harika oldu ve sanıyorum ki TR de ilk defa offroad aracında kullanıldı


vallahi sezgin bey kardeşim bu kadar kapsamlı ve tamamen el yapımı bir offroad buggy yapılmadığı için tabiki kullanılmamıştır çünkü diğerlerinde kullanılan sistem hdro mekanik olduğundan bu sisteme ihtiyaç olmuyor bizim araç özel imalat olduğundan aracın engel aşmadaki yüksek salınım yapmasından dolayı bu sistemin dışında başka alternatif yok bu sistemi kurmak şart saygılar



 

Ynt: Amerikan Versiyonu Buggy Yapımı

Ustam bakıyorumda proje bir hayli yol almış,finale gelmişsin.
Hadi bakalım kolay gelsin.
 




Ynt: Amerikan Versiyonu Buggy Yapımı

Yaptığınız işi taktir ederek takip ediyorum.
Direksiyon sistemi takıldığından beri gözüme çarpıyor..

Öndeki piston darbelere karşı çok açıkta değilmi?
Su geçişlerinde pistonun keçelerinden hidrolik sisteme su alma durumu olmazmı?
Rot cubuğu darbelere açık olduğundan, herhangibir olumsuzluk yaratmazmı?

Çift kollu piston kullanılarak, rot cubugu kullanılmadan yapılan sistem daha iyi ve verimli olmazmıydı?

Kesinlikle yaptığınız işe saygım sonsuz.
 


Ynt: Amerikan Versiyonu Buggy Yapımı

moonwalker_arc' Alıntı:
Şaban ustam yay amortisör olarak ne kullanacaksınız ?

arkadaşım daha önce bu konuyu açıklamıştım zannedersem hdro amortisör 1 mt açık pozisyonda 50 st stork mesafesi olan bir amörtüsör kullanıcam

 

Ynt: Amerikan Versiyonu Buggy Yapımı


ilginize teekkür ederim öncelikle burada bir yanılgıya düşüyorsunuz çünkü fotonun kamera açısını dikkate almadan değerlendiriyorsunuz aracın dingil yüksekliği nedir yani engel geçme yüksekliği nedir sizin dingil mesafesidir bu mekaniklerde sizin dingilinizin maksimum 10-15 st daha yüksekteyse ne gibi problem teşkil edecek merak ettim hdrlik liftin su alıcagından bahsetmişsiniz bu liftlerin yapılış özellikleri hakkında bilgi sahibi olmadığınız kanısına vardım bu sitemlerde sızdırmazlık hat safhadadır ki 175 bar st mt küp basınç uygulanıyor bu basıncı kacırmıyan keçe hiç basıç olmıyan suyu nasıl sızdıracak merak ettim bunların üratimi pasa karşı özel kromajı malzemeden üretildiği için sudan etkilenip pas yapma diye bir şey sözkonusu bile değildir saygılar

 

Ynt: Amerikan Versiyonu Buggy Yapımı

Alttan değil, önden gelecek olan darbelerden bahsetmiştim. Fotograflardan bakınca, ön kısımdan alacağınız bir darbe ile önce rot kolu daha sonra piston zarar görür kanısına vardım.

Pistonlar su içerisinde çalışmaya uygun tasarlanmışsa sıkıntı olmaz.

Çift kollu piston kullanımı olsaydı, hem rot kolu ortadan kalkar, hemde piston çarpmalara karşı daha az hasar gorebileceği yere konumlandırılabilirdi.

Kolay gelsin.
 



Ynt: Amerikan Versiyonu Buggy Yapımı