Alttan değil, önden gelecek olan darbelerden bahsetmiştim. Fotograflardan bakınca, ön kısımdan alacağınız bir darbe ile önce rot kolu daha sonra piston zarar görür kanısına vardım.
Pistonlar su içerisinde çalışmaya uygun tasarlanmışsa sıkıntı olmaz.
Çift kollu piston kullanımı olsaydı, hem rot kolu ortadan kalkar, hemde piston çarpmalara karşı daha az hasar gorebileceği yere konumlandırılabilirdi.
Kesinlikle mantıklı düşünüyorsunuz. Araç sonuçta düz yolda gitmek için tasarlanmış bir araç gibi görünmüyor.
Şaban ustam
Yaklaşma yada uzaklaşma açışından çok arkadaşın bassettiği gibi çarpma yada atmalarda meydana gelecek sıkıntılar oluşabilir. Yinede tecrübe edince anlaşılır durum.
arkadaşlar şimdilik bu şekilde dizayn ettik direksiyon liftinin konumu bu şekilde bence çok düşük değil amma uzun rot problem çokarabilir amma onude test ettikten sonra sorun yaratacak olursa daha yukarı kaldırabilirim fikirlerinize saygım sonsuz amma bazı konular varki maliyeti yükseltıyor biz elimizde bulunan malzamaleri kullanmak durumundayız şimdi arkadaşımız çif rot bağlantılı bir lift daha uygun olur diyor kesinlikle haklı amma bu sistemde bir lift nereden bakarsan bak 750-1000 tl bu bizim ilk prototipimiz bunun devamında tabiki daha gelişmişini yapıcaz bunu yoktan var etmenin derdindeyiz arkadaşlar sağ olsunlar fikir veriyorlar amma her fikrin bir maliyeti oluyor hepsini uygulamaya geçirmiye çalışırsak biz bu aracı bitirip test bile edmeyiz gibime geliyor
amörtüsörleri izmirde bulabildim oradan getirtim elezon olarak aracın kilosunu öğrendikten sonraki esaplamalardan sonra oto eleoynlarının malzemesi olan cıromsilis malzemeden büktürecem onun araştırmasını yaptık beklemede
yorumlara gelince tabiki kimseyı kıma amaçlı cevap vermiyorum burada herkez bu yorumlardan yaralanıyorlar teknik konularda bilgisi olan amma çok teknik terimler kullanılıyor ben bunların hepsinin ne anlam geldiğini bilemiye bilirim amma açıklama yaptıktan sonra aynı yorumda ısrar edilince bende es geçmek durumundayım burada kimseyi kımak gibi bir niyetim yok hepinize saygılar
sağolasın tolga kardeşim hoş geldiniz nasılsınz bu projeyi aynen dediğin gibi yokluk içinde bu aşamaya kadar getirdik yani bitti sayılır bu akşamda firen sitemini devreye aldık yakında test sürüşlerine çıkarız saygılar
sağol ustam, işlerimin yoğunluğundan sayfayı geç farkettim, ve tüm iletiler bir solukta okudum.. tüm takipciler gibi ben de merakla gelişmeleri bekleyen sıkı bir takipciniz olucam..
sağol ustam, işlerimin yoğunluğundan sayfayı geç farkettim, ve tüm iletiler bir solukta okudum.. tüm takipciler gibi ben de merakla gelişmeleri bekleyen sıkı bir takipciniz olucam..
merhabayın sayın arkadaşlar canavarı bu gün ilk kez gün ışığına çıkardık radyetör yok onun yerine peynir tenekesinden bir icat yaptık benzin depeosuda yok yandan sizde farketmişsinizdir kırmızı bidonu kullandık dışarıya çıkış amacımız kantara gitmekti amma pazar olduğundan kantar görevlisini bulamadık hazır çıkmışken kısa bir tur yapalım dedik mahhallede amma velakin amortüsörler olmadığı için içim dışıma çıktı ha bu arada kısa turdan edindiğim izlenimim lastik ebadıda 40 inç veya 42 inç her ikisinide çevirecek güç makinada mevcut bizim tahmini ağırlığımızın çak altında yani araçla normalde 1 inci vitesle kalkmamız gerekirken 2 inci vitesle pati çekerek kalkıyor amma fazlada abartmıya gerek yok lastik ebadını 40 inçte karar kıldık bu günlük bu kadar kalın sağlıcakla bir iki foto yükleyim son halini
ilk engelimizi başarıyla aştık bu engel mahallemizin kaldırımı amörtüsörler vede difransiyelt kilidi olmadığından biraz sert oldu amma düzelecek ileride
nerenin ölçüsünden bahsediyorsun anlamadım kafesin ölçüsündenmi arkadaşım o boruların et kalınlığı 3,5 mm çekme boru o kadar kontriksiyon yapılmış onun ölçüsünün kaçması için çıkarıp minaraden aşağı atman lazımki anca kasabilir resim ekledim incele bakalım bunların ölçüsü ufak tefek darbelerle ölçü değiştirebilirmi saygılar