murat bey bu konudada haksız sayılmassın çünkü bu aracı bitene kadar aşama aşama takip eden arkadaşlar merak içinde kalacaklar dediğin gibi bir etkinlik yapmak lazım saygılar sevgiler sizlerin olsun
bu akşam şaban ustaya uğradım. araca yine baktım tekrar tekrar, her tarafı gerçekten nakış gibi işlenmiş. İnsanın gözleri bayram ediyor, bu projeyi canlı canlı izlemek bambaşka bir his göremeyenler için üzülüyorum
evet arkadaşlar sonunda montaja başladık öncelikle dingilleri monte edip boş jantların üzerine kaldırdık araç fazla yüksek olmasın motoru rahat yerine oturtabilelim diye ve motoruda erhangi bir aksaklık olmadan boyayı deforme etmeden yerine oturttuk bu günlük bu kadar
arkadaşlar bu istekleriniz önerileriniz başım üstüne elbette bu tür etkinliklere davet olduğu sürece katılmıya özen göstericez hem sizlerle tanışmak dostluğumuzu geliştrmek benim için ayrı bir zevk olacak
hepinize saygılar sevgiler sunarım
Şaban usta harika gidiyor.
Renk seçimi mükmmel olmuş. Renk ayrı bir can katmış.
Haftaya Tekirdağda olacağım uygun olursa araç başında bir çayınızı içmek isterim.
ilan bey kardeşim söz verdiği gibi çerkezköye aracı yerinde canlı olarak görmiye bir arkadaşıyla bereber geldiler bu vesileyle kendileriyle tanışma fırsatım oldu hoş sohpet çay kahve allah ne verdiyse ve aracıda yerinde incelediler bazı teknik detayları kendilerine izah ettim ve diğer çalışmalarım hakkındada bilgi aktardım kendilerine bu sıcak dostluğun başlamasına vesile oldukları için kendilerine ayrı ayrı teşekkür ederim
Büyük Usta Tekrar Selam.
Şaban usta harika misafirperverliğin tekrar teşekkür ederim. Bu mükemmel çalışmayı yerinde görmek ve büyük ustayı yakından tanımak harikaydı.
Araç yakından daha bir güzel görünüyor. Yakından baktığımda ufacık detayların nasıl olupta düşünüldüğüne şarşırmadan edemedim.
Gördüğüm kadarıyla Şaban usta mekanik konusunda bir mucit. Kendi yaptığı dört tekerlekli çekme el arabasını görünce vay anasını demeden duramadım. Arka tekerlekler artikülasyona giriyor ön tekerlekler ise transpaletin yaptığı manevrayı yapabiliyor. Atölyedeki makinalarını bile kendisi yapmış boru bükme makinası, sac kıvırma makinası, zımpara makinası, elektrikli motosiklet sephası bunlar akılda kalanlar. Tüm bu yapılanlar kısıtlı imkanlarla olmuş. İmkan olsa düşünemiyorum neler yapılacağını. Yazdıklarım abartı olmasın diye gerçekten biraz mütevazi davrandım
Biran önce araç çıksada homurtusunu dinlesek artık.
ilhan bey kardeşim yorumun beni gerçekten onurlandırdı şimdi bu yorumu okuyanlar ne düşünür bilmiyorum amma bu bir gerçek buraya makinayı görmiye gelenlerdeki intiba bu şekilde oluyor abartı kesinlikle yok
üstü altından ağır,motor o ağırlığı taşımaz,kapılı bugymi olur,3 buggy yapılacak boru harcanmış vesaire bilenlerin yorumları haksızmıymış.
forumun adı değişebilir o zaman şaban usta bu araçla şov yaparsa.gezenbilir değil yapanbilir olarak.ellerine sağlık şaban usta.inşallah bunu yürüttükten sonra bir tanede mor olanını yaparsın çok bilenlere ithafen
murat bey üstü altından ağır derken neyi kastettiniz bilmiyorum amma üst ağırlığımız kafes olarak 750 kg komple ağırlığımızda 1.750-hadi max 2.000 diyelim kullanılan malzeme konusunda haklısınız amma ilk tecrübemiz olduğundan birde bu model buggy ler içinde en teferruatlısı ve en fazla oğraş ve emek gereken model bizim örnek aldığımız araç bu kapılı olurmu derken bunun kapılı oılmasının ne gibi sakıncası olur bunu anlamadım bir model belirlemişseniz onun hatlarına uymanız gerekir buradaki tek eksiğimiz yorumcularında sıkça belirttikleri motor konusu bu konu ilhan beyle fikir teatisinde bulunurkende o konuyu konuştuk kısmet diyelim bir dahaki projeyi de daha değişik bir versiyon olacak amma o bundan daha hafif olacak bu motoru onda kullanıp buna bir v.8 motor ekuple edebilirim saygılar