merhaba arkadaşlar bu gün itibarıyla ilk arazi testimizi yaptık test arazisi tam anlamıyla artikilasyonu bol olan bir araziydi 50- 60 derecelik ranpalar tepeler çukurlar tam bizim araç için oluşmuşçasına engebeli bir araziydi ağır takviyde hepsini hiç bir zorlamna hissetmeden geçtik buradan tam not verdim araca yalnız ikinci aşamada seri ye aldık ikinci ranpayı ön lastikler havada geçtik fakat lastikler yerle temasında patinaja kalkınca bizimde ilk kırılmamız burada gerçekleşti ana şaftın ıstavrozunu kopardık ve bu noktanın araç üzerindeki en zayıf halka olduğunu yaşıyarak görmüş olduk ve ana şaftı güçlendirmeye karar verdik buradan edindiğim izlenimlerim bu araç normal off-road araçlarından çok daha üstün manevra kabiliyeti ve tırmanma kabiliyeti olduğunu ve onlarla kıyaslanamıyacak bir adrenalin yaşatacağından eminim ve aracımızın ufak tefek eksiklerini de tamamladıktan sonra söküme geçicez ve kaporta boya işlemini yapıp kullanıma hazırlıyacaz hepinize saygılar
arkadaşım bir arkadaş çekmişti bakayım alabilrsem videoyu paylaşırım biz aslında niyetimiz yoktu aracın soğutma sisteminde bir problem vardı fakat onu bir şekilde geçici bir çözüm buldum ve acele çıktık şehir dışına telefonu bile iş yerinde unutmuşum yani video çekmek aklıma bile gelmedi o kırık işi bizi biraz oyaladı fazlada bir gezi olmadı zaten bir bölge vardı yorumda yazdığım özellikte orada turladık saygılar
Selam Şaban Usta.
Ortamda çok ses olduğundan dolayı videoda ki ses biraz bozuk çıktı. Canavarın sesi biraz baltalandı ;D İlgilenler idare ediversinler artık. Daha uzaktan çekmek lazımmış.
Selam Şaban Usta.
Ortamda çok ses olduğundan dolayı videoda ki ses biraz bozuk çıktı. Canavarın sesi biraz baltalandı ;D İlgilenler idare ediversinler artık. Daha uzaktan çekmek lazımmış.
sağolasın hüseyin kardeşim bu videyu yüklemişsin amma arkadaşlar arazideki görüntüleri merak ediyorlar bakalın alabilirsem bir arkadaş çakmişti onları paylaşıcam
arkadaşlar video çekimini ersel arkadaşımızın kayın biraderi çekmişti ondan alabilirsek paylaşıcaz saygılar
ersel resimleride hep tepelerde çekmişsın tırmanırken çekmen gerekirdiki tırmanma derecesini arkadaşlar tehmin edebilirlerdi neyse bu aslında o kadar engebeli bir arazi zaten biz de fazla zorlıyamazdık çünkü araç tem anlamıyla bitmiş değil fotolarda düz arazi gibi çıkmış zaten
şaban usta tabiki haklısın daha ayrıntılı fotolar çekilebilirdi ama sende test için nekadar heyecanla çıktığımızı biliyorsun . kaldıki offroad işini bilenle sadece 1. fotodaki ön arka lastiklerin kot farkına bakarak o arazinin düz bir arazi olmadığını hatta oranın 40 derece meğilli olduğunu anlayabiliriler zira okadar heycanlanmışım ki telefonun şarjı yokken hala foto çekmeye uğraşıyordum dün
üseyin kardeş yönetmenliğe başladığında ilk uzun metrajlı filmi çektiğin kamera değilmi o ben en son aldığın kameradan bahsetmiştim bununla çektiğin filmler zaman tünelinde kaybolur gider bu günkü teknolojiyle çekilenleri bile bulamıyoruz