KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Difransiyellerin arası (ön arka aks aralığı) çok geniş gibi geliyor fotolardan.. Tabi lastikler, helezonlar ve diger aksamlar gelince yeniden bakmak lazım. Sonuçta yarım, tamamlanmamış bir yapı var karşımızda.
Yakıt deposu olarak, bildiğim kadarıyla bu tip araçlarda devrilme, delinme vs. durumlarına karşı esnek silikon tarzı bir malzeme kullanılıyor. Belki bu konularda biraz hassas olduğum için yagın tertibatı gibi bu tip araçlarda hayati önem arz eden kısımlarıda yakın zamanda yapacağınızı umuyorum.
Kısa sürede tamamlanması dileklerimle.. Kolay gelsin.
tabiki bu değerlendirmeyi normal standart off-road araçlar yani cip katagorisindeki araçlarla kıyaslanırsa boyu uzun gelebilir amma bu standat dışı bir makina yani neye göre uzun onu anlamadım bu sistemde üretilen daha uzunlarıda var arazide hiç bir sorun yaşamıyorlar aksine kısalara göre performansı daha yüksek kısa araçlar tırmanışlarda daha tehlikeli
araç müthiş olmuş, ülkemizde böyle projelerin giderek artması sevindirici...
bizde Bolu'da bir Buggy yapmıştık linkten inceleyebilirsiniz.
http://www.boloff.com/2012/03/13/toyota-bj60dan-off-road-buggy-yapimi/
www. boloff .com/2012/03/13/toyota-bj60dan-off-road-buggy-yapimi
araç müthiş olmuş, ülkemizde böyle projelerin giderek artması sevindirici...
bizde Bolu'da bir Buggy yapmıştık linkten inceleyebilirsiniz.
http://www.boloff.com/2012/03/13/toyota-bj60dan-off-road-buggy-yapimi/
www. boloff .com/2012/03/13/toyota-bj60dan-off-road-buggy-yapimi
sağolun arkadaşlar sizin projenizide inceledim gayet güzel pir proje çıkarmışsınız bende sizleri takdir ediyorum amma ülkemizde sizlerde bilirsinizki bu tür projeleri hiç kimse cidiye almıyor bunları hep bizim gibi uç fikirlere sahip kişiler bunların yapımını hiç maddi destek olmaksızın ortaya çıkarıyorlar ondan sonrada medyatik oluncada bazıları kamera karşısına geçip bu projeleri desteklediklerini açıklıyorlar amma işin aslı göründüğü gibi olmuyor nayse biz zaten bu işe başlarken kimseden bir beklentimiz yoktu başladıktan işin yarısına kadar kimsenin haberide olmuyor zaten bu tür çalışmaları belirli bir aşamaya gelmeden açıklamak o projeyi gerçekleştirecek kişiler içinde bazı olumsuzluklar içeriyor kafa karışıklığı oluyor herkez kendince fikir ortaya sürüyorki işi gerçekleştirecek kişinin kafasında proje netleşmemişse bunlardan etkileniyor ve o proje başlamadan sonlanıyor bizim praojamizde zaten bitim aşamasına geldik sayılır bir iki eksiği kaldı onlarıda bitirince makinayı söküp boya vesaire işlerinide yapıcaz ondan sonra gereken testleri yaptıktan sonra göücücüye çıkarıcaz saygılar
araç için sipariş ettiğim radyetörler geldi ve sistemi kurduk sayılır radyetörlerin daha etkili soğutabilmesi için özel olarak bir davlunbaz yapmamız gerekti onuda hallettik sayılır onuda sizlerle paylaşayım sonuç ne beraber görüp değerlendirelim saygılar birde uygulamalı videomuz var onuda ekliyelim
Fanlar, sürücü tarafına öne doğrumu üflüyecek, yoksa arkaya doğrumu?
Eğer öne doğru üfleyecekse, araç yürürken gelecek olan rüzgara karşı zorlanabilir. Tabi bide insan kafasının arkasından sıcak hava üflenmesini pek tercih etmez..
Radyatör sogutmak için sıvı püskürtücü sistem yapacakmısınız? Malum çok tozlu ortamlarda kullanılacağı için gözenekler çok cabuk dolacaktır.. Yıkayıcı bi sistem olsa fena olmaz gibi..
Fanlar, sürücü tarafına öne doğrumu üflüyecek, yoksa arkaya doğrumu?
Eğer öne doğru üfleyecekse, araç yürürken gelecek olan rüzgara karşı zorlanabilir. Tabi bide insan kafasının arkasından sıcak hava üflenmesini pek tercih etmez..
Radyatör sogutmak için sıvı püskürtücü sistem yapacakmısınız? Malum çok tozlu ortamlarda kullanılacağı için gözenekler çok cabuk dolacaktır.. Yıkayıcı bi sistem olsa fena olmaz gibi..
merhaba siz uygulamalı videoyu izlediyseniz fanların ne tarafa üflediğini görnüşsünüzdür sıvı oalyına gelince hiç gerek yok bu sistemde soğutma problemi yaşıycağımızı zannetmiyorum çünkü bu davlunbaz sisteminide onun için kurduk o davlunbazın dışından bir santimetre küp bile hava ememiyor o kadar kuvvetli hava sürkilasyonu oluyorki motor kendi ısısını bulamıyacak diye kaygılnıyoruz
şaban abi harika gidiyor buaralar gelemiyorum ama takipteyim
peynir tenekesinden kurtulmuşsun soğutma sistemi iyi duruyor sağlıklı çalışacağından şüphem yok
arkası efil efil esiyo
görüşmek üzere kolay gelsin
şaban abi harika gidiyor buaralar gelemiyorum ama takipteyim
peynir tenekesinden kurtulmuşsun soğutma sistemi iyi duruyor sağlıklı çalışacağından şüphem yok
arkası efil efil esiyo
görüşmek üzere kolay gelsin
sağol sezgin teşekkür edrim tenekeden kurtulduk yeni sitemide gördüğün gibi dizayn ettik gayet güzel çalışıyor en son yapmış olduğum video çekimini sizlerle paylaşayım saygılar
nihayet bu gün lastik ve jant konusunu netleştirdik yarın lastikler geliyor iş makinalarından seçtik lastiklri jantlarıda ona göre yaptırıyoruz 18 inç jant lastik özllikleri 39-12.5-18-14-pr
lasik boyu 99.6 st taban genişliği 31 st jant muadili w9 traktör desenli bakalım araç üzerinde görsel olarak ne çıkacak göreceğiz amörtüsör elezonlarınıda sipariş geçtik onlarda yapılıyor bayram sonu makinayı tamalamış olucaz saygılar
yavuz bey şu an için bu konuda bilgi veremiyecem amma oran epeği düşük gibi geliyor çünkü arazi ağır devirde 1 inci viteste çok ağır kalkıyor 2 nici vitesle kaldırmak zorunda kalıyoruz aracı amma bayram sonu difransiyelleri kilitlemek vede bakım için sökücem o zaman tam oranını verebilirim saygılar